註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:16 發表 我都唔知ar. 亂估jei. 妳連d大廈有人自 x都知. 真係地膽呀.
返回頂部
珍珠宮
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:34 發表 我就係一個咁既人啦 所以我住公屋 儲多d $先, 不過又唔覺儲到$$$wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:35 發表 8掛就真
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-9 15:36 發表 各位靚女 : 有無人有工聯卡 ? ( 要無過期的)
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:29 發表 上次你有無聽見我講: 我朋友家人就係遇著d衰客, 用佢個單位黎做一樓一(葵涌), 攪到佢家人又上差館又盛, 煩c呀!
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:38 發表 冇. 原來bk少過10個字符唔俾發表的.
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:37 發表 起碼比我供樓儲多好多先
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:39 發表 真係多得佢唔小
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:33 發表 係咪我誤會左??? 7x萬只係補地價個價錢????
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:46 發表 但我要貼tko間屋呢 我又無你搵咁多呢
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:40 發表 計落我自己都係無乜錢儲倒!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:42 發表 係呀, 所以好客難求架!!!
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:47 發表