關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
461#
發表於 06-10-26 14:24 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你大肚仲周圍走?你自己要小心啦!我昨晚都無幫佢溫.Ch.1~3好似好easy.又睇下佢程度去到邊.over 80分我都覺得好ok.

Rank: 5Rank: 5


1178
462#
發表於 06-10-26 14:51 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

尋晚同兩個客上咗大陸,搞到2:30am先返到屋企!
我老板crazy架! 本來話淨係送到上大陸check in咗就走得,點知又要陪dinner又要睇生產,又要開埋會~! 仲駛走本來車我返hk個司機,話咁晚會好夜,唔駛等我,最後淨係叫咗一個司機車到我到皇崗,自已搭直巴返屋企。

Kittymummy 寫道:
你大肚仲周圍走?你自己要小心啦!我昨晚都無幫佢溫.Ch.1~3好似好easy.又睇下佢程度去到邊.over 80分我都覺得好ok.

Rank: 5Rank: 5


3218
463#
發表於 06-10-26 15:05 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘩你老板咁變態....明知你大緊肚,都有8個月啦.有無攪錯呀!
我星期二個日上左珠海做嘢.之後搭5:00船都走人,睬佢都傻!

Rank: 5Rank: 5


1178
464#
發表於 06-10-26 15:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔只8個月嘞! 22/11 due date 呀! (我老板仲好似奉旨咁)
如果放前4都已經開始放假啦!
不過我4/11才開始放。

Rank: 5Rank: 5


3218
465#
發表於 06-10-26 15:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

佢無病吓.真係好變態.什麼公司呀? 你老板男定女呀?
吾係公司只有你一個人呀!叫其他人做都得拉!
咁你老公有無"炸形"呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
466#
發表於 06-10-26 15:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

死佬一名,又小氣又記仇,又成日屈日,
hk好時佢就係hk人,大陸好時佢就係大陸人。
又有二奶,又有私生子,個大婆一d都唔知。

我老公可以點,一向我自已顧自己,我响大陸同佢講話要好夜返,佢淨係叫我自已小心d,有咩唔舒服即閃之外,仲可以點,佢成晚都冇再tel 我,返到屋企見佢訓到隻死狗咁。

Rank: 5Rank: 5


3218
467#
發表於 06-10-26 15:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

佢係真係老板定只係Dept.head ? 呢d男人咁賎格,吾死都無用! 佢平時有無迫你地開OT ?

Rank: 5Rank: 5


1178
468#
發表於 06-10-26 16:02 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我冇亞HEAD,佢真係老板,PARTNER都冇,
大陸有三間廠,但HK得我同A/C,
冇得迫我開OT,我平時6:00-6:30PM收到。
但放產假其間要返公司跟手尾,在HOME SEND EMAIL。
自已又冇咩料,冇信心搵過份工,而且平時老板只在CHINA,ONLY MON & THUR MORNING 响HK,加埋都係1日時間,平時都會呑OP,好似而家咁,一邊做一邊上網。

Rank: 5Rank: 5


3218
469#
發表於 06-10-26 16:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

如果佢平時在CHINA都ok.起碼吾駛見到佢.你要吾要搭車返工?”自已又冇咩料,冇信心搵過份工” 你吾好咁講,個個都係拉.我地呢d但求有嘢做,養大d仔女就算拉.
我之前份工都慘拉.晚晚9點先收工(但返早上9點).年三十晚要2:00收工,做左五年從未放過長假(連續一星期).所以亞女幼稚園時都無時間教佢.依家d英文鬼死咁差.

Rank: 5Rank: 5


1178
470#
發表於 06-10-26 16:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

你以前份工又係幾刻薄喎! 做成12HRS/DAY, 最慘係少時間對住D小朋友,好似欠咗/累咗佢地咁。

我咁耐最長都係放3日假 (但1ST DAY 返了半天,LAST DAY 返了半天), 當請了3日假,都比老板鬧 : 嘜你覺得自已响工作冇唔重要咩? 冇用途咁請你返來做咩? 可以放成3日假咁多,D野邊個跟? 我而家唔鍾意比你放假喎! 你要放就自已放啦!

Rank: 5Rank: 5


3218
471#
發表於 06-10-26 16:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

無錯.我真係覺得欠咗亞女.最慘係大公司都係咁樣,不知所謂.你放3日假都咁樣,你呢次放2個月去生仔,有無比說話你聽?

Rank: 5Rank: 5


1178
472#
發表於 06-10-26 18:55 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咪比面色我睇,成日話我自私,淨係做手版眼見功夫,唔站向公司立場睇嘢。有功冇得領,有鑊媽餐勁咁law~!
(無耐......)

Rank: 4


506
473#
發表於 06-10-26 19:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs / Kittymummy:
其實睇到妳地寫返工嘅情況,相比之下,先知自己未係最慘嗰個! :cry: 我返工好多時都overtime,但多過30分鐘就有得補。希望大家都努力,加油!
另外,聽亞女講今日常識評估,佢話有好多字唔識寫。而英文評估就有好多唔識做,我同佢講唔緊要,加油啦!

Rank: 5Rank: 5


3218
474#
發表於 06-10-26 20:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日亞女都話常識評估有好多字唔識寫.英文就有d題吾識做.
不過都吾緊要拉.我只想睇下能力去到邊,之後再打算.但係點會吾比番maths呢?


2544
475#
發表於 06-10-26 20:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


506
476#
發表於 06-10-26 20:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Hello! Welcome!妳囝囝今年P.2,妳覺得間學校ok嗎?


Hoining 寫道:
hi, 各位媽咪我e+ lai報到la......
請問有無2年級嘅媽咪?  我仔仔讀2d ka......

Rank: 4


506
477#
發表於 06-10-26 20:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我上星期去學校接亞女放學,見1B班都有派Maths評估,好似有2張紙。我地咁耐都冇派,駛唔駛打去學校問吓?


Kittymummy 寫道:
今日亞女都話常識評估有好多字唔識寫.英文就有d題吾識做.
不過都吾緊要拉.我只想睇下能力去到邊,之後再打算.但係點會吾比番maths呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
478#
發表於 06-10-26 21:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我好想打,但又吾敢.

Rank: 5Rank: 5


3218
479#
發表於 06-10-26 21:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Hi Hoining,我地都係一年級的家長.你個仔仔一年級的時候怎樣?


2544
480#
發表於 06-10-26 21:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖