關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
461#
發表於 06-3-22 16:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202244.gif[/img] HAHAHA ckckcktina你好底死呀,咁敎人都有既,不過19年真係好長呀,等我諗吓先[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/06/100219.gif[/img]我都係我呢間公司做左... 過多4個月11年了,我都係第一份工... 以前都諗過走,但好衰唔衰想走嗰陣
就有左個女,拖吓拖吓..而家爲左貪佢夠得閒,又唔想走。嘻嘻
而家都係等個女大d添先再算。

     講番先,我嗰個朋友個係女,九月先入讀,佢話兩邊都留左位,仲未取捨...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
462#
發表於 06-3-22 17:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

哇..... 原來我o地都係d咁長情既人喎.... [img align=left]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/26/010258.gif[/img]
我都有諗過走架, 又係驚出面唔知咩環境, 驚出到去無人照住, 好慘架麻... 呢度做到熟晒又係唔係咁多野做, 又時老板&佢老婆又走下, 好free架麻, 所以忍住唔走lor. but我試過見成工之後話唔做啊, 人工高好多架, but我都係放棄左. 哎... 咪又係為左個女, 因為我公司請假好easy架, 打電話已經ok, 但係我知d大公司, 請假要申請架, 突然有起事上來, 都走唔到. 所以都有利有幣架..

講返正題, 咁你個frd有無話邊間佢想讀多d架, 我記得以前我都曾經幫阿女交過form去衛理留位, 間幼稚園環境都好似幾好架. 蘇浙我就未去過. 一係等d小朋友自己選la. 因為宜家d豆丁都好醒架.      

Rank: 5Rank: 5


2238
463#
發表於 06-3-22 17:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

收工lor. 趕住去接阿女興趣班放學. 聽日見.. bye!![img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/06/23/133644.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
464#
發表於 06-3-22 17:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我同你相反請假就好難,打電話一定經老板&老板娘批,仲要問長問短 所以係好辛苦 我就想找份好似你份工咁容易請假
問我做咪野係打雜一腳踢 :秘書, shipping,marketing,website, inventory,operator  
出面有無好路數,介紹下好war,最緊要有得放假   

Rank: 5Rank: 5


1245
465#
發表於 06-3-22 17:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina

     我同你份工都好似喎,小公司,放假都幾易話爲,不過就要
過老闆娘嗰關,佢好多時都無乜野既,hehehe無事無幹嗰陣

anna_gigi

     如果有好工,我都想轉換吓,但學ckckcktina話頭,出到去
外面,真係唔知間公司掂唔掂,大公司又麻煩。不過你好厲害
喔,係中環做得一腳踢都唔方小野,請多多指敎。

       我既生活圏子好細,每日就係番工放工,日日就要過奶奶屋企食飯,一個星期除左SAT之外,都係對住嗰一班人,有時SAT又要長途跋涉咁番啊媽到過夜... 唔係就係去行山, 好少機會同D朋友出嚟聚,都唔好話識就朋友了。 不過,最開心都係每日送囡囡番學,可以同佢D同學仔玩一陣,我諗呢D都係我D朋友卦。

        OH ~~~ 夠鐘收工,聽日再CHAT 88
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


300
466#
發表於 06-3-23 00:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk 寫道:
晴晴_媽媽,

         係~~~咁請問幾錢位呀? 係邊間HOTEL呀 ? 係咪
有限時 ? hehe 唔好見怪我問咁多問題.


大人 $398, 小朋友半價, disneyland hotel, 限時2 hrs.
晴晴媽媽

Rank: 3Rank: 3


300
467#
發表於 06-3-23 00:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina, 你囡囡無mud 事la ma?

thx ckckcktina, anna_gigi & tunafish, 我想我應該係出年先要交form (n.4 = k.3), 是嗎  

我都係而家公司做左差不多十年了, 5日工, 易放假, 其實做得幾辛苦,好多deadline, 同事麻麻,唔太開心, 但好難轉.
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
468#
發表於 06-3-23 10:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位,

      又係新既一天,我個女今日學校又出outing , 不過今日無家長義工份,    我都好想去喔,佢上左車仲趕我番工添呀...
唉~~真係無佢修

       By the way, thx 晴晴媽媽, 你份工都幾好喎,番5日,我sat 都要番半日架,唉~~ 不過都係你睇我好,我睇你好。所以我而家已經好滿足,健健康康就夠了。[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202045.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
469#
發表於 06-3-23 11:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://my.so-net.net.tw/waternene/D/02/D2-075.gif[/img]好驚呀,
我頭先係隔離個topic到睇到好多唔讚成子女放學去補習社
呀,託管之類既意見... 攪到我又震騰騰添[img align=right]http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_11_1.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
470#
發表於 06-3-23 13:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
我個囡囡下個月7號又有outing係去參加益力多廠同大埔海濱公園,我無假期,無得做義工家長,所以無得陪佢去

Rank: 5Rank: 5


1245
471#
發表於 06-3-23 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦~~~ 益力多廠我個女五月都有得參觀喎,下個月先參觀交通城,唔知有無我份呢,我記得讀小學時去參觀益力多廠係課外活動,仲要全校大抽獎先有得去,所以我都好想去  

你成日都請唔到假,咁有無搵其他屋企人部佢去呀,佢咪好唔開心囉 ?           
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


452
472#
發表於 06-3-23 18:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我又入黎八下.我都係14網,不過囡囡現在先K1,如果揀返14網,嘉諾撒係我首選.

Rank: 5Rank: 5


1245
473#
發表於 06-3-24 10:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀 kilam,

        hahaha我都好似你咁早(i mean when my baby k1)嗰陣已經開始睇小學   d人問我駛唔駛咁早呀,不過
可能我唔係呢區住開,唔熟丫麻,咪早d睇囉 :tongue:
但而家經anna_gigi介紹過後,終於都安心d,對14網d小學
有d頭緒... 一講起又要多謝anna_gigi 先得
[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202028.gif[/img]多謝你呀anna_gigi
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
474#
發表於 06-3-24 11:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
唔使客氣,我都係尼八卦下姐
其實講小學網,有時又會講下中學網

Rank: 5Rank: 5


2238
475#
發表於 06-3-24 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早晨啊, 尋日都唔得閒上bk, 好忙啊, 因為我o岩o岩尋晚賣左層樓, 宜家要搵屋搬, 呢幾日, my boss & his wife去左旅行, 所以我又蛇左出去睇樓la.  

晴晴媽,
你有心la. 2個阿女都好返好多la. 不過都係有小咳lor. 未完全好得晒, 我自己都係有小小. 諗住遲d帶晒佢o地去睇中醫lor.

anna_gigi,
哎... 宜家出面d新聞話搵工易, 其實邊有咁易啊... 搵苯o既...  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2238
476#
發表於 06-3-24 12:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

我就快搬lor... 諗住搬去12網區住住先, 之後再搬返天后區...  
你同anna_gigi個女有咁多outing既? 我阿女好似無咁多喎, 唔知上左k3係唔係會多d呢? 因為阿女學校k3 d學生好似去左長州做交流, 又幾好玩喎...


  

Rank: 5Rank: 5


1245
477#
發表於 06-3-24 15:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

母親真係偉大,又多一位偉大既媽媽,咁你今次未可以明正言順選12網囉...恭喜恭喜[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202028.gif[/img]
係呀,可能因為我個女間學校係全日,所以平均每個月都有一次OUTING,出年K3仲有時一個月出兩次添,佢都不知幾鐘意番多過放假。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
478#
發表於 06-3-24 17:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
我囡n1已經好多outing,有次去左睇太空船楊利偉

恭喜你就快搬   

放工   

Rank: 5Rank: 5


2238
479#
發表於 06-3-27 10:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

呾多位早晨啊, 我返來la.

哎.... 呢幾日睇左d租盤.. 哇好貴啊..... 睇左大坑, 跑馬地. 宜家仲有灣仔未睇. 有無媽咪有frd住果頭, 介紹下... 好煩啊...

Rank: 5Rank: 5


2769
480#
發表於 06-3-27 10:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
早晨
我親戚個囡既係你囡同學咪住大坑,不過唔使咁急,慢慢睇到岩心水先下決定
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖