關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
501#
發表於 07-6-25 00:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

個考試一定 pass 架啦, 我地報名嗰陣佢做緊8級, 所以報左8級考試, 但係而家佢已經有7級程度, 可能考嗰日都學緊6級囉..

Anyway, 第一次參加個心算比賽, 唔知係點, 攞個經驗
heiheikeikei 寫道:
噢...好忙,祝e仔報捷

考試第一~~~[quote]
cheungmp 寫道:
知道.....
不過都唔會去嗰d地方囉....7.2 仲要帶阿仔去心算考試同比賽
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
502#
發表於 07-6-25 00:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm

Good night~~~
瞓一覺好嘅....祝你聽日...日日 心情靚靚
tungtung-mama 寫道:
mp, hhkk, happybean,

我瞓啦,多謝你哋的安慰

Rank: 6Rank: 6


8185
503#
發表於 07-6-25 00:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Dear all,

我都瞓喇~
cheungmp 寫道:
ttmm

Good night~~~
瞓一覺好嘅....祝你聽日...日日 心情靚靚
[quote]
tungtung-mama 寫道:
mp, hhkk, happybean,

我瞓啦,多謝你哋的安慰
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


326
504#
發表於 07-6-25 00:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

係果篇email,比亞囡知道不是錢、分數或者輸贏最重要,但講極佢都好計較,所以,雖然去唔到印度,下星期的假期會帶佢去探訪貧脊的山區(懷集三天團)。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
505#
發表於 07-6-25 00:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hb,

佢地就係太計較.....我想比佢去黃埔軍校...但係佢未足7歲....遲吓啦
happybean 寫道:
mp,

係果篇email,比亞囡知道不是錢、分數或者輸贏最重要,但講極佢都好計較,所以,雖然去唔到印度,下星期的假期會帶佢去探訪貧脊的山區(懷集三天團)。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
506#
發表於 07-6-25 00:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

good night ~~hhkk
都祝你心情靚靚  
[quote]
heiheikeikei 寫道:
Dear all,

我都瞓喇~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
507#
發表於 07-6-25 00:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Good night 啦~~
我都瞓啦~~

Rank: 3Rank: 3


326
508#
發表於 07-6-25 00:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我曾經想她的哥哥去黃埔軍校,他唔肯去,佢地兩個最喜歡去之前旅行住的五星級酒店,好識嘆! 所以,要他們親身體驗下,好過我嗊長氣講。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
509#
發表於 07-6-25 07:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=medium]早晨呀各位靚媽~~

今朝一早收到校車收費袋.....7月車費居然要交半個月      .....我真係覺得有d過份....7月返得嗰3日居然收半個月車費, 我日日坐的士都唔洗咁貴   :evil: 我想知你地會唔會坐
該用戶已被刪除

510#
發表於 07-6-25 10:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


8185
511#
發表於 07-6-25 10:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

小桃兒之前提過我地喇...
咪講咗話搭得三日, 坐的士平過搭校車....

cheungmp 寫道:
[size=medium]早晨呀各位靚媽~~

今朝一早收到校車收費袋.....7月車費居然要交半個月      .....我真係覺得有d過份....7月返得嗰3日居然收半個月車費, 我日日坐的士都唔洗咁貴   :evil: 我想知你地會唔會坐

Rank: 6Rank: 6


8185
512#
發表於 07-6-25 10:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

隽隽媽媽,

你有無去去過哩個 forums 報到? > Click here 我地有啲KTS mami / daddy 已經係嗰邊比咗意見.


我地哩道都有好多working mami, 學校都有一堂自修堂比小朋有做工課. 一般工課時間大約一小時,唔計網上工課. 但都要睇小朋有專唔專心同能力. 唔洗太擔心.

隽隽媽媽 寫道:
你們好,小兒剛獲kts取錄入讀小一,於根德畢業,而我是working mother,担心沒有時間跟進他的功課,該校是否很demanding?這個暑假要如何讓他早日適應?謝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
513#
發表於 07-6-25 10:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔通 miss 左呢段
heiheikeikei 寫道:
mp,

小桃兒之前提過我地喇...
咪講咗話搭得三日, 坐的士平過搭校車....

[quote]
cheungmp 寫道:
[size=medium]早晨呀各位靚媽~~

今朝一早收到校車收費袋.....7月車費居然要交半個月      .....我真係覺得有d過份....7月返得嗰3日居然收半個月車費, 我日日坐的士都唔洗咁貴   :evil: 我想知你地會唔會坐
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
514#
發表於 07-6-25 10:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我近呀, 三日-我真係搭的士來回都唔洗半個月車費.

呀,你係咪有張校車留位紙? 可唔可以scan比小桃兒?
我唔知校車ee有無比張留位紙佢, 因為佢無比hh,(唔知係咪我地唔搭7月校車) 係另外mami fax比我, 我無留底
cheungmp 寫道:
唔通 miss 左呢段

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
515#
發表於 07-6-25 10:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我今晚返到屋企 send 比你地, 而家返緊工

Rank: 5Rank: 5


4322
516#
發表於 07-6-25 11:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

師父~

您眞好!咁記得小徒。   

mp~

唔該妳,但唔駛send比我啦。
校車ee有比我,thanks anyway。   

Rank: 5Rank: 5


4515
517#
發表於 07-6-25 11:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位靚媽,我來了..

不過重

Rank: 5Rank: 5


4515
518#
發表於 07-6-25 11:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哇...女仔人家都咁高..第日都可以做埋model囉~~~

點解我呀仔都咁中意燒...但燒親都唔覺有高到ge [quote]
Cassey 寫道:
燒左兩日....婆婆唔太擔心...
不過...第一句就話...
幣啦....新買

Rank: 5Rank: 5


4515
519#
發表於 07-6-25 11:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的,

弊囉..聽我個beijing fd講,呢幾日北京天氣係37度..而未來一個禮拜都唔會有涼快的日子.................................你...都...係...留...

Rank: 5Rank: 5


4515
520#
發表於 07-6-25 12:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

我地拍住上...我都買左好多份儲蓄保險同教育基金(不過冇打算擺哂落佢度...最主要都係想儲比自己)...........

我都對個仔第日有冇本事(or實際能力)同有冇誠意養我存疑...............都係好好保障我地兩公婆自己先啦~~~[quote]
cheungmp 寫道:
ttmm,

‹ 上一主題|下一主題