關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 觀塘K interview 討論區
樓主: lwy_brenda
go

觀塘K interview 討論區   [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5606
461#
發表於 14-11-26 13:01 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 自行選校,+不論校

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 apple_love 的帖子

自行選校, 不論校網區區都可以報, 但只限一間(官中, 津貼), 計分, 高分入先, 同分 ...
唔知報了福小,仲可唔可以參加大抽奨呢?



Rank: 3Rank: 3


470
462#
發表於 14-11-26 13:09 |只看該作者

引用:Quote:Mocheongcheong+發表於+14-11-26+00:

原帖由 winladyship 於 14-11-26 發表
請問靈安係電話定郵寄通知. 我重未收到信. 好心急.
寄信的



Rank: 5Rank: 5


2136
463#
發表於 14-11-26 13:21 |只看該作者
回覆 Evachau 的帖子

褔小直資同大抽獎無關, 應該可以報 (不過都係去小學版嗰邊問好D, 我都係近期先了解多少少咋)

Rank: 6Rank: 6


5606
464#
發表於 14-11-26 13:27 |只看該作者
piggymonkey 發表於 14-11-26 13:21
回覆 Evachau 的帖子

褔小直資同大抽獎無關, 應該可以報 (不過都係去小學版嗰邊問好D, 我都係近期先了解多 ...

Thx for sharing!

Rank: 3Rank: 3


283
465#
發表於 14-11-26 13:36 |只看該作者

引用:回覆+superivy+的帖子 金麗,圓玄+係咪佛

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 superivy 的帖子

金麗,圓玄 係咪佛教? 我唔太like
係呀,不過聽講金麗既教學模式好好,又多課外活動,至於圓玄,上年見N時見到佢地有點讀教材,所以佢地都好熱門



Rank: 5Rank: 5


2284
466#
發表於 14-11-26 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+piggymonkey+於+14-11-26+發

原帖由 Evachau 於 14-11-26 發表
唔知報了福小,仲可唔可以參加大抽奨呢?
福小係私校同大抽獎無関,有錯請更正



Rank: 6Rank: 6


5606
467#
發表於 14-11-26 14:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evachau+於+14-11-26+發表唔

原帖由 apple_love 於 14-11-26 發表
福小係私校同大抽獎無関,有錯請更正
之前睇到其他JM分享,如果流程一樣的話,收到福小result 都未到大抽奨!



Rank: 3Rank: 3


121
468#
發表於 14-11-26 14:07 |只看該作者
福小是直資,如要了學位,不可大抽獎,私校就可以大抽獎啊!

Rank: 5Rank: 5


2284
469#
發表於 14-11-26 14:43 |只看該作者

引用:福小是直資,如要了學位,不可大抽獎,私校就

原帖由 Yanpakbaby 於 14-11-26 發表
福小是直資,如要了學位,不可大抽獎,私校就可以大抽獎啊!
Oh,乜直資同私小又唔同架,好複雜



Rank: 5Rank: 5


2818
470#
發表於 14-11-26 15:35 |只看該作者
回覆 Yanpakbaby 的帖子

福小係私小黎架喎, 我朋友的大仔讀緊

點評

Piggy-Baby  福小係直資  發表於 14-11-26 17:07

Rank: 3Rank: 3


470
471#
發表於 14-11-26 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+piggymonkey+於+14-11-26+發

原帖由 apple_love 於 14-11-26 發表
甘我得15分自行咪凍過水?
得15分嘅大有人在,怕咩呢



Rank: 3Rank: 3


470
472#
發表於 14-11-26 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+piggymonkey+於+14-11-26+發

原帖由 superivy 於 14-11-26 發表
係呀,不過聽講金麗既教學模式好好,又多課外活動,至於圓玄,上年見N時見到佢地有點讀教材,所以佢地都好 ...
其實我自己就對圓玄感覺麻麻,因為見佢哋收好多B6同南亞人,啲小朋友又曵,成日响商場橫衝直撞



Rank: 5Rank: 5


1309
473#
發表於 14-11-26 16:52 |只看該作者
Mocheongcheong 發表於 14-11-26 16:42
其實我自己就對圓玄感覺麻麻,因為見佢哋收好多B6同南亞人,啲小朋友又曵,成日响商場橫衝直撞



  ...

係? 我果日去 in , 係課室 d 學生相又唔見有南亞小朋友 wor, B6 就唔知了~

Rank: 3Rank: 3


470
474#
發表於 14-11-26 17:17 |只看該作者

引用:Quote:Mocheongcheong+發表於+14-11-26+16:

原帖由 ha0930 於 14-11-26 發表
係? 我果日去 in , 係課室 d 學生相又唔見有南亞小朋友 wor, B6 就唔知了~
我响商場成日見到有啲南亞小朋友著住圓玄嘅校服有時去平田邨嘅公園玩都見到好多圓玄嘅小朋友



Rank: 4


568
475#
發表於 14-11-26 17:47 |只看該作者
回覆 Mocheongcheong 的帖子

我都係得15分

Rank: 5Rank: 5


1309
476#
發表於 14-11-26 17:48 |只看該作者
Mocheongcheong 發表於 14-11-26 17:17
我响商場成日見到有啲南亞小朋友著住圓玄嘅校服有時去平田邨嘅公園玩都見到好多圓玄嘅小朋友



  ...

果日阿囡 in 圓玄表現唔錯, 都有少少機會的, 同埋見校舍幾大幾新, 又有 2 個 NET ,覺得應該幾好添, 仲諗住如果收會係度讀添, 但如果多 b6 同南亞人就唔好了~

Rank: 4


568
477#
發表於 14-11-26 17:49 |只看該作者
回覆 piggymonkey 的帖子

小學係男女校, 中學先係女校

Rank: 5Rank: 5


1309
478#
發表於 14-11-26 17:49 |只看該作者
我囡有 20 分, 唔知 20分入藍循駛唔駛抽呢?

Rank: 3Rank: 3


470
479#
發表於 14-11-26 18:07 |只看該作者

引用:我囡有+20+分,+唔知+20分入藍循駛唔駛抽呢?

原帖由 ha0930 於 14-11-26 發表
我囡有 20 分, 唔知 20分入藍循駛唔駛抽呢?
點解有20分咁多?點計法?



Rank: 5Rank: 5


1309
480#
發表於 14-11-26 18:09 |只看該作者
Mocheongcheong 發表於 14-11-26 18:07
點解有20分咁多?點計法?

適齡 10 分 + 母親係舊校生 10 分
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖