註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
原文章由 雪文 於 07-10-30 14:15 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1181677&pid=19651747&page=1&extra=page%3D3#pid19651747
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 14:27 硐表 我唔記得咩size, 今晚返去look look先
大宅
原文章由 雪文 於 07-10-30 13:23 硐表 唔買住, 亞媽未俾首期.
原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:28 硐表 人工永遠都加得唔夠佢快
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 14:43 硐表 irenec 你心情好返d了吧... 中午剛收到金麗一個老師打來...我仔可以讀上午班啦..好多謝你之前比架意見。
伯爵府
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 14:40 硐表 雪文: 因為我d最近都考慮換樓...剛好前幾日我老公同個客傾嘢時(個客係專業抄樓架)他叫我d唔好放住因為話tko08年奧運前應該重有50%升幅...因為tkod樓都未係好升。所以你要有個心理準備萬一真係升左你媽到時可能 ...
原文章由 irenec11 於 07-10-30 14:31 硐表 有一件size 5 under my desk, november 如果你要,我可以fri攞埋俾你
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 14:54 硐表 我十分認同你話萬一真係升左既話佢媽到時可能會怨囉
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 15:05 硐表 irenec 唔介意thank你先...因為我仔比較高大..他現在已經要穿4號如果係5號我都驚到時他都穿唔落唔想拿左到時浪費左你的心意。 因為右眼細菌入眼發炎昨天下午及今日都冇返工...其實今日都好返好多啦不過反正有假紙咩 ...
原文章由 phoebecyl 於 07-10-30 15:09 硐表 我都好希望真係重有50%升...哈哈到時賣左層樓租兩年樓住等樓價回d再換返間大單位就好啦。
原文章由 irenec11 於 07-10-30 15:23 硐表 唔知係咪呢幾日唔夠瞓,條脷尖生咗粒菲茲,好鬼c痛:tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 15:26 硐表 今晚早d休息 咩都假,身體健康最緊要
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 15:24 硐表 50% 我唔敢諗wor 咁多......