關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
501#
發表於 07-8-9 15:35 |只看該作者
8掛就真

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:16 發表

我都唔知ar.   亂估jei.
妳連d大廈有人自 x都知. 真係地膽呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
502#
發表於 07-8-9 15:36 |只看該作者
各位靚女 :

有無人有工聯卡 ? ( 要無過期的)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
503#
發表於 07-8-9 15:37 |只看該作者
起碼比我供樓儲多好多先
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:34 發表
我就係一個咁既人啦
所以我住公屋   儲多d $先,
不過又唔覺儲到$$$wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
504#
發表於 07-8-9 15:38 |只看該作者
lee d 叫關心自己居住的社區!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:35 發表
8掛就真

Rank: 6Rank: 6


8953
505#
發表於 07-8-9 15:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-9 15:36 發表
各位靚女 :

有無人有工聯卡 ? ( 要無過期的)

冇.

原來bk少過10個字符唔俾發表的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
506#
發表於 07-8-9 15:38 |只看該作者
我無.

原文章由 雪文 於 07-8-9 15:36 發表
各位靚女 :

有無人有工聯卡 ? ( 要無過期的)

Rank: 8Rank: 8


17382
507#
發表於 07-8-9 15:39 |只看該作者
真係多得佢唔小

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:29 發表
上次你有無聽見我講: 我朋友家人就係遇著d衰客, 用佢個單位黎做一樓一(葵涌), 攪到佢家人又上差館又盛, 煩c呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
508#
發表於 07-8-9 15:40 |只看該作者
唔係ar, 你而家先知
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:38 發表

冇.

原來bk少過10個字符唔俾發表的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
509#
發表於 07-8-9 15:40 |只看該作者
計落我自己都係無乜錢儲倒!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:37 發表
起碼比我供樓儲多好多先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
510#
發表於 07-8-9 15:42 |只看該作者
係呀, 所以好客難求架!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:39 發表
真係多得佢唔小

Rank: 8Rank: 8


17382
511#
發表於 07-8-9 15:43 |只看該作者
應該係,用白表所以要補地價

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:33 發表
係咪我誤會左??? 7x萬只係補地價個價錢????

Rank: 8Rank: 8


17382
512#
發表於 07-8-9 15:45 |只看該作者
無:( :( :(

原文章由 雪文 於 07-8-9 15:36 發表
各位靚女 :

有無人有工聯卡 ? ( 要無過期的)

Rank: 8Rank: 8


17382
513#
發表於 07-8-9 15:46 |只看該作者
但我要貼tko間屋呢
我又無你搵咁多呢   

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:37 發表
起碼比我供樓儲多好多先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
514#
發表於 07-8-9 15:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:46 發表
但我要貼tko間屋呢
我又無你搵咁多呢   

Rank: 8Rank: 8


17382
515#
發表於 07-8-9 15:48 |只看該作者
:evil: :evil: 係呀,要打多幾隻字先好出post呀

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:38 發表

冇.

原來bk少過10個字符唔俾發表的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
516#
發表於 07-8-9 15:48 |只看該作者
西灣河餐日本野~~我地改左今晚食.

Rank: 8Rank: 8


17382
517#
發表於 07-8-9 15:49 |只看該作者
我都係呀,唔知點解儲儲下會洗左

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:40 發表
計落我自己都係無乜錢儲倒!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
518#
發表於 07-8-9 15:49 |只看該作者
又唔可以話貼嘅, 供完就係你架啦喎, 係投資囉!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:46 發表
但我要貼tko間屋呢
我又無你搵咁多呢   

Rank: 8Rank: 8


17382
519#
發表於 07-8-9 15:50 |只看該作者
我應該要還神

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:42 發表
係呀, 所以好客難求架!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
520#
發表於 07-8-9 15:51 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:47 發表
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖