註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:27 發表 咁點呀??? 決定去外野手定K BUFFET?????
大宅
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 12:17 發表 係咪牛郎織女見面果日呀 係gei, 就準備dom dom做祭品lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:26 發表 APM 係州州紅!! NEWAY我去過TST果間, 有好多野食, 連火鍋都有.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:30 發表 一陣你地食咩LUNCH???
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:07 發表 come come: 又出血啦! 咁你試左話我聽好唔好丫? 過年實FAT C啦,因食好多野!琴晚食左好多chocolate & chips(我唔食得,不過忍左好耐)。點知出事喇!今朝起身好肚痛,而家都唔係好舒服。 ...
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:27 發表 知唔知Times Square個Triumph sales完左未呀!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:30 發表 咁州州紅有冇 K buffet?
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:33 發表 我 2 樣都 ok. '外野手' 因 6:00 開始, 我驚你地會比較趕..... jerryma 7:00 先到, 所以取得左唔出席.
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:31 發表 我閃出去啦!去time square look look D bra呀!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:38 發表 未諗到. 陣間食埋 lunch 順便出街去買料, 又唔正常收工喇
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:18 發表 ky: 你肥??? hoganma/fun/ky: k buffet我都無問題, 等埋雪文/love佢地點囉!