關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


313
481#
發表於 06-9-20 10:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

多謝你的關心. 昨天我問亞仔重乜唔食飯, 佢話比老師收

Rank: 4


588
482#
發表於 06-9-20 12:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
483#
發表於 06-9-20 13:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你咁好彩抽中

Rank: 4


588
484#
發表於 06-9-20 17:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
485#
發表於 06-9-20 23:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都有去, 不過最後來嗰個~~ 因為我老公慢tum tum. :evil:

你著咩衣服呀?   我著紅色的.

B珠Mummy,
禁...你昵?  著咩衣服呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
486#
發表於 06-9-20 23:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都抽唔中呀~~

係呢~~英文班抽咗未呀?

Matthew_媽咪 寫道:
各位媽咪,

下個禮拜一妳地去唔去參觀 "益 x 多廠" 呀 ?
  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
487#
發表於 06-9-20 23:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
488#
發表於 06-9-21 00:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
489#
發表於 06-9-21 00:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

係呀...你真是要正視下.  再係禁..我怕會出事, 因兩日無吃飯, 會餓親你個仔架~~ :evil:

好奇怪, 唔知點解, 我見到1b班好多小朋友都唔想吃飯架!

Matthew媽後面個小朋友都唔肯吃飯, 話d餸好大舊吃唔到又唔喜歡吃, 所以唔吃.  (只有mushroom及chicken ja)

Matthrew媽好利害, 轉一轉d壽c, 個仔就好喜歡吃, 吃得好開心tim.

你問下個仔想吃d咩野呀? [quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

多謝你的關心. 昨天我問亞仔重乜唔食飯, 佢話比老師收
露 絲 :-)

Rank: 4


554
490#
發表於 06-9-21 00:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

d 老師好誠實, 佢未講比我知, d 其他媽咪都講咗比我知, 所以信得過.  我地要配合老師才可教好自己個仔呀!

我仔班老師好嚴, d家長話個老師1出聲, 所有都安靜曬.

但係我發覺1b班的小朋友唔多聽老師話及紀律差小小, 老師講極d小朋友都無咩反應, 唔理老師, 照樣做自己野, 自行出位洗手.(老師講咗太慢啦..要吃飯) 所以好小家長去1b班.
1b班有個小妹妹囉咗獎好開心, 仲同我講...
露 絲 :-)

Rank: 4


588
491#
發表於 06-9-21 00:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
492#
發表於 06-9-21 00:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

bye bye 喇 ! 我要      

Rank: 4


554
493#
發表於 06-9-21 00:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

其實我覺得全部可以去會好d, 不過"益力多廠"有quota架, 唔可以太多人, 我做教師會委員時已知有quota的, 因怕控制唔到禁多小朋友及家長wor.

無得去唯有留在家中啦~~ (唔4返學)

都唔知點解會有禁多教師發展日既?  好似幾乎個個月緊有假放~~
露 絲 :-)

Rank: 4


554
494#
發表於 06-9-21 00:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都    啦!

bye bye.....
露 絲 :-)

Rank: 4


554
495#
發表於 06-9-21 00:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
楊震有個課程講....專注力的培養.   你問下楊震呀..
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

吓 ~ ~ ~   , 仔仔話中文老師最惡, 其它老師都好好人, 我都要諗下點樣配合老師喇, 佢話我仔仔太過被動, 唔敢舉手答問題 ................., 最重要都係專主力唔夠, 有咩方法呀 ???

Matthew 媽咪

[quote]

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

d 老師好誠實, 佢未講比我知, d 其他媽咪都講咗比我知, 所以信得過.  我地要配合老師才可教好自己個仔呀!

我仔班老師好嚴, d家長話個老師1出聲, 所有都安靜曬.

但係我發覺1b班的小朋友唔多聽老師話及紀律差小小, 老師講極d小朋友都無咩反應, 唔理老師, 照樣做自己野, 自行出位洗手.(老師講咗太慢啦..要吃飯) 所以好小家長去1b班.
1b班有個小妹妹囉咗獎好開心, 仲同我講...
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
496#
發表於 06-9-21 10:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 & Matthew_媽咪,

我有去小運會, 我穿白色領深籃色Polo恤, 你地有無印象呢? 但我就無乜印象邊個係你地! 當日我個仔無

Rank: 4


554
497#
發表於 06-9-21 14:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我穿紅色T-shirt及牛仔庫, 我同老公一起來但自己走.  我帶紅色眼鏡及綑馬尾.    我途中見到2個女士在一起及去拿單車及穿深色T-shirt, 係唔係你呀?

post 張相上來看看呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
498#
發表於 06-9-21 14:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

仔仔放假妳都可以成日上網既, 唔駛揍仔咩 !
  

Rank: 3Rank: 3


313
499#
發表於 06-9-21 16:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

唔係我呀!
我想問你住邊到? 要唔要搭車去學校?點解你咁叻可以夠時間帶飯去兩間學校比兩個仔食? 我個仔話想好似

Rank: 4


554
500#
發表於 06-9-21 16:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
我只是開咗機上咗網, 同老公和仔仔出咗尖沙咀度ja. 跟住回來同細仔睡午覺..      剛剛睡醒.   

平時他上學後及放學回來做完功課看電視或晚上看緊電視或已上床我才有時間上網ja.

e 排上網都係找緊工做....希望找到上午工啦!!!   
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

仔仔放假妳都可以成日上網既, 唔駛揍仔咩 !
  
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題