關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
481#
發表於 06-10-26 21:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

雖然我地小朋友唔同級,但都可以交流吓!如果有問題都可以傾吓!並肩作戰!
咁點解妳揀呢間學校?妳囝囝讀咗一年,成績ok嗎?


Hoining 寫道:
agneshwh,

基本上呢間學校d miss都吾錯, 佢地都幾有耐性同會包容小朋友嘅各種問題    but d同學仔質素幾參差, 無計新移民真的很多, 亞仔亦學到不少漏習 :evil:

其實, 我發覺今年嘅一年班比舊年嘅質素好, 因有你幾個媽咪做板 我舊年開學時都曾試過post 此topic出黎, but 無人回應, 而我亦同亞仔d同學mami吾多熟, 所以亞仔一有功課遺漏, 我都無辦法唯有由得佢

Rank: 4


506
482#
發表於 06-10-26 21:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Why? 如果我明天有時間,等我試吓問先!

Kittymummy 寫道:
我好想打,但又吾敢.


2544
483#
發表於 06-10-26 21:56 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


2544
484#
發表於 06-10-26 22:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3218
485#
發表於 06-10-26 22:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Hoining, 講真.如果轉校,作用吾大.除非吾讀呢區. 個個都係派位.同學係無得你"簡".但難得佢喜歡間學校,都真係無計拉!
你個仔d成績ok嗎?

Rank: 4


506
486#
發表於 06-10-26 22:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我諗妳應該同佢傾吓,find out the reson behind!


Hoining 寫道:
亞仔成績都ok, 去年全級keep住20幾, but由下學期開始佢吾多肯讀書, 所有dict. 都無100分, 問佢點解, 佢就話吾想咁辛苦 & 佢吾想拎100分, 因佢想拎就一定拎到, 但佢覺得無意思, 所以攪到我四周圍搵人傾...

Rank: 5Rank: 5


3218
487#
發表於 06-10-26 22:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘩!你個仔好勁呀!有什麼心德,教下我地. 如果我亞女係咁就好拉.佢全班20幾我都偷笑.
你要你個仔明白.不進則退這個道理......


2544
488#
發表於 06-10-26 23:23 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1178
489#
發表於 06-10-27 18:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy, angeshwh,

請問中文 test dict 駛唔駛背默?
我亞仔話老師叫佢溫晒去,仲要背默,但又冇講背默範圍喎!

Rank: 5Rank: 5


3218
490#
發表於 06-10-27 22:40 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾會.應該只係讀默(有詞語,有課文).make sure d 字要識寫. 你個仔英文評估怎樣?我覺得佢ok.

Rank: 5Rank: 5


1178
491#
發表於 06-10-27 22:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

只知89分,未睇份卷。聽亞仔話大多數都係8X分。

希望有經驗,到時eng test 會好d~!



Rank: 5Rank: 5


1178
492#
發表於 06-10-27 22:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

常識應該好差,因為唔識寫d字!
我都預咗~!
真係要放d時間去溫下。


Rank: 5Rank: 5


3218
493#
發表於 06-10-27 22:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女81分.好多吾小心,有d真係吾應該錯....不過算拉.
2fungs 寫道:
kittymummy,

只知89分,未睇份卷。聽亞仔話大多數都係8X分。

希望有經驗,到時eng test 會好d~!

Rank: 5Rank: 5


1178
494#
發表於 06-10-27 22:56 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

反正唔計分,就當吸取經驗了!
我諗學校評詁咁近test 都係因為咁。
係喎! 點解maths 唔派? 老師唔記得?

Rank: 5Rank: 5


3218
495#
發表於 06-10-27 22:58 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你講開常識,就真係頭痛....應該係考sense.吾係考你識幾多字.但偏偏同中文玩crossover.真係比hk教育玩死.什麼活動教學...只係表面野.到頭來根本全部只係"填鴨式".
2fungs 寫道:
常識應該好差,因為唔識寫d字!
我都預咗~!
真係要放d時間去溫下。

Rank: 5Rank: 5


3218
496#
發表於 06-10-27 23:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我今日留左message比黃sir. 但無回電....
2fungs 寫道:
反正唔計分,就當吸取經驗了!
我諗學校評詁咁近test 都係因為咁。
係喎! 點解maths 唔派? 老師唔記得?

Rank: 5Rank: 5


1178
497#
發表於 06-10-27 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

而家d 常識唔同我地以前d 健教 / 社會 嘞!
我個女以前讀小學,常識成日都係唔合格,d 字仲深過中國語文,好多時就係咁扣晒d分,有時問題又無寧兩可...

Rank: 5Rank: 5


1178
498#
發表於 06-10-27 23:14 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,

kitty有冇响學校借圖書?
d 書又幾好睇喎! 我copy咗留返比亞仔平時睇。
而家亞仔都開始識讀下d 內容啦! (不過我讀一頁,佢讀一頁) 都有d 安慰~ 以前淨係睇pictures.

Rank: 5Rank: 5


3218
499#
發表於 06-10-28 21:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

有响學校借圖書,明天會睇...
今日黃sir打番電話比我,佢話星期二會比番d maths 評估.
有d緊張,吾知有無80分呢?亞女又話好容易,都吾知係吾係?
不過我好注重佢d maths rather than 中文.

Rank: 5Rank: 5


1178
500#
發表於 06-10-28 23:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞仔d maths 真係不知所謂,睇圖又誤解,有得數都數錯,以前教咗d珠心算都比番老師,淨係記得點諗乘數表,都浪費咗唔少錢,可能我自已又跟得唔貼,一少咗同佢溫就出事,失晒憶,學phonics又係咁,而家又要重新再教過佢。
好攰...! 最近好緊張,又驚生仔,又驚教唔到d小朋友,公司d 野又未交低... 老板最近又發神經,一有出錯,全部入我數...
响度發洩下...
:cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖