關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
481#
發表於 08-10-29 10:52 |只看該作者
hi ronniema,

ha ha,好呀,雖然佢地唔同班,都可以識多個朋友仔,不過果日接放學,你見唔見到有個坐近門口o既小朋友喊呀,我諗d小朋友返咗兩個月學,而家星期六又要適應過新同學,新環境,都係會有d適應期o既,我個b放學都問我,點解今日唔見miss so o既(佢個班主任),同埋佢d同學仔喎?好似有d失落咁,咁我話今日唔同平時返學o架,今日返嚟係上興趣班,畫圖畫,跳吓舞,會由其他老師教你o架,你有d同學仔無嚟學,所以咪唔見佢地law

原帖由 Ronniema 於 08-10-29 00:33 發表
OIC, 我果日就係企响那位白衫陀B媽咪後面, 我諗過好吾好試下叫你個名, 好彩無咋, 吾係真係"瘀死"喇 我有同工人去接阿仔, 佢小跳豆是D班, 我去RM 106接佢放學, 我著深藍色衫, 當時咁多人應該吾記得ka 喇! 希望下次 ...

Rank: 3Rank: 3


304
482#
發表於 08-10-29 23:57 |只看該作者

今日啲功課有難度

今日學校要求做的功課係用鉛筆刨刨啲筆屑出嚟做花,都幾考起我呢位新手媽咪 。而樂樂又[好有興趣]想刨,係咁話:[比你試下,比你試下(佢仲未好識分"你"同"我")],又用手手搞個筆刨同"meet"啲[花瓣],搞到我雞手鴨腳,用左成半個鐘先整好9朵花。諗住收得工啦,樂樂又話要同啲樹葉油顏色... ...終於差不多用左40分鐘完成呢份[傑作]...我有理由相信以後的日子係幾咁充實

係呢,梓皓媽同柏希媽,你地個囝囝叫乜英文名,今日樂樂叫左一個名叫Matthew的同學仔個名比我聽,唔知會唔會係你地其中一個囝囝的英文名呢?

Rank: 3Rank: 3


195
483#
發表於 08-10-30 08:31 |只看該作者
Hi Pytcay,

阿柏希咪就係叫Ronnie 囉! 昨日份功課好惡搞, 頭一兩朵花都ok, 但係之後阿仔就開始鍾意玩支膠水, 又將已經貼好的花捽來椊去, 搞到成頁紙烏卒卒, 唉~~~!

ronniema
原帖由 pytcay 於 08-10-29 23:57 發表
今日學校要求做的功課係用鉛筆刨刨啲筆屑出嚟做花,都幾考起我呢位新手媽咪 。而樂樂又[好有興趣]想刨,係咁話:[比你試下,比你試下(佢仲未好識分"你"同"我")],又用手手搞個筆刨同"meet"啲[花瓣],搞到我雞手鴨腳,用左成 ...

Rank: 3Rank: 3


167
484#
發表於 08-10-30 09:15 |只看該作者
Hi Pytcat & Ronniema,

梓皓英文名叫Oscar。

因為我昨日太夜返屋企,所以無幫佢做到功課,我諗住明天才交給老師。今日你地囝囝肯唔唔著Halloween衫,梓皓今日扮Magician,今早幫佢著衫時,真係好似打仗,不太合作,不過一落到街後,D ee讚佢靚,佢不知幾開心。



梓皓媽



原帖由 pytcay 於 08-10-29 23:57 發表
今日學校要求做的功課係用鉛筆刨刨啲筆屑出嚟做花,都幾考起我呢位新手媽咪 。而樂樂又[好有興趣]想刨,係咁話:[比你試下,比你試下(佢仲未好識分"你"同"我")],又用手手搞個筆刨同"meet"啲[花瓣],搞到我雞手鴨腳,用左成 ...

Rank: 3Rank: 3


304
485#
發表於 08-10-30 10:43 |只看該作者
樂樂個英文名叫Arnold。

今朝送左佢返學,去到學校門口見到好多小朋友扮得好靚呀!最多係扮南瓜,又見到好多戴巫師帽同披肩的同學仔,女仔就多數扮公主:),不過都見到有2個小朋友著正常校服返學,不過入到N1A班就全部小朋友都著晒halloween衫呢。

啲老師都扮得好[行],尤其是係鬼佬老師(佢好高的),有個miss個頭仲放左隻大蜘蛛添!

好可惜樂樂到入課室為止都唔肯著佢見消防衫,連帽都唔肯戴,希望一陣老師可以說服到佢著啦。


原帖由 ada1211 於 08-10-30 09:15 發表
Hi Pytcat & Ronniema,

梓皓英文名叫Oscar。

因為我昨日太夜返屋企,所以無幫佢做到功課,我諗住明天才交給老師。今日你地囝囝肯唔唔著Halloween衫,梓皓今日扮Magician,今早幫佢著衫時,真係好似打仗,不太合作,不過一 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
486#
發表於 08-10-30 15:59 |只看該作者
尋日份功課,我個仔反而好合作,因為我有一合木顏色筆,可以刨唔同顏色o既花,d木顏色又好好,筆屑無斷開,剛好一個圈一朵,刨就當然係我刨la,佢負責查漿糊筆同貼d花花上去,當然我都會幫吓佢貼好dd個位置la,結果10分鐘搞掂,佢都要幫d葉油顏色,其實份份功課,無叫佢油顏色果d,佢都鍾意攞合顏色筆出嚟油,我又由得佢,反正佢肯做完d連線工作已好開心,所以比佢玩吓

今日著batman衫佢都幾合作,但個mask佢無戴到,我叫佢返到學校叫老師同佢帶嚟影相,點知佢今日返嚟話,老師無同佢帶,我問佢點解呀?佢話老師話戴咗影相睇唔到個樣喎,so 個mask無機會出場,其實個mask係睇到下半邊面o架.....

Rank: 5Rank: 5


1730
487#
發表於 08-11-3 11:29 |只看該作者
你地個小朋友幾多號去旅行呀?我個b係11月13號,我睇吓佢係唔係全部n1小朋友一齊出去玩,定係分班分時候去玩,如果一齊出去,咪好多人law,你地知唔知個公園大唔大o架,我無去過喎?

Rank: 5Rank: 5


1139
488#
發表於 08-11-3 11:53 |只看該作者
Edvychan,

我個女係11號出去喎...  我諗班班唔同架..  

原帖由 Edvychan 於 08-11-3 11:29 發表
你地個小朋友幾多號去旅行呀?我個b係11月13號,我睇吓佢係唔係全部n1小朋友一齊出去玩,定係分班分時候去玩,如果一齊出去,咪好多人law,你地知唔知個公園大唔大o架,我無去過喎? ...

Rank: 3Rank: 3


304
489#
發表於 08-11-3 14:32 |只看該作者
樂樂係14號喎, 佢係N1A, 會唔會一班或者二班一日, 如果N1全部一齊, 咁又真係幾多人


原帖由 Edvychan 於 08-11-3 11:29 發表
你地個小朋友幾多號去旅行呀?我個b係11月13號,我睇吓佢係唔係全部n1小朋友一齊出去玩,定係分班分時候去玩,如果一齊出去,咪好多人law,你地知唔知個公園大唔大o架,我無去過喎? ...

Rank: 5Rank: 5


1730
490#
發表於 08-11-3 15:44 |只看該作者
係la,佢有成10班n1,我諗一日都有兩三班出去玩,o華,個b實好開心la,佢都好鍾意去公園玩,仲有咁多小朋友添,而家涼涼地,真係幾好o既活動

原帖由 pytcay 於 08-11-3 14:32 發表
樂樂係14號喎, 佢係N1A, 會唔會一班或者二班一日, 如果N1全部一齊, 咁又真係幾多人

Rank: 3Rank: 3


195
491#
發表於 08-11-4 18:06 |只看該作者
Hi 梓浩媽,

我剛剛同N1A阿Miss Yeung同過電話, 我問開柏希同其他小朋友相處成點, 老師話阿梓浩好識照顧人, 周不時幫柏希執番d跌响地面
0既野, 原來佢地係同一組, 不過隔左個位坐! 佢咁乖真係要讚下佢!

ronniema

Rank: 3Rank: 3


195
492#
發表於 08-11-4 18:08 |只看該作者
請問你地會為小朋友準備d mug野食物呢? 你會吾會
俾佢帶紙包飲品呢?

ronniema

原帖由 Edvychan 於 08-11-3 15:44 發表
係la,佢有成10班n1,我諗一日都有兩三班出去玩,o華,個b實好開心la,佢都好鍾意去公園玩,仲有咁多小朋友添,而家涼涼地,真係幾好o既活動

Rank: 3Rank: 3


167
493#
發表於 08-11-5 09:18 |只看該作者
唔掛得有時梓皓都會話幫柏希收玩具,原佢地係同一組。真係乖。

不過今個星期梓皓請假,因為係星期一早上(返學前)係屋企撞親個頭(近眉角位置),逢佐兩針,真係心庝死,見住佢逢針痛苦的樣子,真係很可憐,因為怕佢返學不小心再整親傷口,所以等佢拆佐線先返學,諗起拆線又要痛過,真係慘
所以今過星期五都參加唔倒旅行

梓皓媽








原帖由 Ronniema 於 08-11-4 18:06 發表
Hi 梓浩媽,

我剛剛同N1A阿Miss Yeung同過電話, 我問開柏希同其他小朋友相處成點, 老師話阿梓浩好識照顧人, 周不時幫柏希執番d跌响地面
0既野, 原來佢地係同一組, 不過隔左個位坐! 佢咁乖真係要讚下佢!

ronniema ...

Rank: 5Rank: 5


1730
494#
發表於 08-11-5 11:02 |只看該作者
我諗都係三文治,包包or餅餅之類,紙包飲品呀?我都唔知好唔好,一來佢未識自己篤,二來又怕佢一開就"吱"哂出嚟整污槽自己d衫,係戶外,老師好難照顧到咁多小朋友播

原帖由 Ronniema 於 08-11-4 18:08 發表
請問你地會為小朋友準備d mug野食物呢? 你會吾會
俾佢帶紙包飲品呢?

ronniema

Rank: 3Rank: 3


195
495#
發表於 08-11-5 11:51 |只看該作者
柏希半年前咪又係撞親個眼角, D血流到半邊面都係, 心痛死我, 但我個老公話小小事吾駛咁緊張, 仲吾俾我帶阿仔去醫院, 最後好彩無事, 但就有條成1cm長的疤痕囉! 果次我好後悔自己無堅持帶佢去醫院缝針, 後來同個護士的朋友傾開, 佢話吾單止要做傷口處理, 仲要驗眼壓, 睇下眼球有無內傷, 影響視力! 小朋友周不時都會用手去捽個膠布, 令傷口埋口慢, 你吾俾梓浩返學都係好0既, 我同柏希祝佢早日康復!

原帖由 ada1211 於 08-11-5 09:18 發表
唔掛得有時梓皓都會話幫柏希收玩具,原佢地係同一組。真係乖。

不過今個星期梓皓請假,因為係星期一早上(返學前)係屋企撞親個頭(近眉角位置),逢佐兩針,真係心庝死,見住佢逢針痛苦的樣子,真係很可憐,因為怕佢返學不小 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
496#
發表於 08-11-6 11:02 |只看該作者
你地小朋友打咗流感針未呀?上半年想同佢打就撞啱成日病,拖吓拖吓就無打到,而家到學咗學見佢久唔久又流鼻水同有幾聲咳,結果又唔知幾時打好,好似就嚟又高峰期,真係有d擔心

Rank: 4


961
497#
發表於 08-11-6 11:05 |只看該作者
我會同仔仔打呀..因為上年都有打..我都唔知有冇用..但好似打咗少咗病(心理作用)..

原帖由 Edvychan 於 08-11-6 11:02 發表
你地小朋友打咗流感針未呀?上半年想同佢打就撞啱成日病,拖吓拖吓就無打到,而家到學咗學見佢久唔久又流鼻水同有幾聲咳,結果又唔知幾時打好,好似就嚟又高峰期,真係有d擔心 ...


417
498#
發表於 08-11-6 11:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


304
499#
發表於 08-11-6 12:27 |只看該作者
我都想同仔仔打針, 但佢都係一路未好過, 到依家仲有咳同埋少少鼻水, 我都唔知幾時先可以同佢打...或者今年都冇機會lu。


原帖由 henrykwok 於 08-11-6 11:05 發表
我會同仔仔打呀..因為上年都有打..我都唔知有冇用..但好似打咗少咗病(心理作用)..

Rank: 3Rank: 3


221
500#
發表於 08-11-6 13:52 |只看該作者
Hi Pytcai,

  我想問妳仔仔是否讀N1D,如果係,妳仔仔口中的同學仔就係我仔仔Mathew,佢係咪係課室唔乖呢.所以梓皓記得佢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖