關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
481#
發表於 07-3-6 17:59 |只看該作者

Re: 新年新開始

今日囡囡piano校際有merit,雖然冇名次,但我同佢都好開心,   
希望明天囝囝一樣咁掂!

Rank: 3Rank: 3


421
482#
發表於 07-3-7 17:41 |只看該作者

Re: 新年新開始

      
      

明天囝囝努力啊

Rank: 3Rank: 3


150
483#
發表於 07-3-14 10:54 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

各位沙呂小的家長:

我想請問各位家長你們是否通過政府的統一派位入到沙呂小呢?定係自己叩門 interview 呢?可否告知一些選校心得?是否同網選校的機會大 D 呢?

謝謝各位的解答...     

Rank: 3Rank: 3


313
484#
發表於 07-3-18 17:15 |只看該作者

Re:問功課

小兒1B, 明天交數學功裸, P.9。 請問第 21 - 34 是否要做?

Rank: 3Rank: 3


421
485#
發表於 07-3-19 09:26 |只看該作者

Re:問功課

今日先見到mail,好似21開始no need la !

Rank: 3Rank: 3


421
486#
發表於 07-3-27 21:32 |只看該作者

Re:問功課

明天小一中默,愉怏默書有冇idea? 我今次諗吾到la.

Rank: 3Rank: 3


176
487#
發表於 07-3-27 23:10 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
明天小一中默,愉怏默書有冇idea? 我今次諗吾到la.


老婆大人估話考 "柱心邊" de 字
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
488#
發表於 07-3-28 18:25 |只看該作者

Re:問功課

Mui Mui 陸運會喺咪做旗手呀?好勁喎!

Rank: 3Rank: 3


176
489#
發表於 07-3-28 21:09 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
Mui Mui 陸運會喺咪做旗手呀?好勁喎!


聽講好似係,佢話猜包剪x 贏左所以老師揀佢  

仲離奇既係佢今晚係樓下游水忽然間游左成二十幾個直池!

見到呢個細 B 女進步左我都覺得欣慰 (我同佢媽咪死唔少細胞架啦 )

更正: 原來係負責傳聖火
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
490#
發表於 07-4-1 20:38 |只看該作者

Re:問功課

記得明日穿兩套衫呀各位!
運動會見呀!

Rank: 3Rank: 3


176
491#
發表於 07-4-1 22:47 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
記得明日穿兩套衫呀各位!
運動會見呀!


乜事要兩套衫呀?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
492#
發表於 07-4-4 19:57 |只看該作者

Re:問功課

今日好好玩   
但回家後發現煤氣爐坏了,冇熱水沖涼一直要假期後先有得換     

Rank: 3Rank: 3


176
493#
發表於 07-4-6 13:10 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
今日好好玩   
但回家後發現煤氣爐坏了,冇熱水沖涼一直要假期後先有得換     


影左好多相,Monkey 仔跳形體舞同你捧杯都有

執好之後 send 比你!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
494#
發表於 07-4-7 16:06 |只看該作者

Re:問功課

多謝呀叔叔!Monkey 仔入咗仁安發高燒,最近真喺黑仔   

Rank: 4


988
495#
發表於 07-4-8 13:43 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Rank: 3Rank: 3


176
496#
發表於 07-4-8 14:49 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
多謝呀叔叔!Monkey 仔入咗仁安發高燒,最近真喺黑仔   


已 send link,請 check 內聯網郵件!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
497#
發表於 07-4-8 20:02 |只看該作者

Re:問功課

    

Rank: 3Rank: 3


176
498#
發表於 07-4-8 21:31 |只看該作者

Re:問功課

chuiathena 寫道:
    


枝鏡頭影得唔係好遠,所以 de 人仔細粒左 de,希望你唔洗用放大鏡先搵到 monkey 仔

聽妹妹媽咪話前排學校好多人病,要小心 de 先得!

今日睇番妹妹初初上 K1 de 錄像,個女大左好多,而自已又老多幾年  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 4


988
499#
發表於 07-4-11 20:08 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

各位沙呂小媽咪:
我想問問各位對沙呂小的意見,我想選這小學給囡囡讀.
1. 校風好嗎?
2. 功課多嗎?
3. 課外活動多嗎?
4. 老師有愛心嗎?

Thanks....
  

Rank: 3Rank: 3


176
500#
發表於 07-4-12 21:12 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

msllau 寫道:
各位沙呂小媽咪:
我想問問各位對沙呂小的意見,我想選這小學給囡囡讀.
1. 校風好嗎?
2. 功課多嗎?
3. 課外活動多嗎?
4. 老師有愛心嗎?

Thanks....
  


等我試下答啦!
1. 校風幾好,我覺得學校都幾鼓勵學生嘗試多元發展
2. 功課唔算多,正常清況一小時左右可完成
3. 課外活動可以好多,多到小朋友冇時間溫書都得 (當然冇人迫你參加)
4. 接觸老師唔多所以答唔到,我就情願老師既愛心適可而只 (我同老婆已經比左緊好多愛心個女,唔想佢成日都過著溫室式既生活)

仲有,我係爹
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖