關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
481#
發表於 06-11-28 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我都有買過司各脫俾亞女食,係買橙味果隻,因為原味果隻佢唔肯食,有次見倒特價,重一次過買左三枝添,諗住日日食,好快食哂。

點知亞女食食下嫌酸唔肯再食,攪到叩老公隊左一枝,自己隊左半枝,擺到過期掉左一枝,浪費哂 d 金錢。

我而家係俾日本魚肝油丸佢食,係好似軟糖禁,一日最多只能食一粒,我都唔係日日俾佢食,平均兩日一粒,因為好似軟糖,佢都鍾意食,而且亦唔係好貴,方便攜帶,就算去旅行都可以帶埋去。

CANKAN

Rank: 4


605
482#
發表於 06-11-28 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我只係知食燕窩對氣管好,同埋可以增強身體抵抗力,至於可唔可以針對性對個鼻,我就唔係好清楚,不過我依個星期六會同個朋友食飯,佢食左好耐燕窩,比較清楚燕窩既特性,等我到時問下佢。

不過我覺得其實只要身體好,就算係敏感既徵狀亦會輕微得多,始終食西藥都係治標唔治本。同你地傾傾下,我先醒起我都應該開始燉番 D 燕窩同亞女一齊日日食番啖先。

CANKAN

Rank: 4


605
483#
發表於 06-11-28 14:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

JOEYTCY,

佢地係跳類似亞GOGO果 D 扭腰舞,舉起隻手,扭下扭下禁,你可以問下悠悠。

尋日手冊已經夾左張便條通知造跳舞衫,家長可自由決定是否購買,女孩子係反領腰身綁蝴蝶恤衫,格仔裙,盛惠 $150。另女孩子當日要穿白色皮鞋或波鞋,再加白色襪褲。

CANKAN

Rank: 4


605
484#
發表於 06-11-28 14:31 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

ANSON 果班點呀?有通知未呀?

ANSON 今日有冇返學?我今朝見倒雲姨姨,但係好似唔覺眼見倒 ANSON 喎!佢而家重有麥野唔舒服呀?流鼻水定咳呀?犀唔犀利?之前唔係聽你講話同佢睇中醫既咩?

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
485#
發表於 06-11-28 14:56 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
星期一收左本手冊之後, 到今日都仲未派番畀我地, 所以我都唔知佢地有乜搞作!    

其實阿女日日都有返學架, 因為佢只係一直都清唔到D咳, 清唔到D痰, 仲有就係原本清左既鼻水, 忽然間有一日放學返唻, 又再翻兜...唉...真係攞命...成個幾月都清唔到, 真係未試過咁架! 之前點都會清兩三個星期至再唻料, 但今次都唔知做乜...

最慘係佢食左葯之後, 有少少發神經, 想瞓又瞓唔冧果種, 又無啦啦喊, 唉...搞到我就唻畀佢搞到精神分裂兼爆血管架喇!  

Rank: 5Rank: 5


4411
486#
發表於 06-11-28 14:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
吖, 我想問, 之前叫你試預防氣管同鼻敏感葯果個醫生, 係咪姓何架?

Rank: 5Rank: 5


3215
487#
發表於 06-11-28 15:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hello,

我見大家都有講話小朋友有敏感,正如有位媽咪所講,身體抵抗力好D,敏感症狀都輕微D。我個仔兩歲幾前都係有鼻同氣管敏感,想同大家分享吓,個仔敏感唔係好嚴重,兩歲幾開始我俾佢食燕窩,的確係有幫助,有改善,今年5、6月有開始俾佢食牛初乳糖,覺得都唔錯,因為我個仔唔飲奶,而牛初乳係含有免疫因子,可以幫到小朋友增強抵抗力。我個仔都好鍾意食,食到宜家,touch wood講句,病都係有,但係好小事,前排空氣好差,佢有少少鼻水,但兩日都自己收返哂,唔係睇醫生,唔駛食藥,先排佢嗰班有4個同學惹到手足口病毒,touch wood佢都冇事。你地可以考慮吓。

Rank: 4


850
488#
發表於 06-11-29 11:50 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

牛初乳...上次我係澳海城都見過.....不過最後都無買....反而買左羊奶片...一齊食...hehe..但係唔係日日食....個女返黎先有得食....當係糖甘樣比佢...至於我地就記得先食..

Rank: 4


850
489#
發表於 06-11-29 11:53 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

oh.........新華唔成團...我今日放工應該會去報永安...因問過已成團..12月6日

Rank: 4


850
490#
發表於 06-11-29 12:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

講樣好笑野比你地聽............星期六個日我地一家3口去左新都城買左個stepper....(因我想減肥...呢兩年成日好夜先食飯...足足肥左20磅...依家得閒啦...所以想減下..就算減唔到都唔好繼續肥)......買個時阿女已經問我要黎做咩...我就話要黎做運動減肥.............跟住踏van仔個陣...之前唔記講咩...重知最老公就話: 你做半個鐘(佢指阿女)...我(佢自己)做半個鐘......跟住我個女令轉面好正經講望住我好大聲甘講...mummy..甘你咪無得減肥..........hahaha...我同我老公即刻笑....成車人都聽到...當時我只以笑回應係你都唔好甘大聲............(心諗塊面都唔知擺係邊到好羅...童言無忌)
  

Rank: 4


605
491#
發表於 06-11-29 14:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

係呀!我亞女果個醫生係姓何架,佢係係地下鐵果間診所果度。

cankan

Rank: 4


605
492#
發表於 06-11-29 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

牛初乳係咩野黎架?

cankan

Rank: 4


605
493#
發表於 06-11-29 14:22 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

bbdou,

多謝你既經驗之談,可唔可以講多少少你點樣俾燕窩你個小朋友食,係加落 d 果汁度定係就禁俾佢食?每日食幾多?係買即食果 d 抑或係自己燉呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
494#
發表於 06-11-29 14:23 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
哎吔, 都係佢介紹我食呢隻糖果喎, 嗯...既然淨係得佢介紹過食, 咁我食完呢兩星期, 都係唔好再食喇, 咪將來真係依賴左隻糖, 咁我就慘喇! 好鬼貴一粒既呢!

牛初乳都係正野唻既, 不過都唔平呀, 同埋有好多唔同牌子的, 話時話, 我D牛初乳都食晒喇, 又係時候搵個FRIEND入貨, 佢幫我買會平過我自己買!

joeytcy,
咁你開始左你個減肥大計未呀? 我地屋苑都有個媽咪約我落會所做gym, 不過我呢幾日都唔得閒, 所以都無落過去呀!

你阿女好搞笑啫, 名副其實係...童言無忌啊!

Rank: 4


605
495#
發表於 06-11-29 14:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我就會下星期五飛,今日已經幫亞女同老師請左假,只需要口頭同老師講,佢跟手 mark 低係點名簿度亞女果幾日係缺席,就係禁簡單就可以。

我順便問下老師 k1 請假係咪 ok,老師既意見就係 k1 k2 係 ok 既,k3 就都可以既,但係去到小學部,亦即係小一,就千其唔好啦!

所以如果你地想係淡季同小朋友去旅行,就要好好把握依幾年既時間,到左佢地小一,就必定係學校假期先去得,亦即係旅遊旺季,肯定會貴好多。

cankan

Rank: 4


605
496#
發表於 06-11-29 14:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你係咪係將軍澳站睇醫生?

cankan

Rank: 4


850
497#
發表於 06-11-29 14:52 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位....hihi

1)其實當時我只係睇左一陣....都唔記得牛初乳係咩...只記得增強人抵抗能力....幾多片唔記得....只係記得好似要成3佰幾定係4佰幾甘上下.........
2)減肥個度算叫做開始左啦....我住係康盛花園...所以無會所架.....為有買個stepper做.......hehe.....今晚會去埋買個呼拉圈(軟身個隻)....唸住20-30分鐘stepper..再做呼拉圈就算lou.....

Rank: 5Rank: 5


4411
498#
發表於 06-11-29 15:22 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
係呀, 我係響將軍澳站睇呀, 諗住最近維景喇嘛! 同埋唔知點解架, 阿何醫生呢, 將軍澳同坑口站都有駐診, 但次次響坑口站睇呢, 都要睇幾次既; 而響將軍澳站睇呢, 通常d葯食到一半, 都好得八八九九架喇! 所以我唔敢去坑口果邊睇架, 好邪的!
阿女食左半樽葯水, 算係好晒咁滯喇, 希望佢keep住好番, 等我地安心上長隆玩兩日啦!

吖, 我又唔記得左你話去邊樹玩添! 玩幾多日呀? 跟團or自遊行呀? 大約要用幾多錢? 話時話, 我最遲星期五都要同班主任單聲阿女星期一要做逃學威鳳先得喇! 咪老師星期一又打番我, 到時畀佢聽到係長途電話就唔好喇!

joeytcy,
加油, 努力!

各位,
我想問, 呢個星期, 你地阿女個書包有冇手冊呀? 今日都星期三喇, 唔知點解仲未見到本手冊既呢?    

Rank: 5Rank: 5


3215
499#
發表於 06-11-29 15:31 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唔駛客氣。我係每日臨瞓前俾個仔食一茶匙(滿滿的),冇加落任何野度,而我個仔又好鍾意食,有時夜我叫佢快D瞓覺唔記得俾佢食,佢都會提我話 "媽媽,還沒有吃燕窩"。我貪方便,只係買老行家的即食燕窩,係有糖嗰隻,因為我驚冇糖佢唔鍾意食。但係我有聽講過話燕窩最好係朝早起身食早餐前空肚食,效果係最好的。
如果想俾小朋友食燕窩,先俾佢食少少,睇吓佢會唔會敏感,因為有D小朋友有蛋白敏感係唔食得架。

至於牛初乳,其實係牛媽媽生咗牛仔之後48小時內分泌的初乳,有豐富的免疫因子,可以增強抵抗力(小朋友、孕婦、大人都食得)。荷花、屈臣氏、萬寧都有得賣,我記得荷花賣的最貴,係200幾蚊一樽,有60粒,計落差不多$4一粒,屈臣氏我都有見過,大約百幾蚊一樽,幾多粒就冇留意,至於我個仔食緊的,因為係傳銷野,所以唔方便係度講,我有係第二個TOPIC度見過話如果搵代理集體訂購荷花賣嗰隻,可以平d的。

CanKan 寫道:
bbdou,

多謝你既經驗之談,可唔可以講多少少你點樣俾燕窩你個小朋友食,係加落 d 果汁度定係就禁俾佢食?每日食幾多?係買即食果 d 抑或係自己燉呀?

cankan

Rank: 4


605
500#
發表於 06-11-29 19:45 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

預祝你減肥成功!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖