關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1625
481#
發表於 06-9-20 09:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

me 3   

肥仔媽咪 寫道:
[quote]LULU-MAK 寫道:
CHUCHU,

可唔可以POST張相出嚟睇吓.[quote]CHUCHU 寫道:
AE_bb,

尋日係官塘工業區附近買咗個拉得行李喼,好正,拉果個位係用鋼做,個輪好似roller鞋的look咁,好滑,嘻嘻,只係30元正.以後去書展可以用佢嘞
[/quote]CHUCHU,

我都想睇下個喼有幾大呀? [/quote]

Rank: 5Rank: 5


1625
482#
發表於 06-9-20 09:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp

你仔仔間學校都開到4班 p.1 咁應該唔怕殺校, 而且d英中仲鍾意收佢地, 咁即係間學校成績都唔錯, 相信你仔他一定冇問題

Rank: 5Rank: 5


1379
483#
發表於 06-9-20 17:17 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


yeah呀~~~!我都唔知點post想嚟,今晚叫隻佬影張相放入電腦到先,然後再問下你地點搞啦. : 等我吓~~~吓!

Rank: 5Rank: 5


1936
484#
發表於 06-9-20 17:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:

yeah呀~~~!我都唔知點post想嚟,今晚叫隻佬影張相放入電腦到先,然後再問下你地點搞啦. : 等我吓~~~吓!
等你好消息, 重有, 記得話埋個地步我知, 謝謝!

Rank: 3Rank: 3


347
485#
發表於 06-9-20 22:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,
我不是請補習老師,只是往補習社做功課,已經由二年級開始了,1-1/2 hours之內,搞掂所有功課+溫默書.每天我都會check功課,make sure佢識得做,平時同補習亞sir多溝通,亞sir已識得怎樣搞掂我個仔,咁我覺得ok啦,but exam still need 靠自己.

AE_bb,

I hope my son can do better than last year  

Rank: 5Rank: 5


1625
486#
發表於 06-9-21 09:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

硬等你啦........   
CHUCHU 寫道:

yeah呀~~~!我都唔知點post想嚟,今晚叫隻佬影張相放入電腦到先,然後再問下你地點搞啦. : 等我吓~~~吓!

Rank: 5Rank: 5


2147
487#
發表於 06-9-21 09:58 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

有相未呀! 好心急   
CHUCHU 寫道:

yeah呀~~~!我都唔知點post想嚟,今晚叫隻佬影張相放入電腦到先,然後再問下你地點搞啦. : 等我吓~~~吓!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
488#
發表於 06-9-21 10:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女升上三年級之後...功課多左好多    開始默書+評估lu~~   

Rank: 5Rank: 5


2147
489#
發表於 06-9-21 11:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310,

好耐無見你上嚟, 你有無去台灣見木村呀????

我都見亞囡中默, 要讀默整課課文, 雖然係讀默, 但係都算多.

Rank: 5Rank: 5


1936
490#
發表於 06-9-21 11:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp 寫道:
肥仔媽咪,
我不是請補習老師,只是往補習社做功課,已經由二年級開始了,1-1/2 hours之內,搞掂所有功課+溫默書.每天我都會check功課,make sure佢識得做,平時同補習亞sir多溝通,亞sir已識得怎樣搞掂我個仔,咁我覺得ok啦,but exam still need 靠自己.
你選到間好的補習社喎!

Rank: 5Rank: 5


1936
491#
發表於 06-9-21 11:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
阿女升上三年級之後...功課多左好多    開始默書+評估lu~~   
真係好耐冇見你喇! 忙咩呀?

我仔今年轉了評估+三考, 由下個星期才開始默書!

Rank: 5Rank: 5


1936
492#
發表於 06-9-21 11:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:

我都見亞囡中默, 要讀默整課課文, 雖然係讀默, 但係都算多.
你囡即係過往雖然係溫一課書但默一/兩段, 但今年就默晒成課?

Rank: 5Rank: 5


2147
493#
發表於 06-9-21 12:06 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係呀, 以前仲會講明默邊段, 但依家, 剩係睇課文都已經比P2明顯多佐好多, 我覺得P3真係一個轉變.

Rank: 5Rank: 5


1625
494#
發表於 06-9-21 15:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

前幾日見到個仔本中文課本, 我都覺得同小二好唔同...
LULU-MAK 寫道:
係呀, 以前仲會講明默邊段, 但依家, 剩係睇課文都已經比P2明顯多佐好多, 我覺得P3真係一個轉變.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
495#
發表於 06-9-21 17:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我上星期去左台灣lu~~不過唔係見木村 : 去睇concert呀....果邊好亂(倒扁)...留兩日就走lu~~   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
496#
發表於 06-9-21 17:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪

我女今年都係轉左評估+三考 冇左三測呀    今年D課程好似比小二深好多咁呀    我都唔知教唔教得掂 :  :

Rank: 5Rank: 5


1379
497#
發表於 06-9-21 21:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

    

我搞咗成晚都搞唔到張相放上嚟,死啦,我更係電腦白癡   

sorry sorry help!!!!!   :cry:  

Rank: 5Rank: 5


2147
498#
發表於 06-9-22 08:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

唔駛急, 慢慢嚟.
我以往就係咁做, 你試吓.
1. 先去YAHOO開本相簿.
2. 自將張相POST係本相簿內.
3. POST完之後, RIGHT CLIK會顯示好多野, 你搵'內容'CLIK入去會見到綱址(URL), 再將綱址COPY到發表內容上, 便可以.
以上步驟, 睇吓有無其他媽咪要補充,我都驚自己搞錯唔好意思.

Rank: 5Rank: 5


1625
499#
發表於 06-9-22 09:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu

我都唔識 post 相上黎, 你跟住 lulu-mak ge step 應該冇問題啦, 佢旅行d相都post 左出黎

Rank: 5Rank: 5


1625
500#
發表於 06-9-22 09:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310,

台灣而家咁亂, 都係早走早着....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖