註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 16:57 發表 你23號上到28號呀???? 你係咪話今之唔好叫你買野呀????
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-12-21 16:59 發表 你想買咩呀 ??
男爵府
原文章由 多利是 於 07-12-21 16:59 發表 雪 仲有, 你仔女來唔來?? if 來, 我要再拎飛, 我 on hand 有3張 only
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 17:00 發表 你上次比我的牛肉麵
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:04 發表 如果星期日我哋上去又有時間俾我去到超市, 咁就得. 叫我老公車返來. 去到惠州, 就唔可以啦.
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:03 發表 多, 我唔帶佢哋出來啦. 我約咗CY去sogo行先, 你差唔到多再call我啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 17:12 發表 雪文: 你地去sogo可否同我睇睇肚池袋呀>>> 餃子中size-colour: baby blue
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:15 發表 名牌呀, 叫CY睇好wor. 我抄低先啦. 你昨日有無同我問咳葯水呀 ?? 好似最last昨天啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 17:18 發表 sorry 唔記得同你講: 我尋晚係藍田無出閘, 所以叫我媽係萬寧同你問左, 佢地話白兔牌無咳水喎????
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:20 發表 唔係嘛
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:21 發表 我媽同我對仔女仲未返到屋企. 下午佢同我仔去圖書館.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 17:23 發表 比佢地啦! 咁你決定買唔買蜜糖呀????
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:33 發表 仲未決定到 我媽手機無開, 屋企無人听, 打去我囡學校, 話已放學十分鐘.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-21 17:35 發表 成仟銀, 諗清楚d先.... 係咪亞婆未去湊亞女呀???
原文章由 雪文 於 07-12-21 17:39 發表 返咗屋企啦.