關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 2


68
481#
發表於 06-9-28 17:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...
我個仔尋日慘慘豬Law ><~...係樓下公園做左趴街豬
咁咪跌到菠蘿蓋冇左一忽肉要連針Law...
頭先何主任知道我仔上落樓梯5方便...即時打黎問..同安排左個高年班學生睇住我個仔..又會通知校車EE 小心我仔上落..又會搵老師同我仔搭電梯上落wor...呢D安排..真係超正爆
booska

天天重咩受傷架 ?

Rank: 4


854
482#
發表於 06-9-28 17:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 寫道:
咁即係點ar...咪一點半要蒲到四點...=.="
我岩岩打返學校搵佢班主任...但佢行開左...留左電話叫佢一陣打黎ge la...順手講佢知我仔行5到樓梯要搭電梯^^V
[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hi booska,

9月30日  星期六
1:30-2:30pm 中、英文新課程講座
2:30-3:30pm 學校發展
3:30-4:00pm 面見班主任

地點:禮堂

[/quote]

吾使架, 如果你只想見班主任就只係3:30-4:00得la

Rank: 2


68
483#
發表於 06-9-28 17:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔都係
kwok330 寫道:
我女是

[quote]
ivytang02 寫道:
各位明天是否便服日
[/quote]

Rank: 2


68
484#
發表於 06-9-28 17:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

中,英課程我都想聽..天天1:30學跆拳..
ivytang02 寫道:

吾使架, 如果你只想見班主任就只係3:30-4:00得la

Rank: 3Rank: 3


286
485#
發表於 06-9-28 18:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....
失散姊妹終於蒲頭!!真係好耐唔見你留言

dodo都有同我講與小k一些學校趣事...
佢地很開心...   

Xiao-K 寫道:
明白了,唔怪得你地言談間咁熟絡啦!

Ah Kwok, 你零晨3點仲上緊BK,好犀利喎!第二日仲要送DoDo上校車添,唔辛苦咩?另外,小K話我知有時會同DoDo和其他同學去小食部買野食喎!


Rank: 3Rank: 3


286
486#
發表於 06-9-28 18:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽..
米玩la...衰鬼


小虎豬媽媽 寫道:
亞 kwok

作日我同老公講, 天天隻腳受傷, 我地幾個c9都5知點算, 亞 kwok 就好勁甘包左天天上樓, 我又講亞kwok替我打比何主任件事佢聽......老公聽完話亞kwok好有大家姐風範, 係義氣仔女


Rank: 3Rank: 3


286
487#
發表於 06-9-28 18:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me ....
唔好客氣...心照得la...最緊要你仔仔無事就好...
Dodo好擔心....成日問出左院未?反學未?
做左問題少女   

[quote]
booska~me 寫道:
大粉kwok...尋日真係5該哂你..用你強勁臂灣同埋你對人肉咕


Rank: 2


68
488#
發表於 06-9-28 18:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你快D安慰你個問題少女..天天冇乜事..聽日可以返學La..
6:30分佢班主任再打黎俾我...對我個仔太好La...感動豬
[quote]
kwok330 寫道:
booska~me ....
唔好客氣...心照得la...最緊要你仔仔無事就好...
Dodo好擔心....成日問出左院未?反學未?
做左問題少女   

[quote]
booska~me 寫道:
大粉kwok...尋日真係5該哂你..用你強勁臂灣同埋你對人肉咕

Rank: 3Rank: 3


242
489#
發表於 06-9-28 18:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY,

何主任今早至電給我時,有提及HEIMAN, 經佢三思考慮後決定找個低年班的同學做車長, 因為高年級做一兩年就走,所以選用了低年級同學, 可服務多幾年, 主任話其中一個低年級的車長是佢去年任教的學生, 對該學生十分了解, 相信她一定能升任, 相信何主任所講個個低年級的車長是HEIMAN

Rank: 3Rank: 3


242
490#
發表於 06-9-29 11:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Morning,    

Rank: 5Rank: 5


1934
491#
發表於 06-9-29 11:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎:

morning))))))中秋節有無節目呀??

Rank: 3Rank: 3


242
492#
發表於 06-9-29 12:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有物野攪呀

Rank: 5Rank: 5


1934
493#
發表於 06-9-29 12:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

去返 law, 去打邊爐 or 燒野食啦

Rank: 2


68
494#
發表於 06-9-29 13:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有冇我份ge~~~honey
浩朗媽媽 寫道:
去返 law, 去打邊爐 or 燒野食啦


151
495#
發表於 06-9-29 14:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ah Kwok

點解你有咁多公仔貼上黎?好鬼抵死喎!
貼張相黎睇下呀!!

Rank: 3Rank: 3


286
496#
發表於 06-9-29 15:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....
順下你意....貼張相過你睇下...
樣衰得制....貼半日咁多咋....
今晚12:00就收反ga la   


<<公仔web...click here>>

Xiao-K 寫道:
Ah Kwok

點解你有咁多公仔貼上黎?好鬼抵死喎!
貼張相黎睇下呀!!



151
497#
發表於 06-9-29 16:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ah Kwok,

Nice to meet you!!
好彩我上黎 look look,如果唔係,今晚12:00後就冇得睇了。
明天會係學校同你相認。See you!

小K媽

Rank: 3Rank: 3


242
498#
發表於 06-9-29 16:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩媽

重口生咩, 你係咪癲左, 中秋節燒野食未BIG過, 去邊到打邊爐, BOOSKA個C6好似要返工WOO

Rank: 5Rank: 5


1934
499#
發表於 06-9-29 16:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎:

咁去 booska 度打邊爐啦...hehe or 鳳德 有得打架

Rank: 3Rank: 3


242
500#
發表於 06-9-29 17:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽,

好呀, 好呀,去 booska 度 or 鳳德都好, 不過中秋鳳德可能無得打邊爐WOO, 因為D會去鳳德做節



浩朗媽媽 寫道:
小虎:

咁去 booska 度打邊爐啦...hehe or 鳳德 有得打架
‹ 上一主題|下一主題