- 在線時間
- 13 小時
- 最後登錄
- 18-6-18
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 145
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-11-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 49
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 195
- UID
- 165559
 
|
Hi Loveyoucherrie,
不用客氣!
對金巴倫幼稚園, 我只略知一二, 我舊公司Financial controller個女响這個幼稚園就讀, 都升到沙田的band 1小學, 但他提過女兒一入小一就要唸所謂"雞精班"補課, 皆因小學課程比較從前幼稚園深及多, 這正我之前提到的函接問題
我對York都好滿意, 阿仔英語會話流利左好多, 佢有時可以用英文講番俾賓賓姐姐聽今日發生左D mug野事, 會用because , then等轉接詞, 外國老師教了的phonics, 佢都會ba ba box咁一路玩一路講, 間中又會改d 英文歌詞自娱, 我覺得york能夠讓小朋友在愉快的環境學習英語!
最近, 每週五都會派回一本英文story book, 讓家長跟孩子一起閱請, 每週三退回給老師, 如果你無時間去圖書館或吾想駛太多錢買課外讀本, 學校這方面可以幫到你!
至於中文方面, 普通話一星期只一堂, 我個仔認中文字無英文咁好, 但我覺得自己都教到, 問題不大
此外, 學校選用的課本, 部份都跟vcd及cd, 方便家長與小朋友一齊温習
紀律方面, 阿仔較入學前懂規矩, 開始肯同朋友仔share玩具玩, 但始終得果3歲人仔, 我無expect學校會令佢即刻變乖乖
學校亦有不同的節日活動及課外活動, 我覺得各方面都可兼顧得到
我個仔好鍾意返學, 佢好喜歡個班主任, 話老師好好人!
我知好多人話個校長好hard sell, 其實, 馮太响orientation用了好多時間介紹york教英語的方法, 提了語境及音標等教學, 其他家長可能覺得佢吾駛講咁多, 但我就好認同呢d重點, 我以前教中文, 好明白學好語文的必須條件! 其實, 校長都係針對家長對學校的素求, 全方位作介紹, 不過未必人人都喜歡聽咁多, 又係果句, 要先了解自己的需要, 收集了各方資料再作分析, 才去揀學校!
ronniema
原帖由 loveyoucherrie 於 08-10-27 22:43 發表 
Ronniema
好多謝你嘅回應,其實我都非常同意你既講法,本新我都係7間學校分別交了申請表,因為真係十五十六唔知揀邊間好,好怕揀錯,有時又聽依個,又聽嗰個,唉!都唔知點!
但係聽完你嘅分析我都覺得york適合我,不過有少少 ... |
|