關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
481#
發表於 07-8-9 15:25 |只看該作者
咁你返外家都唔駛搭車喎!!!

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:22 發表
我屋企係廣田gar, 唔記得9x年Sau Mau Ping搬去廣田

Rank: 8Rank: 8


17382
482#
發表於 07-8-9 15:26 |只看該作者
我都係咁諗,
e+同市價相差幾百姐,我唔加佢啦:loveliness:

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:53 發表

搵到個好客 就唔好計個一兩佰嘍.
其實妳租幾多俾佢呢 ?同市價差得好遠嗎 ?
差得多, 就妳係好業主, 叫佢俾多些小啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
483#
發表於 07-8-9 15:28 |只看該作者
明白,個租客真係2年無過過我架

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 14:57 發表
我都同意, 而家你個租客咁主動, 又唔會遲交租, 我都覺唔好為左果1-2佰而再博過囉, 一陣租著比d唔三唔四的人, 又或者遲交/唔交租又玩野的, 仲煩啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
484#
發表於 07-8-9 15:28 |只看該作者
係呀, 曉x.

唔係次次得七折咩 ?  
睇唔到價錢的. 但係呢兩個日我聽地產講, 601呎補地價去到7x萬. 比半年前貴左5-6萬左右. 真係升左好多.

Rank: 8Rank: 8


17382
485#
發表於 07-8-9 15:29 |只看該作者
呢d唔好買

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:00 發表
jerry媽: 以我所知大單d的, 係5, 6座都有人在屋內自殺過, 但幾樓乜野室我又唔記得.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
486#
發表於 07-8-9 15:29 |只看該作者
要搭車, 唔搭車想行c, 我落lam tin mtr就多數行路
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:25 發表
咁你返外家都唔駛搭車喎!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
487#
發表於 07-8-9 15:29 |只看該作者
上次你有無聽見我講: 我朋友家人就係遇著d衰客, 用佢個單位黎做一樓一(葵涌), 攪到佢家人又上差館又盛, 煩c呀!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 15:26 發表
我都係咁諗,
e+同市價相差幾百姐,我唔加佢啦:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
488#
發表於 07-8-9 15:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:22 發表
你住邊樹?

秀x坪半山
妳係x盈呀 ? 未起好時我去睇過的.

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:31 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
489#
發表於 07-8-9 15:30 |只看該作者
淨補地價都要7x??? 唔係ar
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:28 發表
係呀, 曉x.

唔係次次得七折咩 ?  
睇唔到價錢的. 但係呢兩個日我聽地產講, 601呎補地價去到7x萬. 比半年前貴左5-6萬左右. 真係升左好多.

Rank: 8Rank: 8


17382
490#
發表於 07-8-9 15:31 |只看該作者
第2期居屋已經開始發售

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:07 發表
佢話而家間屋唔夠住, 又申請唔倒調遷.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
491#
發表於 07-8-9 15:31 |只看該作者
個度我地膽黎gar, 由細住到大
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:29 發表

秀x坪半山

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
492#
發表於 07-8-9 15:31 |只看該作者
唔係次次七折喎, 我買時係六折, 而我朋友買天水圍時仲四五折添.
你果度601呎都係7x萬?????? 市區樓喎!!!

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:28 發表
係呀, 曉x.

唔係次次得七折咩 ?  
睇唔到價錢的. 但係呢兩個日我聽地產講, 601呎補地價去到7x萬. 比半年前貴左5-6萬左右. 真係升左好多.

Rank: 6Rank: 6


8953
493#
發表於 07-8-9 15:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:30 發表
淨補地價都要7x萬??? 唔係ar

市價喎, 14x~15x 都有成交.

Rank: 8Rank: 8


17382
494#
發表於 07-8-9 15:32 |只看該作者
我有計過,比agent都3-4千,
萬一個租客唔好就c啦

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:13 發表
租金爭幾遠先? 你要計埋agent比成3-4千, 除番1年, 每月幾百, 又要搵個個新租客, 唔知準唔準時交租, 如果加得個1-2百, agent費都唔夠比

Rank: 6Rank: 6


8953
495#
發表於 07-8-9 15:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:31 發表
個度我地膽黎gar, 由細住到大  

拆左好多啦, 得行返黎行下啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
496#
發表於 07-8-9 15:33 |只看該作者
係咪我誤會左??? 7x萬只係補地價個價錢????

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:31 發表
唔係次次七折喎, 我買時係六折, 而我朋友買天水圍時仲四五折添.
你果度601呎都係7x萬?????? 市區樓喎!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-8-9 15:35 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
497#
發表於 07-8-9 15:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:31 發表
唔係次次七折喎, 我買時係六折, 而我朋友買天水圍時仲四五折添.
你果度601呎都係7x萬?????? 市區樓喎!!!

補地價呀!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
498#
發表於 07-8-9 15:34 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:33 發表
係咪的誤會左??? 7x萬只係補地價個價錢????

今日妳訓醒沒

Rank: 8Rank: 8


17382
499#
發表於 07-8-9 15:34 |只看該作者
我就係一個咁既人啦
所以我住公屋   儲多d $先,
不過又唔覺儲到$$$wor


原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:15 發表
But佢話唔夠住ma

其實如果比我, 我會繼續住, 儲多d $, 唔駛比咁多利息銀行

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
500#
發表於 07-8-9 15:35 |只看該作者
收倒收倒!!!

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:34 發表

補地價呀!:tongue:  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖