註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-17 10:28 發表 MORNING ALL ..........BUSY呀:tongue:
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:24 發表 come come: 咪係囉!應該係D痰未清哂,咳到CC吓! 你都知喇! 個底都硬的,應該俾LV硬,個friend買係$3690.(如其他色,係3490咋)
原文章由 phoebecyl 於 08-1-17 10:24 發表 HOGANMA 我都覺得你好好...雖然係話因為成日去痴餐,但都唔係個個咁有自覺性會叫老公扣自己家用比奶奶。
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:28 發表 fun fun: 我行過芥蘭站,見有銀藍色賣呀!都要3800,但收就1000都冇,食水深到C
子爵府
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:14 發表 做家務, 1x年我都只係洗過1,2次碗咁大把 茶都係飲過幾次
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:33 發表 我唔鍾意欠人ma
原文章由 多利是 於 08-1-17 10:29 發表 ok, 咁麻煩你 inf. cy today & jerry 媽 please
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:39 發表 雪文: 你個焗爐係CY要定KY要呀????
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 10:42 發表 ky, 你有冇see doctor , 我上次咳到c, 睇咗我介紹俾你果個doctor, 即晚止咳. if你仲唔好, 不如試吓lee 個doctor.
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:44 發表 KY
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 10:36 發表 我99日日係我屋企做家務, 我都唔係幾好意思, 不過佢就一邊做, 一邊'um' lor:tongue:
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:51 發表 我都唔記得! 雪雪: 我想問2個人拎唔拎到呀?重唔重呢?聽日定25號呀!我要安排吓。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:53 發表 係明天18號呀...... 如果你取唔倒, 我叫我老公幫你取上樓啦!