關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 2


68
461#
發表於 06-9-28 15:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢冇打俾我ar...打俾我隻6...
小虎豬媽媽 寫道:
何主任今早打比我, 佢話會打比所有15號車的家長

VICTLEUNG, booska, 亞 kwok, ivy, 浩媽, 你地收5收到何主任 call 呀

Rank: 3Rank: 3


325
462#
發表於 06-9-28 15:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我女是6:58分前到     

booska~me 寫道:
個EE幾十歲人自己都5識做...D小朋友先係佢米飯班主..咁對D小朋友..離譜la...又串爆wor...冇理由我俾$$搭校車要睇佢面色做人ge ma...我朝朝都40分前到都要受佢氣..
冇愛心真係咪鬼做La
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
主任問校車ee有無改善, 如沒有就換人, 我同主任講ee都好需要這份工作, 只要ee改善一下就 o.k., 吳需要換人, 主任重話校車有很多問題學校都5知, 收到我們的信才知道, 已通知校車公司改善
[/quote]

Rank: 2


68
463#
發表於 06-9-28 15:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

冇錯ar..我仔手長腳長..我鬼夠力抱起佢咩...要請佢飲茶
小虎豬媽媽 寫道:
亞 kwok

作日我同老公講, 天天隻腳受傷, 我地幾個c9都5知點算, 亞 kwok 就好勁甘包左天天上樓, 我又講亞kwok替我打比何主任件事佢聽......老公聽完話亞kwok好有大家姐風範, 係義氣仔女

Rank: 3Rank: 3


242
464#
發表於 06-9-28 15:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG

booska, 亞kwok 個小朋友都係 P.2不過我地係油塘上車, 星期六家長會我地都會到.到時要見, 要接女放學  886    

Rank: 2


68
465#
發表於 06-9-28 15:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地 7:20分前到...之前打錯左40分tim...hehe
VICTLEUNG 寫道:
我女是6:58分前到     

Rank: 2


68
466#
發表於 06-9-28 15:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

家長會我冇收到通告..但老師又話我仔欠交通告~~真吹脹
小虎豬媽媽 寫道:
VICTLEUNG

booska, 亞kwok 個小朋友都係 P.2不過我地係油塘上車, 星期六家長會我地都會到.到時要見, 要接女放學  886    

Rank: 3Rank: 3


325
467#
發表於 06-9-28 15:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 小虎豬媽媽,

我未收到何主任電話, 不過收到班主任電話, 話我女唔舒服中午接佢返屋企     

victleung
小虎豬媽媽 寫道:
何主任今早打比我, 佢話會打比所有15號車的家長

VICTLEUNG, booska, 亞 kwok, ivy, 浩媽, 你地收5收到何主任 call 呀

Rank: 2


68
468#
發表於 06-9-28 15:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽 寫道:
booska~me:

honey)))))))))))你仔點呀??

我仔咪跛下跛下Law..honey...聽日可以叫浩幫我睇住天天嗎???...見字打俾我

Rank: 3Rank: 3


325
469#
發表於 06-9-28 15:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska,

你上校Website, check番時間, 有幾part的

victleung
booska~me 寫道:
家長會我冇收到通告..但老師又話我仔欠交通告~~真吹脹
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
VICTLEUNG

booska, 亞kwok 個小朋友都係 P.2不過我地係油塘上車, 星期六家長會我地都會到.到時要見, 要接女放學  886    
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1934
470#
發表於 06-9-28 15:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me:

我叫 hoho 睇住 天天架啦....我加下 call 你...hehe

Rank: 2


68
471#
發表於 06-9-28 15:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
booska,

你上校Website, check番時間, 有幾part的

我個 Adobe Reader有問題 load 5到...load親都死機
我p2 ge...5知係咪同你地一樣時間呢????

Rank: 3Rank: 3


325
472#
發表於 06-9-28 16:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi booska,

9月30日  星期六
1:30-2:30pm 中、英文新課程講座
2:30-3:30pm 學校發展
3:30-4:00pm 面見班主任

地點:禮堂

booska~me 寫道:
[quote]
VICTLEUNG 寫道:
booska,

你上校Website, check番時間, 有幾part的

我個 Adobe Reader有問題 load 5到...load親都死機
我p2 ge...5知係咪同你地一樣時間呢????[/quote]

Rank: 2


68
473#
發表於 06-9-28 16:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

咁即係點ar...咪一點半要蒲到四點...=.="
我岩岩打返學校搵佢班主任...但佢行開左...留左電話叫佢一陣打黎ge la...順手講佢知我仔行5到樓梯要搭電梯^^V
VICTLEUNG 寫道:
Hi booska,

9月30日  星期六
1:30-2:30pm 中、英文新課程講座
2:30-3:30pm 學校發展
3:30-4:00pm 面見班主任

地點:禮堂

Rank: 4


854
474#
發表於 06-9-28 17:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Hi小虎豬媽媽 ,

我想我們應未見過面, 因要返工, 開學以來送女搭校車一次, 我在功樂道上車  

我女特徵仲勁, 二年班似三,四年班,全班女生最高和都是肥妹一名
今年2A班開始到小食部買食物, 最愛咖哩  
這個星期六家長日我會去, 會唔會見到面

victleung



我女又係最鬼鐘意食學校咖哩魚蛋架...

星期六家長會呀 ! 好law, 我有機會親身見下王sir law....問問呀女情形

booska

天天重咩受傷架 ?

Rank: 4


854
475#
發表於 06-9-28 17:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位明天是否便服日

Rank: 3Rank: 3


286
476#
發表於 06-9-28 17:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我女是

ivytang02 寫道:
各位明天是否便服日


Rank: 3Rank: 3


325
477#
發表於 06-9-28 17:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Ivy,

我個post 原來少了魚蛋兩個字, 您都估到     

三、四年班, 家長日是10月14日的星期六, 你唔好心急wor
victleung

Rank: 4


854
478#
發表於 06-9-28 17:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Hi Ivy,

我個post 原來少了魚蛋兩個字, 您都估到     

三、四年班, 家長日是10月14日的星期六, 你唔好心急wor
victleung


thank , 我重e為大家一齊tim, 禁吾怕la有心吾怕遲   

Rank: 4


854
479#
發表於 06-9-28 17:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok330 寫道:
我女是

[quote]
ivytang02 寫道:
各位明天是否便服日
[/quote]


thank , 我女一早同我講定要著裙....

Rank: 3Rank: 3


286
480#
發表於 06-9-28 17:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽...
何主任今早打左比我...大致上應同你差唔多...
好詳盡...up好耐....
其實我地都係對事....不是針對人....
我好同意你....表示唔需要換ee...
只要肯改善...大家都好   
最後我都同何主任補充小小...
敬請多提點司機叔叔...必須在小朋友坐定下才開車..
其他都相當不錯了  

團結就是力量....全對!!

小虎豬媽媽 寫道:
主任問校車ee有無改善, 如沒有就換人, 我同主任講ee都好需要這份工作, 只要ee改善一下就 o.k., 吳需要換人, 主任重話校車有很多問題學校都5知, 例如未選車長, 早上用大車放學用細車, 安排小朋友坐吳安全的太平門位置, 壞冷氣等等........收到我們的信才知道, 已通知校車公司改善.



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖