關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 4


679
501#
發表於 07-10-30 14:28 |只看該作者
人工永遠都加得唔夠佢快
原文章由 雪文 於 07-10-30 14:15 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1181677&pid=19651747&page=1&extra=page%3D3#pid19651747


Rank: 4


679
502#
發表於 07-10-30 14:31 |只看該作者
有一件size 5 under my desk, november 如果你要,我可以fri攞埋俾你
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 14:27 硐表
我唔記得咩size, 今晚返去look look先

Rank: 5Rank: 5


3212
503#
發表於 07-10-30 14:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 14:27 硐表
我唔記得咩size, 今晚返去look look先


唔該細你先啦

Rank: 5Rank: 5


1150
504#
發表於 07-10-30 14:40 |只看該作者
雪文:
      因為我d最近都考慮換樓...剛好前幾日我老公同個客傾嘢時(個客係專業抄樓架)他叫我d唔好放住因為話tko08年奧運前應該重有50%升幅...因為tkod樓都未係好升。所以你要有個心理準備萬一真係升左你媽到時可能都會有小小後悔。為免自己唔開心你都係放鬆d放開d費時到時吃力不討好。
原文章由 雪文 於 07-10-30 13:23 硐表
唔買住, 亞媽未俾首期.

Rank: 5Rank: 5


3212
505#
發表於 07-10-30 14:40 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:28 硐表
人工永遠都加得唔夠佢快


呢個問題實在太難解釋啦..........:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1150
506#
發表於 07-10-30 14:43 |只看該作者
irenec
你心情好返d了吧...
中午剛收到金麗一個老師打來...我仔可以讀上午班啦..好多謝你之前比架意見。

原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:28 硐表
人工永遠都加得唔夠佢快

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-10-30 14:45 編輯 ]

Rank: 4


679
507#
發表於 07-10-30 14:49 |只看該作者
好好多,thanks.

咁就好la,我有大量校服stock,你唔介意,可以俾你.
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 14:43 硐表
irenec
你心情好返d了吧...
中午剛收到金麗一個老師打來...我仔可以讀上午班啦..好多謝你之前比架意見。

Rank: 8Rank: 8


17382
508#
發表於 07-10-30 14:52 |只看該作者
50%升幅 tko d樓會有50%升幅
講真我就唔係好信會升成咁 ,我自己都有樓係tko租左比人,升10-15%都好多啦.....hahaha,如果升50%我就發達啦....haha


其實我都想架


原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 14:40 硐表
雪文:
      因為我d最近都考慮換樓...剛好前幾日我老公同個客傾嘢時(個客係專業抄樓架)他叫我d唔好放住因為話tko08年奧運前應該重有50%升幅...因為tkod樓都未係好升。所以你要有個心理準備萬一真係升左你媽到時可能 ...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-30 14:57 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
509#
發表於 07-10-30 14:54 |只看該作者
我十分認同你話萬一真係升左既話佢媽到時可能會怨囉


原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 14:40 硐表
雪文:
      因為我d最近都考慮換樓...剛好前幾日我老公同個客傾嘢時(個客係專業抄樓架)他叫我d唔好放住因為話tko08年奧運前應該重有50%升幅...因為tkod樓都未係好升。所以你要有個心理準備萬一真係升左你媽到時可能 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
510#
發表於 07-10-30 15:05 |只看該作者
irenec
唔介意thank你先...因為我仔比較高大..他現在已經要穿4號如果係5號我都驚到時他都穿唔落唔想拿左到時浪費左你的心意。
因為右眼細菌入眼發炎昨天下午及今日都冇返工...其實今日都好返好多啦不過反正有假紙咩休息下順便送仔仔返學...現在在我媽家上網等仔仔放學。
原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:31 硐表
有一件size 5 under my desk, november 如果你要,我可以fri攞埋俾你

Rank: 5Rank: 5


1150
511#
發表於 07-10-30 15:09 |只看該作者
我都好希望真係重有50%升...哈哈到時賣左層樓租兩年樓住等樓價回d再換返間大單位就好啦。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 14:54 硐表
我十分認同你話萬一真係升左既話佢媽到時可能會怨囉

Rank: 4


679
512#
發表於 07-10-30 15:15 |只看該作者
我有唔同gei size, 你有需要時再問我都得.而且亞仔出年讀一年班,d校服都冇用.

咁你抖吓la
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 15:05 硐表
irenec
唔介意thank你先...因為我仔比較高大..他現在已經要穿4號如果係5號我都驚到時他都穿唔落唔想拿左到時浪費左你的心意。
因為右眼細菌入眼發炎昨天下午及今日都冇返工...其實今日都好返好多啦不過反正有假紙咩 ...

Rank: 4


679
513#
發表於 07-10-30 15:23 |只看該作者
唔知係咪呢幾日唔夠瞓,條脷尖生咗粒菲茲,好鬼c痛:tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
514#
發表於 07-10-30 15:23 |只看該作者
我前排生左眼挑針都攪到要做小手術 所以你盡量攪好左先呀:-| :-| :-| :-|


原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 15:05 硐表
irenec
唔介意thank你先...因為我仔比較高大..他現在已經要穿4號如果係5號我都驚到時他都穿唔落唔想拿左到時浪費左你的心意。
因為右眼細菌入眼發炎昨天下午及今日都冇返工...其實今日都好返好多啦不過反正有假紙咩 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
515#
發表於 07-10-30 15:24 |只看該作者
50% 我唔敢諗wor 咁多......


原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 15:09 硐表
我都好希望真係重有50%升...哈哈到時賣左層樓租兩年樓住等樓價回d再換返間大單位就好啦。

Rank: 8Rank: 8


17382
516#
發表於 07-10-30 15:26 |只看該作者
今晚早d休息 咩都假,身體健康最緊要


原文章由 irenec11 於 07-10-30 15:23 硐表
唔知係咪呢幾日唔夠瞓,條脷尖生咗粒菲茲,好鬼c痛:tongue: :tongue:

Rank: 4


679
517#
發表於 07-10-30 15:28 |只看該作者
收到
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 15:26 硐表
今晚早d休息 咩都假,身體健康最緊要

Rank: 5Rank: 5


3212
518#
發表於 07-10-30 15:58 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:31 硐表
有一件size 5 under my desk, november 如果你要,我可以fri攞埋俾你



都好wo......可以一次過law 埋 謝謝你先啦 !!

Rank: 5Rank: 5


3212
519#
發表於 07-10-30 16:04 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-30 15:23 硐表
唔知係咪呢幾日唔夠瞓,條脷尖生咗粒菲茲,好鬼c痛:tongue: :tongue:


我個口都有粒ar...... 真係好痛, 勤d用漱口水漱下佢會快點好.....(我的經驗之談, 我幾乎每個月都有......)

Rank: 5Rank: 5


3212
520#
發表於 07-10-30 16:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 15:24 硐表
50% 我唔敢諗wor 咁多......


咁你米發到豬頭咁 law....... love love
‹ 上一主題|下一主題