關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
481#
發表於 07-11-20 11:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:56 硐表
6月派唔到xx, 我返到幼稚園一見到k2班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎, 嚇到佢即走  

我無喊出黎喎, 係"想"咋!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
482#
發表於 07-11-20 11:59 |只看該作者
搭過...只搭幾個站.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:56 硐表

FUN: 你有無搭過深圳地鐵???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
483#
發表於 07-11-20 12:00 |只看該作者
文文,
學校有否回覆你?

Rank: 5Rank: 5


2065
484#
發表於 07-11-20 12:00 |只看該作者
我真系好眼淺, 同你有得輝, 睇电視都成日 , 所以我c6同個仔都吾驚我

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:56 硐表
6月派唔到xx, 我返到幼稚園一見到k2班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎, 嚇到佢即走  

Rank: 6Rank: 6


8953
485#
發表於 07-11-20 12:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:57 硐表

ON居居囉!

以前簡單好多, 家下小朋友要應付的野真係多到....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
486#
發表於 07-11-20 12:00 |只看該作者
我好生綉gar, 四年級時已經日日要煮飯加自己溫習做功課, 執屋…

而家d小朋友太幸福la, 有工人, 有爺爺麻麻…
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:55 硐表

記唔記得自已四年班時係點 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
487#
發表於 07-11-20 12:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:59 硐表
搭過...只搭幾個站.

咁...即係地膽啦!!!
(我未搭過架 )

Rank: 5Rank: 5


2065
488#
發表於 07-11-20 12:02 |只看該作者
學校社工我都見過 la, 重話時下的青少年系咁, 見左等於冇見 , 講左等於冇講。

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:57 硐表

係啊, 好無奈.
家校合作, 講就係合作, 但係俾我睇就係校方要求家長多. 倒轉頭將仔女問題講俾學校聽, 學校就不了了之..... 呢個我講的. :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
489#
發表於 07-11-20 12:02 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 12:00 硐表

以前簡單好多, 家下小朋友要應付的野真係多到....

係呀.......:-| :-| :-| :-|

Rank: 5Rank: 5


2967
490#
發表於 07-11-20 12:03 |只看該作者
我咪成舊飯lor,我細個muk都自己攪掂,小學成績好好ga,成日都攞到全級最好成績頭20名,係中學就開始渣.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:55 硐表

記唔記得自已四年班時係點 ?
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
491#
發表於 07-11-20 12:03 |只看該作者
我都係gar, 人地結婚註冊我都眼濕濕gar

K1定K2時咪第一次去觀課gei, 未入班房係出面聽校長講廢話時我已經眼濕濕

K3時老師讚亞仔有進步我又眼濕濕
原文章由 katiekma 於 07-11-20 12:00 硐表
我真系好眼淺, 同你有得輝, 睇电視都成日 , 所以我c6同個仔都吾驚我 ops:" /> ops:" />

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-20 12:06 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
492#
發表於 07-11-20 12:04 |只看該作者
唔係....羅湖站是總站, 所以得一個方向, 唔會搭錯:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 12:01 硐表

咁...即係地膽啦!!!
(我未搭過架 )

Rank: 8Rank: 8


17382
493#
發表於 07-11-20 12:05 |只看該作者
我同你相反

6月派到xx, 我返到幼稚園一見到班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:56 硐表
6月派唔到xx, 我返到幼稚園一見到k2班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎, 嚇到佢即走  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
494#
發表於 07-11-20 12:06 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 12:04 硐表
唔係....羅湖站是總站, 所以得一個方向, 唔會搭錯:

總知我跟實你就OK啦!
雪文: 點呀???? 你有好多推介, 邊間都得喎!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
495#
發表於 07-11-20 12:07 |只看該作者
$100/HOUR..係貴DD BUT我覺得佢超值

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:58 硐表

八下, 亞sir 收幾多$$

Rank: 5Rank: 5


2967
496#
發表於 07-11-20 12:07 |只看該作者
me too, 一見人喊,我就喊,好多時仲係我喊先.c6好鬼唔like我喊,佢話好煩
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:03 硐表
我都係gar, 人地結婚註冊我都眼濕濕gar
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
497#
發表於 07-11-20 12:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:00 硐表
我好生綉gar, 四年級時已經日日要煮飯加自己溫習做功課, 執屋…

而家d小朋友太幸福la, 有工人, 有爺爺麻麻…

嘩, 妳真係生綉.
家下 多數一個起, 兩個止, 又生得遲...
社會複雜左好多, 大家都想保護自已的仔女,
以前治安都好過家下....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
498#
發表於 07-11-20 12:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 12:05 硐表
我同你相反

6月派到xx, 我返到幼稚園一見到班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎

係咪係我同HOGANMA面前仲要講出D風涼說話呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
499#
發表於 07-11-20 12:08 |只看該作者
ME TOO,亞媽都唔得閑理你啦

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 12:00 硐表
我好生綉gar, 四年級時已經日日要煮飯加自己溫習做功課, 執屋…

而家d小朋友太幸福la, 有工人, 有爺爺麻麻…

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
500#
發表於 07-11-20 12:09 |只看該作者
我同你一樣, 我細個亞爸亞媽分開左, 我地跟老豆, 有咩都要自己做, 我記得第一次M come, 驚驚地, 但都自己搞掂, 識去買野, 問都無問過家姐

唔知中幾我家姐先黎問我m到未, 我話一早黎左la
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 12:03 硐表
我咪成舊飯lor,我細個muk都自己攪掂,小學成績好好ga,成日都攞到全級最好成績頭20名,係中學就開始渣.

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-20 12:12 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖