關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
461#
發表於 07-3-1 19:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

click here(答案在最下)
肥肥肥媽咪 寫道:
你們好!我小朋友準備讀幼稚園k1,不過現在我想搜集下資料,我想問問各位德信小學的家長,點解 :
1. 你地會選擇德信小學比你地個小朋友既?
2. 其實德信小學有什麼你們覺得好的地方呢?
3. 或者有什麼又覺得不好的地方呢?
4. 我聽人講,德信小學,比外邊的學校功課比較少,其實是好
事還是壞事呢?
4. 假如德信小學那麼淺,怕小朋友升中學時,很難函接到深的
中學,對他們會比較辛苦, 是嗎?
5. 德信小學升中派位,好唔好呢?!會唔會好大機會派到一些
BAND 1 的學校呢?

請多多指教!

Rank: 5Rank: 5


1998
462#
發表於 07-3-1 22:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
恭喜你呀, 你同阿仔d努力都無晒啦, 甘你叫阿仔要保持啦.
如果我仔有甘勤力就好啦, 我只係想佢主動d溫下書就好啦.
k_wong7

Rank: 4


724
463#
發表於 07-3-2 10:41 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔知係咪放完假,佢都開始好懶喇!!激死我呀!!叫佢溫書,又話咁,又咁.唉,快要測驗"tim"啦!!希望大家努力啦!!! :cry:  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1998
464#
發表於 07-3-2 23:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
慢慢啦, d細路係甘勞氣.  希望佢地大d, 會懂事d啦.  不過d時間真係過得好快, 轉下眼又話測驗, 之後又考試, 就快又二年級啦.
k_wong7

Rank: 4


724
465#
發表於 07-3-2 23:19 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!!最好快d到細佬1年級,咁就very good喇!!   
明天就知佢地真正的result喇!!都有d緊張呀!!

Rank: 5Rank: 5


1998
466#
發表於 07-3-3 22:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日羅左成績表啦, 整體我都滿意, 不過係阿仔面前, 就會同佢講, 如果佢再勤力d, 一定更好(其實都係).因為佢都幾懶. 不過, 因為之前因為出水豆, 無返學, 而且又因為生寶寶, daddy都無咩點同佢溫, 所以都係甘啦.
pls check pm.
k_wong7

Rank: 4


724
467#
發表於 07-3-4 01:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

其實我都覺得ok,不過都仲有進步空間.但班主任話佢英文唔理想,可以好好多,唉............   

pm無野喎!!   

Rank: 5Rank: 5


1998
468#
發表於 07-3-4 10:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
早晨呀, 唔好意思, 請再check pm.
我都係甘話, 我仔如果再勤力d, 成績一定再好好多(雖然依家都唔係好差). 不過我仔就覺得合格米得羅, 何況依家唔只合格, 真係比佢激c啦.
    
k_wong7

Rank: 4


724
469#
發表於 07-3-5 16:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唉!!d老師都唔知係咪想佢地個個都100分!!真係令到我地d家長好大壓力呀!!   

check pm

Rank: 5Rank: 5


1998
470#
發表於 07-3-6 22:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔好比甘大壓力自己, 放鬆d啦.     唔係皮質淳會偏高呢.
pls check pm
k_wong7

Rank: 4


724
471#
發表於 07-3-6 22:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

HAHAHA!!就快將d碗放入洗衣機喇!!

有時,d壓力係自己的,我都同你講過我係要求好高的,但我已經自動調低個要求.唉...............有時真係比d仔激死架!!     

Rank: 4


724
472#
發表於 07-3-6 22:32 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

check pm

Rank: 5Rank: 5


1998
473#
發表於 07-3-7 09:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
早呀, 收到pm啦, 唔該. 甘我唯有自己再去睇下先.

另外, 唔係唔對d細路有要求,不過, 唔好令自己甘辛苦, 其實你仔已經做得好好, 起碼佢會主動做好晒d功課同溫習, 而且佢考得唔理想(係唔理想, 唔係差同唔合格), 佢都會唔開心, 唔似我仔, 只會講合格米得羅, 你話呀, 真係要投降啦.
k_wong7

Rank: 4


724
474#
發表於 07-3-8 20:41 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

咁我仔又係好d,佢會express自己有80分以上,佢對自己都有要求,因為佢唔衰得!(同我一樣!    )今次有進步,short test 有91分,最重要係無咗d careless mistake,所以都有讚佢.
  

Rank: 5Rank: 5


1998
475#
發表於 07-3-8 22:32 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你就好啦, 今次我仔d中文評估好差呀, 但係個班主任竟然同佢地講, 因為份paper深, 所以都可以, 咩唔係要叫佢地再努力d咩, 咩叫都可以. 家長日已經同我講左,今次中文評 話班度有好多同學都唔係好, 甘個個都唔好, 就可以唔好啦咩, 依家d老師真係 火都黎呀.
k_wong7

Rank: 4


724
476#
發表於 07-3-9 13:29 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

吓!!如果係我仔班主任,一定會鬧佢地呀!!
有無問點解數學老師唔教呀?!
依家又開始好多test,dict,評估,又好似日日都係"tim"呀!!好busy呀!!   

Rank: 5Rank: 5


1998
477#
發表於 07-3-9 23:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
有呀, 班主任話係私人理由, 唔方便講.
係呀, 佢班主任就係甘q啦, 你話c唔c啦.
k_wong7  

Rank: 4


724
478#
發表於 07-3-11 21:59 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係咪激氣得勁呀?!但佢好似教咗好多年喎!!
唉!又好快要test了! a u ready?!    我地又要溫書了!!(家長們)   

Rank: 5Rank: 5


1998
479#
發表於 07-3-11 22:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係啦, 都唔知點解, 不過算啦, 希望新教果個好啦.
平時d小測, 默書, 評估, 我老公都好勞氣, 依家大測...更加啦.所以我都話我老公辛苦啦.不過, 佢鬧起仔黎, 都好好火, 唔講得笑.
k_wong7

Rank: 4


724
480#
發表於 07-3-12 14:34 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!!下學期一開始就已經鬼死咁多小測, 默書, 評估,唔好話我地辛苦,d仔都好辛苦呀!!

大家一起努力吧!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖