關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


421
461#
發表於 07-2-3 17:46 |只看該作者

Re: STW LMC

叔叔吾係2個月呀! 喺12月頭到3月尾(有糧出架)     

Rank: 3Rank: 3


176
462#
發表於 07-2-7 22:38 |只看該作者

Re: STW LMC

就來派成績表大家心情點呀?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
463#
發表於 07-2-8 17:43 |只看該作者

Re: STW LMC

(1)

(2)
(3)
(4)

        

Rank: 3Rank: 3


176
464#
發表於 07-2-9 23:36 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

由幼稚園開始到現在小一,妹妹繼續其 "調位王" 本色

據班主任講,妹妹成日上堂時候傾計所以比老師調位,但調來調去好快就同左鄰右理混熟繼續佢既嗜好  


我問老師妹妹有冇上堂發夢 (因為我朋友個仔成日上堂發夢佢阿爸話呢樣野都幾普遍),老師話唔會,因為妹妹通常都係好忙碌咁係度傾緊計  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


41
465#
發表於 07-2-10 00:06 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

我囝囝一樣, 兩位班主任都話他喜歡說話, 也幫他調位.
但奇怪的是, 無論將比較文靜的男或女放在他旁邊, 一吓子都和他成為朋友, 一吓子混熟wor. 唉, 和幼稚園一樣的評論.

Rank: 2


81
466#
發表於 07-2-11 23:48 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

我個仔又係咁呀,成日撩人...後未將佢調去前面坐.再用幾個女仔圍住佢坐...老師話佢專心左好多,有顯著進步喎~cccc

Rank: 3Rank: 3


421
467#
發表於 07-2-13 00:00 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

有冇人今日為咗蘿蔔糕頭痛?

Rank: 3Rank: 3


176
468#
發表於 07-2-13 13:03 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

chuiathena 寫道:
有冇人今日為咗蘿蔔糕頭痛?


I spent almost an hour with mui mui on this !!!

Mui mui was getting sleepy by that time last night and couldn't tell me much about the "process", so I guessed what principal Tang did from the drawings
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


176
469#
發表於 07-2-14 11:49 |只看該作者

Re: 今晚見家長!

Happy valentine's day everyone
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 2


81
470#
發表於 07-2-15 00:19 |只看該作者

請問新年功課...

中文必讀書同英文必讀書即係邊本???   

Rank: 3Rank: 3


421
471#
發表於 07-2-15 23:16 |只看該作者

Re: 請問新年功課...

Ringo the Dingo
謎語天池地?????
我決定吾比Monkey一個星期游四日水 la ...
我想佢下學期成績可以好D   

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
472#
發表於 07-2-16 01:06 |只看該作者

Re: 請問新年功課...

chuiathena,
唔好意思,原來今次改左十埋常識做平均分,希望對你影

Rank: 3Rank: 3


421
473#
發表於 07-2-16 09:56 |只看該作者

Re: 請問新年功課...

改左十埋常識做平均分,影向實在太大大大大大大        唯一一個8字頭就係佢.
我有信心下學期會做得更好,也喜見中文科Monkey 有進步     
今日學校相片集見到我嗰皇帝仔啦  ,重有1個格格同1個香妃,兩個小姐都係我化莊架!靚吾靚呀?     

Rank: 3Rank: 3


176
474#
發表於 07-2-17 00:18 |只看該作者

Re: 請問新年功課...

chuiathena 寫道:
改左十埋常識做平均分,影向實在太大大大大大大        唯一一個8字頭就係佢.


一次半次唔洗愁喎  

讀書條路好長要有韌力 (差唔多 20 年),最緊要千祈唔好六年班果時跣呔,永遠都係進入下一階段之前果一年既成績最重要   升中係咁,升大學係咁,畢業出來搵野做都係咁 !
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
475#
發表於 07-2-21 09:41 |只看該作者

新年新開始

咁多位沙呂小一家長,祝各位新年快樂,孩子們學業進步呀!

Rank: 3Rank: 3


176
476#
發表於 07-2-23 00:00 |只看該作者

Re: 新年新開始

chuiathena 寫道:
咁多位沙呂小一家長,祝各位新年快樂,孩子們學業進步呀!


大家咁話啦!

Monkey 仔有冇食得太多年糕、籮蔔糕變左隻 "豬" 仔呀  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
477#
發表於 07-2-28 20:23 |只看該作者

Re: 新年新開始

Monkey 今日小提琴校際攞到Merit la 雖然吾喺好高份但都值得     

同場都有近10位STW LMC 同學仔呀!仲有五至六個中學生.

今日第一 名及第二名小一  
       第三 名讀Kent K3 咋 (好勁)

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
478#
發表於 07-3-1 23:45 |只看該作者

Re: 新年新開始

chuiathena,

恭喜晒!monkey仔真係好叻仔喎!我D仔女下星期比賽,希望評判手鬆D,有merit我都好開心la!     

Rank: 3Rank: 3


421
479#
發表於 07-3-2 21:18 |只看該作者

Re: STWLMC

yanyan-mummy

     小朋友要努力啊 !  努力彈
     你也要努力啊  !  努力等

我那天聽同一首歌聽了46次,回家後我同自已講以後都吾想再聽 la。  講真成績同評判也頗大關係,Monkey 個評判話著重拉琴者同觀衆有冇交流。好彩當時Monkey 隻眼有一邊拉一邊望吓觀衆。 你有冇留意吓你那位評判?看吓他的資料可能有用架。

Rank: 3Rank: 3


176
480#
發表於 07-3-3 23:18 |只看該作者

Re: STWLMC

恭喜 Monkey 仔同 Monkey 媽呀!

見到 Monkey 咁醒妹妹都話要係樂團度揀小提琴練  
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖