關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
461#
發表於 08-2-14 12:08 |只看該作者
ky: 咁你有無好介紹丫, 食第2樣都ok架.:D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
462#
發表於 08-2-14 12:10 |只看該作者
好攰, 今朝勁唔想返工.

祝多多仔生日快樂

今晚趕返去po lam 買ticket睇movie 當慶祝情人節, 因我隻佬係冇muk情趣, 唔駛旨意佢會同我點慶祝

我亞女仲未做哂功課, 我同佢講做唔駛唔會有得睇moive, 等佢自己執生.:;pppp:

屋企tv 壞咗, c6話唔整, 等佢地冇得睇.:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
463#
發表於 08-2-14 12:11 |只看該作者
  係老公話買俾我的情人節禮物 gar.
唔知 love 去其他地方時, 會唔會買到呢? (希望可以買到啦)
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:28 發表
fun: 你托love買果個無貨呀.

Rank: 8Rank: 8


17269
464#
發表於 08-2-14 12:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:08 發表
ky: 咁你有無好介紹丫, 食第2樣都ok架.:D

唔駛理我的,如你地個個OK,我都可以。

其他地方呀,冇乜特別心水,不過係想試你話的‘牛陣’,但好似話唔好坐喎。

Rank: 8Rank: 8


17269
465#
發表於 08-2-14 12:14 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:11 發表
  係老公話買俾我的情人節禮物 gar.
唔知 love 去其他地方時, 會唔會買到呢? (希望可以買到啦)

fun fun:

你老公真好,送咁厚禮,不如係HK買啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
466#
發表於 08-2-14 12:14 |只看該作者
多:  祝仔仔生日快樂, 身體健康, 聽教聽話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
467#
發表於 08-2-14 12:15 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:06 發表

咁佢有冇送開?或者今晚份gift擺係房等你開呢!

以前呢D節日或我生日,如我問他送咩禮乜,佢就會鬧我貪得無厭,乜都物質行頭,唔體諒佢等,仲要一鬧鬧幾日。所以佢冇送過禮乜俾我。我覺得送禮物逗開心,好多老公都會,唔知點解要鬧到 ...

都幾難啦!!!

算啦, 佢無情趣啫.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
468#
發表於 08-2-14 12:18 |只看該作者
昨晚回家後, 仍然好飽, 睇埋12:00 明珠台 (10.5 啟示錄) 才上床 sleep.   此齣劇都幾好睇 gar, 講大地震的.

我老公話, 功夫灌籃好睇過長江七號 wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
469#
發表於 08-2-14 12:19 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 12:10 發表
好攰, 今朝勁唔想返工.

今晚趕返去po lam 買ticket睇movie 當慶祝情人節, 因我隻佬係冇muk情趣, 唔駛旨意佢會同我點慶祝

我亞女仲未做哂功課, 我同佢講做唔駛唔會有得 ...

cc: 你今晚睇邊套戲呀??? 放工先去買會唔會無晒票賣????
你去大陸好唔好玩?????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
470#
發表於 08-2-14 12:20 |只看該作者
佢都有咁講, 仲話今天出去尖咀買添.但我又覺得唔抵嘛, 係果邊買可以平千銀 wor.
(佢好多年都冇送禮物俾我喇 )

原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:14 發表

fun fun:

你老公真好,送咁厚禮,不如係HK買啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
471#
發表於 08-2-14 12:21 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:12 發表
其他地方呀,冇乜特別心水,不過係想試你話的‘牛陣’,但好似話唔好坐喎。

牛陣佢地睇過open rice話唔掂呀.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
472#
發表於 08-2-14 12:22 |只看該作者
我要出街喇, 全家去太空館睇恐龍

Rank: 8Rank: 8


17269
473#
發表於 08-2-14 12:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:21 發表

牛陣佢地睇過open rice話唔掂呀.

都好似係,不過我鍾意牛嘛!

Rank: 8Rank: 8


17269
474#
發表於 08-2-14 12:23 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:22 發表
我要出街喇, 全家去太空館睇恐龍

dinosaur?????情人節睇dinosaurs. :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
475#
發表於 08-2-14 12:24 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:18 發表
昨晚回家後, 仍然好飽, 睇埋12:00 明珠台 (10.5 啟示錄) 才上床 sleep.   此齣劇都幾好睇 gar, 講大地震的.

我老公話, 功夫灌籃好睇過長江七號 wor.

fun: 尋晚你地傾到幾點走呀???

長江七號~~我覺得唔可以用以前周星星的無理頭來看囉, 佢而家演戲已經唔同左架啦!:D :D :D

Rank: 8Rank: 8


17269
476#
發表於 08-2-14 12:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:24 發表

長江七號~~我覺得唔可以用以前周星星的無理頭來看囉, 佢而家演戲已經唔同左架啦!:D :D :D

真係好唔同,抱著大笑一場的心態去睇會好失望。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
477#
發表於 08-2-14 12:31 |只看該作者
我而家又開始肚餓啦!

Rank: 8Rank: 8


17269
478#
發表於 08-2-14 12:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:31 發表
我而家又開始肚餓啦!

食乜好呢?
我可能食麥記,因有都市的coupon.

你地過年有冇肥左呀?我肥左好多,因食左好多野。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
479#
發表於 08-2-14 12:36 |只看該作者
ky: 想問下你"燒爆竹" 英文點寫????

Rank: 8Rank: 8


17269
480#
發表於 08-2-14 12:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:36 發表
ky: 想問下你"燒爆竹" 英文點寫????

咁深,問hoganma好D喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖