註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:31 硐表 囡囡讀緊四年班,仔仔讀緊高班,今個禮拜會幫佢去家姐間學校交 form!
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:32 硐表 hoganma: 你老公知唔知道"我地"係點識架?????
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:27 硐表 你住將軍澳定坑口呀? 我同你可能係鄰居喎.
原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:24 硐表 等我回家問下我隻佬先。我c6 吾鐘意响街鬧仔,除非好大鑊la (佢話肉酸 wor, 最大原因系佢驚比人望)。但有時度氣過佐就吾記得鬧。
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:35 硐表 但長此落去, 唔單止對你2公婆, 連對亞仔都唔好囉!! (睇下有無辦法改善?)
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:37 硐表 我住係將軍澳!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:34 硐表 我聽我妹講E+ D小學1,2年級已經好早熟架啦 可能要再提早性教育亞囡先得啦
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:32 硐表 唉, 咪唔講野lor, 我而家1 日都未必同佢講到1句野, 所以點解我之前話同佢溝通唔到lor
原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:35 硐表 系呀!我 c6 話佢地一開始就鬧交, 跟住踏單車 就 friend 返,可能再玩耐的佢地就分手 la。
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:39 硐表 知知知知知知知知知
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:40 硐表 你老公尋日好惦呀,攪到D細路好開心呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:45 硐表 睇完好好笑 再玩耐的佢地就分手 la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:45 硐表 佢有無"話"你呀???????????????
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:41 硐表 就係因為亞仔我先唔同佢講野, 盡量費事鬧交ma
原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:45 硐表 佢都好 high 架,當正自己系羽毛球教練 hogan 又大大聲教練教練咁叫佢。
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:42 硐表 K1已教亞仔性教育, 我係家計會買左德德與嘉嘉個d書
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:49 硐表 之前去jerry媽度, 佢咪話lor, 咩人黎gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:52 硐表 咁我C6開頭都有問既