關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
481#
發表於 06-3-27 10:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

大坑係12同14既邊緣黎架,小心第時小一搞珠呀

Rank: 5Rank: 5


2238
482#
發表於 06-3-27 13:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

係呀, 我睇緊la. 每個星期六日先睇幾度, 我仲有個幾月時間, 5月尾先交樓, 希望好快可以搵到o岩la. 因為原來睇樓都好tried架. 係咩, 可唔可以八來聽下?

sindy,
係咩????    大坑係12&14的交介, 咁要小心d搵lu... 我都睇左渣甸山, 跑馬地, 下一站要睇肇輝台附近和灣仔堅尼地道(即合和上面果d) 哎.... 要慢慢睇....  

Rank: 3Rank: 3


327
483#
發表於 06-3-27 16:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi ckckcktina

請問妳會撰那間12區小學呀 ???

Twinstar

:  :

Rank: 5Rank: 5


1245
484#
發表於 06-3-27 17:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦ckckcktina,

       你要搬去12net,咁我地呢個標題咪要改囉 ?
       我會唔捨得你架
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
485#
發表於 06-3-27 17:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
你有冇問試水班,唔怕ckckcktina搬左姐,有我同你講14net嗎 不過歡迎ckckcktina繼續尼吹下水     

Rank: 5Rank: 5


2238
486#
發表於 06-3-28 09:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早啊.... [img align=left]http://my.so-net.net.tw/sara1019/A1/32/A32-054.gif[/img]

Twinstar,
我心水2間, 瑪利曼 & st. paul, 你呢?

Rank: 5Rank: 5


2238
487#
發表於 06-3-28 09:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔好 la, 唔使改標題架, 好似anna_gigi話齋, 我地可以照平常咁入來吹下水架. 我點會離開你地jei.... 話晒都對左咁耐la. 有感情架麻... i love you all....
    

Rank: 3Rank: 3


327
488#
發表於 06-3-28 16:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi ckckcktina

我都是, 但我在14區, 機會很細.  不知14區撰那間.

Twinstar

Rank: 5Rank: 5


1245
489#
發表於 06-3-28 16:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

        我無問試呀,因我囡囡係st.paul convent到學緊,都幾好費事轉了。

          我都有d心慌,我都諗過marymount,但好似話小朋友係學校全程要講eng,我驚囡囡唔習慣會比人蝦,因我地又唔係比工人take care佢,如果佢咁好彩入到,都唔知係好事定壞事... 真係難攪,而家仲15、16添,不過14net嗰方面就好清晰了,勇往直前嘉諾撒...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


327
490#
發表於 06-3-28 16:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi emiluihk

請問嘉諾撒有什麼好 ? 我不認識, 我知的是傳統學校.

Twinstar

Rank: 5Rank: 5


2238
491#
發表於 06-3-29 11:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早啊... [img align=left]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/11/24/122020.gif[/img]

twinstar,

14網的學校問anna_gigi啦, 佢好熟架la.

emiluihk,

原來嘉諾撒都係你個1st choice啊. me too if我無搬的話. 不過宜家要選12net的學校都幾麻煩, 因為o岩o岩先話對14網的學校有d認識, 又要在重新研究過, 真係煩啊...

Rank: 5Rank: 5


1245
492#
發表於 06-3-29 12:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

twinstar,

        agree ckckcktina講,anna_gigi真係好在行,我都係從她所述先下到此決定,如果anna_gigi唔得閒回應,你可睇番我地之前既對話,佢都有介紹過。

ckckcktina,

        net 12 咁多好學校& 女校添,我諗就算touch wood派唔到頭2-3位,d學校都唔會差得去邊,我睇視學報告 灣仔嗰間st. james (即聖公會聖雅各小學)個report 唔錯喎,所以我又係到諗緊 marymount 咁多人爭,不如考慮吓st.james... 唉~~~ 真係頭痛跑馬地寶血同寶覺小學又話幾好, st.paul 呢d都唔駛我多講,又係好多人爭,所以你話呢,入到net 12 d 學校間間都有番咁上吓,只不過佢係唔係你心水咁解啫. by the way, ckckcktina 你咪好忙囉,又要睇樓,又要重新評估net 12 d 學校... 加油呀,記得小心身體[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201906.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
493#
發表於 06-3-29 14:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

多謝你支持我啊...     係呀, 呢排真係好忙啊, & 好煩啊, 成日都要睇樓, 又睇唔o岩, 因為d租勁貴啊, 仲貴過我功樓. 都租唔落手添啊..    

net12我只得4間識架ja. 你講果間都聽過下. 所以我的首選係
1. 瑪利曼
2. st.paul
3. 軒官 (好似會轉全日, 係唔係啊, 有無人知啊)
4. 聖方濟
5. 寶血
6. 聖雅各
其他果d係全部都未聽過o既, 而且仲有2間係男校. 另外我同阿女全部都係天主教徒, 所以想佢入間天主教學校lor. 所以我睇左12網個list, only以上6間ok ja. 遲d等anna_gigi來, 問下佢if只填6間得唔得先.


Rank: 5Rank: 5


1245
494#
發表於 06-3-29 17:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

         聖雅各好似係基督教喎,有無衝突架 ?! & 聖芳濟各聽講好深架喎 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/09/19/125822.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
495#
發表於 06-3-30 10:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早啊, 咁多位.

emiluihk,

我知啊, but都無咩好選la, 唔通選d不知名既咩... 定係我自己都係井底蛙, d好野唔知呢?

anna_gigi,

你有無聽過以下果幾間啊?

1. 佛教黃焯
2. 寶覺小學
3. 保良局張凝文
4. 東華三院李賜豪
5. 李陞大坑
6. 嘉道理爵士

Rank: 5Rank: 5


1245
496#
發表於 06-3-30 10:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina

          早呀~~~我之前未同你地提過有一個小朋友由聖米迦勒轉左過去寶覺小學既,我聽佢媽咪講,呢間小學既校長對其學校抱有熱誠,好主動接觸小朋友同家長,個小朋友轉左校之後讀得幾開心,不過功課呀,老師呀程度等我又無問,等我碰到佢幫你問吓.
至於東華三院李賜豪聽講無乜功課,好輕鬆同埋都幾鼓勵學生參與校外比賽活動。 不過我識得嗰個係男仔,可能加上佢家人管敎唔係咁"salt",在我個人嚟講都幾粗糙吓,um~~~ 佢比我既感覺係好似一d 屋邨學校既學生咁...
不過好奇怪喎,我個女學校有一個獨生女既家長(住係net12)竟然1st round就揀呢間,我問佢y, 佢家長竟然係貪佢無乜功課,真係令我百思不得其解,因佢父母都好斯文同比人感覺係有智識既人,點解會揀間咁既學校呢 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202259.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
497#
發表於 06-3-30 11:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

補充保良局張凝文係咪保良局總局裡面嗰間 ?

我幾年前去參觀過佢地既open day,d 學生好主動,比人感覺整所學校好既師生好和睦,唯較多新移民學生及校社較細。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
498#
發表於 06-3-30 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

多謝你幫我分析啊, 令我對d學校既認識加深左, thank you!! 等我再等埋anna_gigi覆先, 我o地都當左佢係我o地既明燈la...     

Rank: 5Rank: 5


1245
499#
發表於 06-3-30 12:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

agree~~~ agree ~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
500#
發表於 06-3-30 12:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

食lunch未啊.. 好肚餓啊.
‹ 上一主題|下一主題