關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
481#
發表於 07-10-2 17:38 |只看該作者
囡囡咁大個啦 我地大部份係1,2年級既小朋友

原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:31 硐表

囡囡讀緊四年班,仔仔讀緊高班,今個禮拜會幫佢去家姐間學校交
form!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
482#
發表於 07-10-2 17:39 |只看該作者
知知知知知知知知知
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:32 硐表
hoganma: 你老公知唔知道"我地"係點識架?????

Rank: 5Rank: 5


2065
483#
發表於 07-10-2 17:39 |只看該作者
佢話樓下有華潤,一定吾系坑口。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:27 硐表
你住將軍澳定坑口呀? 我同你可能係鄰居喎.

Rank: 8Rank: 8


17382
484#
發表於 07-10-2 17:40 |只看該作者
你老公尋日好惦呀,攪到D細路好開心呀

原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:24 硐表
等我回家問下我隻佬先。我c6 吾鐘意响街鬧仔,除非好大鑊la (佢話肉酸 wor, 最大原因系佢驚比人望)。但有時度氣過佐就吾記得鬧。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
485#
發表於 07-10-2 17:41 |只看該作者
就係因為亞仔我先唔同佢講野, 盡量費事鬧交ma
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:35 硐表
但長此落去, 唔單止對你2公婆, 連對亞仔都唔好囉!!
(睇下有無辦法改善?)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
486#
發表於 07-10-2 17:41 |只看該作者
我住寶x花園, 你呢????

原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:37 硐表

我住係將軍澳!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
487#
發表於 07-10-2 17:42 |只看該作者
K1已教亞仔性教育, 我係家計會買左德德與嘉嘉個d
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:34 硐表
我聽我妹講E+ D小學1,2年級已經好早熟架啦
可能要再提早性教育亞囡先得啦

Rank: 8Rank: 8


17382
488#
發表於 07-10-2 17:42 |只看該作者
E+知啦 比著係我既話我諗都會唔講野

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:32 硐表
唉, 咪唔講野lor, 我而家1 日都未必同佢講到1句野, 所以點解我之前話同佢溝通唔到lor

Rank: 8Rank: 8


17382
489#
發表於 07-10-2 17:45 |只看該作者
睇完好好笑 再玩耐的佢地就分手 la



原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:35 硐表
系呀!我 c6 話佢地一開始就鬧交, 跟住踏單車 就 friend 返,可能再玩耐的佢地就分手 la。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
490#
發表於 07-10-2 17:45 |只看該作者
佢有無"話"你呀???????????????
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:39 硐表
知知知知知知知知知

Rank: 5Rank: 5


2065
491#
發表於 07-10-2 17:45 |只看該作者
佢都好 high 架,當正自己系羽毛球教練   hogan 又大大聲教練教練咁叫佢。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:40 硐表
你老公尋日好惦呀,攪到D細路好開心呀

Rank: 5Rank: 5


2065
492#
發表於 07-10-2 17:48 |只看該作者
因了解而分開。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:45 硐表
睇完好好笑 再玩耐的佢地就分手 la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
493#
發表於 07-10-2 17:49 |只看該作者
之前去jerry媽度, 佢咪話lor, 咩人黎gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:45 硐表
佢有無"話"你呀???????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
494#
發表於 07-10-2 17:49 |只看該作者
真大鑊

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:41 硐表
就係因為亞仔我先唔同佢講野, 盡量費事鬧交ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
495#
發表於 07-10-2 17:49 |只看該作者
係富寧花園樓 下間華潤都無埋啦?????????????

原文章由 katiekma 於 07-10-2 17:45 硐表
佢都好 high 架,當正自己系羽毛球教練   hogan 又大大聲教練教練咁叫佢。

Rank: 8Rank: 8


17382
496#
發表於 07-10-2 17:50 |只看該作者
我遲D都要啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:42 硐表
K1已教亞仔性教育, 我係家計會買左德德與嘉嘉個d書

Rank: 4


679
497#
發表於 07-10-2 17:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:35 硐表
但長此落去, 唔單止對你2公婆, 連對亞仔都唔好囉!!
(睇下有無辦法改善?)

其實我唔知你o地禽日發生o既事,不過我諗我會明白hoganmama o既感受, 因我同我老公都係咁,佢試過有一個禮拜唔返屋企我都唔理. sorry呀,多事咗!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
498#
發表於 07-10-2 17:52 |只看該作者
我之前第一次約雪文/龍媽佢地飲茶時, 我老公個表情 , 仲叫我帶多d錢出去同佢地"祈福"添呀!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:49 硐表
之前去jerry媽度, 佢咪話lor, 咩人黎gar

Rank: 8Rank: 8


17382
499#
發表於 07-10-2 17:52 |只看該作者
咁我C6開頭都有問既

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:45 硐表
佢有無"話"你呀???????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
500#
發表於 07-10-2 17:55 |只看該作者
所以尋日唔通知你自己走上黎"及"下囉!!!

我走人啦, 明天傾!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:52 硐表
咁我C6開頭都有問既
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖