- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
楊震有個課程講....專注力的培養. 你問下楊震呀..Matthew_媽咪 寫道:
露絲
吓 ~ ~ ~ , 仔仔話中文老師最惡, 其它老師都好好人, 我都要諗下點樣配合老師喇, 佢話我仔仔太過被動, 唔敢舉手答問題 ................., 最重要都係專主力唔夠, 有咩方法呀 ???
Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
d 老師好誠實, 佢未講比我知, d 其他媽咪都講咗比我知, 所以信得過. 我地要配合老師才可教好自己個仔呀!
我仔班老師好嚴, d家長話個老師1出聲, 所有都安靜曬.
但係我發覺1b班的小朋友唔多聽老師話及紀律差小小, 老師講極d小朋友都無咩反應, 唔理老師, 照樣做自己野, 自行出位洗手.(老師講咗太慢啦..要吃飯) 所以好小家長去1b班.
1b班有個小妹妹囉咗獎好開心, 仲同我講... [/quote] |
|