關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
501#
發表於 07-11-20 12:09 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 12:03 硐表
我咪成舊飯lor,我細個muk都自己攪掂,小學成績好好ga,成日都攞到全級最好成績頭20名,係中學就開始渣.

拍拖 ? 大過天 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
502#
發表於 07-11-20 12:09 |只看該作者
所以亞囡既問題我都唔諗住搵學校社工啦,費事曬時間


原文章由 katiekma 於 07-11-20 12:02 硐表
學校社工我都見過 la, 重話時下的青少年系咁, 見左等於冇見 , 講左等於冇講。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
503#
發表於 07-11-20 12:10 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:07 硐表

嘩, 妳真係生綉.
家下 多數一個起, 兩個止, 又生得遲...
社會複雜左好多, 大家都想保護自已的仔女,
以前治安都好過家下....

龍媽: 做乜今日成朝都"想當年"呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
504#
發表於 07-11-20 12:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 12:09 硐表
所以亞囡既問題我都唔諗住搵學校社工啦,費事曬時間

好似JERRY媽咁, 講左=無講.

Rank: 5Rank: 5


2065
505#
發表於 07-11-20 12:11 |只看該作者
直頭温室長大 (千金小姐1$雞猛男),有時見到的荼餐廳外買仔就好似見到我個仔將來,.....唉

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:00 硐表
我好生綉gar, 四年級時已經日日要煮飯加自己溫習做功課, 執屋…

而家d小朋友太幸福la, 有工人, 有爺爺麻麻…

Rank: 8Rank: 8


17382
506#
發表於 07-11-20 12:13 |只看該作者
我無咁既意思呀


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 12:08 硐表

係咪係我同HOGANMA面前仲要講出D風涼說話呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
507#
發表於 07-11-20 12:13 |只看該作者
拍拖 我係ar
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:09 硐表

拍拖 ? 大過天 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
508#
發表於 07-11-20 12:14 |只看該作者
我果時都係架一樣無問亞媽的,自己去買JA


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:09 硐表
我同你一樣, 我細個亞爸亞媽分開左, 我地跟老豆, 有咩都要自己做, 我記得第一次M come, 驚驚地, 但都自己搞掂, 識去買野, 問都無問過家姐

唔知中幾我家姐先黎問我m到未, 我話一早黎左la ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
509#
發表於 07-11-20 12:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 12:13 硐表
http://www.hkicons.com/_232.gif我無咁既意思呀

仲想賴皮, 要過你先得!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
510#
發表於 07-11-20 12:16 |只看該作者
我唔駛煮飯,不過洗碗,清潔gei 嘢就我做and之前亞爺買菜,我要幫手,好多時,自己一個人去走鬼ga
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 12:08 硐表
ME TOO,亞媽都唔得閑理你啦
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
511#
發表於 07-11-20 12:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 12:10 硐表

龍媽: 做乜今日成朝都"想當年"呀????

想下自已以前有冇激c阿媽嘍~~~
個時讀書邊有依家o甘樣, 又要trun, 又要打, 過火佢地曉報警, 唔 佢地又唔識 .   小小年紀就講人權, 唔打得, 唔罰得.
唉............................
點教呢 ??????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
512#
發表於 07-11-20 12:16 |只看該作者
就係啦,最後又係要我自己攪,咁不如唔講好過啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 12:11 硐表

好似JERRY媽咁, 講左=無講.

Rank: 6Rank: 6


8953
513#
發表於 07-11-20 12:17 |只看該作者
come d抵死公仔, 真係得人中意..
出出去食飯先...
下午見............

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
514#
發表於 07-11-20 12:19 |只看該作者
你今日真係好多感慨bor
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:16 硐表

想下自已以前有冇激c阿媽嘍~~~
個時讀書邊有依家o甘樣, 又要trun, 又要打, 過火佢地曉報警, 唔 佢地又唔識 .   小小年紀就講人權, 唔打得, 唔罰得.
唉............................
點教呢 ? ...

Rank: 5Rank: 5


2967
515#
發表於 07-11-20 12:19 |只看該作者
我就亞爸亞媽都冇,只得亞爺亞嫲,姑姐and亞叔
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:09 硐表
我同你一樣, 我細個亞爸亞媽分開左, 我地跟老豆, 有咩都要自己做, 我記得第一次M come, 驚驚地, 但都自己搞掂, 識去買野, 問都無問過家姐

唔知中幾我家姐先黎問我m到未, 我話一早黎左la ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
516#
發表於 07-11-20 12:20 |只看該作者
唔係lor,我成17yrs old 先拍拖
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:09 硐表

拍拖 ? 大過天 ?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
517#
發表於 07-11-20 12:20 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:16 硐表

想下自已以前有冇激c阿媽嘍~~~
個時讀書邊有依家o甘樣, 又要trun, 又要打, 過火佢地曉報警, 唔 佢地又唔識 .   小小年紀就講人權, 唔打得, 唔罰得.
唉............................
點教呢 ? ...

我就亞Q D, 比亞女激到唔想食飯=當減肥!!!
所以同你地呻完, 即晚已經無事啦...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
518#
發表於 07-11-20 12:21 |只看該作者
我初戀係16歲ops:" /> ops:" />之前F.1 , 2, 3都係人地暗戀我之麻
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 12:20 硐表
唔係lor,我成17yrs old 先拍拖

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-20 12:22 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
519#
發表於 07-11-20 12:22 |只看該作者
呢二間可能都會好多人.  

come, fun. 我個客 ( 男的), 佢話有無訂位, 如無佢同我哋去攞位.  佢咁講我唔好意思要麻煩佢.  一就你哋介意叫埋佢一齊嗎, 要人攞位又唔叫佢食唔係幾好咁.  但又怕大家無話題, 佢係北方人.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:48 硐表

咁一係食你話"口水雞" OR 東來X好嗎????
fun 有無其他提意?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
520#
發表於 07-11-20 12:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:21 硐表
我正式初戀係16歲   

16歲, XX脆!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖