關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
461#
發表於 07-3-4 13:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame ,

我個女上年剛煩完了,上年好彩第一轉入到心儀小學,今年9月便升小一了,但我不是選名校之類,只是在tko既政府小學而已

but今年又要開始留意幼稚園,今年輪到細女選幼稚園啦,係呢,你o地有無好介紹呀

Rank: 5Rank: 5


2422
462#
發表於 07-3-4 22:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YY02:

恭喜恭喜 , 咁你個女入左邊間小學呀?

yeeli:

今日一家人去左環球嘉年華, 由十一點玩到六點先走, 依家好疲倦, 不過又幾好玩, 我仲叫埋我d細妹一齊去, 咁就可以輪流玩下, 我同老公都玩左唔少機動遊戲 , 仲拋中五隻公仔tim
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
463#
發表於 07-3-4 22:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame

我都係咁覺得,有錢都想留返比小朋友留學好過,你可以開始留意下小學,tko比較受歡迎既係保良局黃永樹,保良局馮晴,tko天主教,信義會,宣基,等等.

Rank: 4


988
464#
發表於 07-3-4 22:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

嘩,你地咁開心,我都想去玩下,不過我朋友話好貴,幾錢呢?我都好鐘意拋公仔

yy02
你就好啦一次ok,恭喜晒,   

Rank: 4


988
465#
發表於 07-3-4 22:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
你部電腦好返未,咁耐唔見你

Rank: 5Rank: 5


2422
466#
發表於 07-3-4 23:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

大人平日$120, 假日$150 (包30個幣), 小朋友平日$70, 假日$90 (包20 or 25個幣, 唔記得左), 由早上11點至晚上11點任玩, 如果小朋友已有1米的話, 已經有5款以上的機動遊戲玩.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


436
467#
發表於 07-3-4 23:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
我今日去買了個支野了,thanks。

YY02,
第一ROUND就OK,真的很開心 ,不用再擔心幾個月,妳細女點解不讀回大女兒間幼稚園呀?

yeeli,
我舊年參觀過將小後,很喜歡這間的,但我怕它很多功課做,因為我囝囝是一個不會主動去做功課的人,所以現在心大心細是否選這間為首選。

Rank: 4


988
468#
發表於 07-3-5 00:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

咁都係幾貴喎,早幾年入場唔洗比錢,只係入去買代幣,

Rank: 4


988
469#
發表於 07-3-5 00:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame

你小朋友讀邊間幼稚園 我自己覺得讀書係有風氣,如果小朋友身邊既小朋友個個都係讀,自自然然就都會讀,有時有小小壓力都係好事.

Rank: 3Rank: 3


436
470#
發表於 07-3-5 00:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
我囝囝讀德寶幼稚園,他現在已經不太願意做功課,上到小學都唔知點算。

Rank: 4


988
471#
發表於 07-3-5 00:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame

你仔仔咪同alkyng 女女一樣讀德宝,咁你地會唔會見過面呢??有些BK媽咪話讀德宝好大機會入tko天主教,其實小朋友大部份都係唔鐘意做功課,但係你用多d心機同佢講一定要做,同埋做功課係你自己既責任,佢大d會明白架.
:

Rank: 3Rank: 3


436
472#
發表於 07-3-5 00:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
我和alkyng認識的,她個女女和我個仔曾經是NC及LK的同學,但因為我個仔是細仔,所以今年REPEAT LK,所以我遲了一年選小學。

Rank: 3Rank: 3


280
473#
發表於 07-3-5 15:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我好可憐 電腦未好老公又沒時間處理因要晚上返學

另外, 我想求救如何寫封面 ??

Rank: 4


988
474#
發表於 07-3-5 18:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

唔好意思,我唔明白你話寫封面,寫封面點解     

alkyng

你地開始整profile未,我開始計畫整,但係想簡單得嚟又要特別,又想仔仔全部親手做,都幾辣手       

Rank: 5Rank: 5


4868
475#
發表於 07-3-5 22:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

我又入黎傾下計先~hehe~

舊年呢個時間我係禁幫大囡整profile, 好彩最後都唔使用~

Rank: 4


988
476#
發表於 07-3-5 22:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

係喎,你點整架,提點下我地.       

Rank: 5Rank: 5


4868
477#
發表於 07-3-5 23:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

我第一頁打曬大囡既資料, 姓名, 年齡等~
之後會將佢學既課外活動, 比賽拎既獎, 相片, 仲有獎狀, 成績表, 同埋一兩張畫既畫等資料整profile~
yeeli 寫道:
elaineho73

係喎,你點整架,提點下我地.       

Rank: 4


988
478#
發表於 07-3-5 23:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

elaineho73

課外活動係咪用証明信?

Rank: 5Rank: 5


2422
479#
發表於 07-3-5 23:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我已影印左大女d証書及成績表, 依家響到構思點整, 今次我會安排個女自己做, 我負責釘裝, 至於課外活動個方面, 我就會叫畫畫個度出張整明信比我, 我會要求老師寫下對我個女0既感覺(如老師肯的話), 又會早少少通知幼稚園校長寫信, 因呢個時間有好多媽咪搵校長寫的, 而我亦會影印個女d寫字功課 / 畫作 / 幼稚園相片 / 屋企人相片...等等, 我第一張都係個女d個人資料.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
480#
發表於 07-3-5 23:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

miholo話寫封面個意思, 會唔會係講緊profile個封面呀 .

我自己都係想簡單d, 而且由個女負責去做, 雖然由個女去做未必會好靚, 但至少比人覺得有誠意, 因之前"自行"時我已交左一份簡單的profile比學校(k1及k2資料), 而個份profile全部都係我自己做的, 所以今次一定要個女自己做番   .
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖