關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


371
461#
發表於 06-9-13 17:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我上個星期五...已經悶到返佐工, 我覺得返工個人比較好d.
我個report出佐嚟, 係良性, 不過由於係我'分迷'既時間已經將果舊野cut到碎晒...拎去做泠涷化驗, 所以最後我都無機會睇到果件'標本'.


那你可以較為安心,不要太操勞啦...多d休息哦~

Rank: 3Rank: 3


371
462#
發表於 06-9-13 17:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我以為martha升上三年級會有時間上會有好多轉變,但原來不是我想像中那樣,可能她就讀精英班,不用補課,可以讓她參加課外活動...但就聽見其他班的學生講,除一星期中有兩日要補課外,長假期也要回校...為他們感到辛苦呢!

Rank: 5Rank: 5


1936
463#
發表於 06-9-14 11:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

聽到係良性就安心晒!

你囡昨天返學既然穿水鞋應該唔駛著襪住, 等返到去一齊換就唔會濕.

Rank: 5Rank: 5


1936
464#
發表於 06-9-14 11:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Mandy0203 寫道:
我以為martha升上三年級會有時間上會有好多轉變,但原來不是我想像中那樣,可能她就讀精英班,不用補課,可以讓她參加課外活動...但就聽見其他班的學生講,除一星期中有兩日要補課外,長假期也要回校...為他們感到辛苦呢!
你囝囝間學校應該想把學生水平拉平均d, 學校安排唔錯呀!

Rank: 3Rank: 3


371
465#
發表於 06-9-18 14:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
[quote]
Mandy0203 寫道:
我以為martha升上三年級會有時間上會有好多轉變,但原來不是我想像中那樣,可能她就讀精英班,不用補課,可以讓她參加課外活動...但就聽見其他班的學生講,除一星期中有兩日要補課外,長假期也要回校...為他們感到辛苦呢!
你囝囝間學校應該想把學生水平拉平均d, 學校安排唔錯呀![/quote]



可能係啦~



咦,你地去咗邊啦,post越來越低啦......up~

Rank: 3Rank: 3


347
466#
發表於 06-9-19 09:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

咦,你地去咗邊啦,post越來越低啦......up~


I am here! , my son have 8~9 homeworks everyday, quite hard, just start P.3. my son also need 補課 on every friday only for all P.3 pupils.

LULUMAK,

glad to hear your good news!   ,did you back to office now? I also prefer do working mother better

Rank: 5Rank: 5


2147
467#
發表於 06-9-19 13:25 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp,

我依家返工啦, 我都係比較鍾意做working mother   

Rank: 5Rank: 5


1936
468#
發表於 06-9-19 14:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp,

睇嚟你仔間學校比起某些名校功課量更大, 今年學校有沒有其他改變呀? 我聽說某些學校由今年開始多了幾堂普通話.

Rank: 5Rank: 5


1625
469#
發表於 06-9-19 15:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK

係良性, 就安心lu     
LULU-MAK 寫道:
我上個星期五...已經悶到返佐工, 我覺得返工個人比較好d.
我個report出佐嚟, 係良性, 不過由於係我'分迷'既時間已經將果舊野cut到碎晒...拎去做泠涷化驗, 所以最後我都無機會睇到果件'標本'.

Rank: 5Rank: 5


1379
470#
發表於 06-9-19 15:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


AE_bb, 肥仔媽咪,

hi! 我返嚟打下等先

下個月呀女十幾號要測驗,真係快,有d唔慣,我個心仲放緊暑假 仲解住睇電視,哈

Rank: 5Rank: 5


1625
471#
發表於 06-9-19 15:59 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp

咁快就有8-9樣工課喇, 想問下你仔仔係邊間學校讀書呀 (好似你之前提過, 不過我唔記得 )

咁你仔仔適唔適應呀

Rank: 5Rank: 5


1625
472#
發表於 06-9-19 16:02 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU

咁快有測驗, 真係好快喎, 我地今年轉左形式, 冇測驗, 但會評估, 考試就增至3個, 不過最快冇記錯係12月先考....  

Rank: 5Rank: 5


1625
473#
發表於 06-9-19 16:06 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

琴日個大仔要寫撩草 F 字, 但寫極都麻麻地靚

Rank: 5Rank: 5


1936
474#
發表於 06-9-19 16:12 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb 寫道:
琴日個大仔要寫撩草 F 字, 但寫極都麻麻地靚
我發覺新買嗰隻墨膠墨盒幾好用喎! 見佢寫啲字都冇化開又唔會咁易乾!

Rank: 5Rank: 5


1625
475#
發表於 06-9-19 16:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

你講毛筆墨盒呀, 我用緊墨彩都幾好喎
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
琴日個大仔要寫撩草 F 字, 但寫極都麻麻地靚
我發覺新買嗰隻墨膠墨盒幾好用喎! 見佢寫啲字都冇化開又唔會咁易乾![/quote]

Rank: 5Rank: 5


1379
476#
發表於 06-9-19 18:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

AE_bb,

呀吔,我地就同你地相反,舊年開始3個考試即3個學期,改為2測2考2個學期.

尋日係官塘工業區附近買咗個拉得行李喼,好正,拉果個位係用鋼做,個輪好似roller鞋的look咁,好滑,嘻嘻,只係30元正.以後去書展可以用佢嘞

肥仔媽咪,

我地用墨汁炸.因為唔駛帶返學用,但又真係幾化架.

Rank: 5Rank: 5


2147
477#
發表於 06-9-19 21:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

可唔可以POST張相出嚟睇吓.
[quote]
CHUCHU 寫道:
AE_bb,

尋日係官塘工業區附近買咗個拉得行李喼,好正,拉果個位係用鋼做,個輪好似roller鞋的look咁,好滑,嘻嘻,只係30元正.以後去書展可以用佢嘞

Rank: 3Rank: 3


347
478#
發表於 06-9-19 22:54 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 ,AE_bb

學校沒有甚麼大改變,有些舊老師走了,又有新老師來,我囝囝班主任都是新的但之前都是教開小學.
my son do homework so far is ok, he can handle cause have tutor. 我仔間學校在沙田區不是出名的名校,但派位也不差的,一向以來學校是頗谷的,因不是名校,所以想多些學生成績好些,拉高個cruve,好睇

Rank: 5Rank: 5


1936
479#
發表於 06-9-20 09:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
CHUCHU,

可唔可以POST張相出嚟睇吓.[quote]CHUCHU 寫道:
AE_bb,

尋日係官塘工業區附近買咗個拉得行李喼,好正,拉果個位係用鋼做,個輪好似roller鞋的look咁,好滑,嘻嘻,只係30元正.以後去書展可以用佢嘞
[/quote]CHUCHU,

我都想睇下個喼有幾大呀?

Rank: 5Rank: 5


1936
480#
發表於 06-9-20 09:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

fp 寫道:
肥仔媽咪 ,AE_bb

my son do homework so far is ok, he can handle cause have tutor.
請問你囝個補習老師收幾錢個鐘呀?
‹ 上一主題|下一主題