註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 16:28 發表 fun: 你托love買果個無貨呀.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:08 發表 ky: 咁你有無好介紹丫, 食第2樣都ok架.:D
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:11 發表 係老公話買俾我的情人節禮物 gar. 唔知 love 去其他地方時, 會唔會買到呢? (希望可以買到啦)
原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:06 發表 咁佢有冇送開?或者今晚份gift擺係房等你開呢! 以前呢D節日或我生日,如我問他送咩禮乜,佢就會鬧我貪得無厭,乜都物質行頭,唔體諒佢等,仲要一鬧鬧幾日。所以佢冇送過禮乜俾我。我覺得送禮物逗開心,好多老公都會,唔知點解要鬧到 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-14 12:10 發表 好攰, 今朝勁唔想返工. 今晚趕返去po lam 買ticket睇movie 當慶祝情人節, 因我隻佬係冇muk情趣, 唔駛旨意佢會同我點慶祝 我亞女仲未做哂功課, 我同佢講做唔駛唔會有得 ...
原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:14 發表 fun fun: 你老公真好,送咁厚禮,不如係HK買啦!
原文章由 lky2008 於 08-2-14 12:12 發表 其他地方呀,冇乜特別心水,不過係想試你話的‘牛陣’,但好似話唔好坐喎。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:21 發表 牛陣佢地睇過open rice話唔掂呀.
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:22 發表 我要出街喇, 全家去太空館睇恐龍
原文章由 funbabyhk 於 08-2-14 12:18 發表 昨晚回家後, 仍然好飽, 睇埋12:00 明珠台 (10.5 啟示錄) 才上床 sleep. 此齣劇都幾好睇 gar, 講大地震的. 我老公話, 功夫灌籃好睇過長江七號 wor.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:24 發表 長江七號~~我覺得唔可以用以前周星星的無理頭來看囉, 佢而家演戲已經唔同左架啦!:D :D :D
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:31 發表 我而家又開始肚餓啦!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 12:36 發表 ky: 想問下你"燒爆竹" 英文點寫????