註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 16:51 發表 佢梗係唔會咁c stupid la, 只會delete 某d ga jar:evil:
原文章由 多利是 於 07-12-14 16:55 發表 蘭蘭 你果然好文彩..蛛絲馬跡,我唸左好耐都唔識寫 同埋我覺得我愈來愈多寫白字...讀完書小用,又小寫之故??
原文章由 多利是 於 07-12-14 16:52 發表 我d朋友話, 佢唔'餓'都係一個疑點 wor
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 16:54 發表 唉.....咁攪法真係煩上加煩:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:54 發表 咁又要睇下個女人點做囉!!! (乜唔係拍戲先有架咩????)
原文章由 雪文 於 07-12-14 16:56 發表 我上來跟得你哋多, 我學會忍加啦, 有嘢都放心到. 我好佩服CY可以咁好聲好氣對佢C6, 我昨日到今日都儘量令自己好聲好氣對佢. 我諗佢呢個藉口唔可以用太多次掛 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:28 發表 雪: 你試下靜雞雞check佢電話, 睇下有無可疑來電/sms????
原文章由 雪文 於 07-12-14 16:59 發表 我話咗亞媽好多次啦, 佢都唔听:cry:
原文章由 雪文 於 07-12-14 17:02 發表 呢個我成日都做加啦. 做咗7年半啦
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 04:59 PM 發表 我覺得呢樣又唔一定,有d男人需求係小d的
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 17:05 發表 走啦~~~ 下星期見.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 17:04 發表 7年半 佢實知啦.......... 買張卡有幾難呢...
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 17:01 發表 一個借口唔可以用超過三次. 妳自已恆量啦. 唔好叫呢d係 忍, 可以是另一種手法. 等佢回返來, 講下仔女d野, 當然要講開心野先, 唔好成日講唔開心的, 將佢個心拉返屋企先慢慢泡制啦.... ...
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 17:07 發表 雪, 其實要睇吓你過唔過到自己果關lor, 真係要有好深功力 ga 論到我安慰你, 唔好太過令自己辛苦.
原文章由 雪文 於 07-12-14 17:02 發表 呢個我成日都做加啦. 做咗5年啦