註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:47 硐表 我唔鍾意korea, 去過2次, 唔會再去
返回頂部
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 16:53 硐表 所以亞女讀咗4年小學,只去過1次旅行:tongue:
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 16:55 硐表 如果我都可以5點收工就好啦:cry:
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 16:55 硐表 嘩,你個fd都好豪wor
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 16:56 硐表 我未去過:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:54 硐表 日韓劇我都like架. 至至至鐘意, 係n年前嘅悠長假期
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:56 硐表 係啦:D :time: :time: :time: :time: :time: :time:
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:58 硐表 我鍾意love generation, 睇過超過20次 I love木村, 好靚仔呵…………..
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 16:59 硐表 韓劇,日劇,台劇我都like
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 17:01 硐表 台劇~~我頂唔順, 覺得好老土, 人又係衫又係.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 17:03 硐表 木村當然靚仔啦, 不過估唔到佢會娶xx靜香啫 女角我like山口智子多過松x子囉!
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 17:03 硐表 台劇都未睇過, 當年咩F4我都唔覺得有咩咁靚仔, 我公司有個4x歲女人鍾意到佢地不得了, 真係想嘔
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 17:06 硐表 Long vacation我覺得山口智子好嘈ar 松隆子係love generation裡面情心一往好感動ma 有無睇beautiful life, 都好正