關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
461#
發表於 08-1-28 12:40 |只看該作者
hoganma: 我覺得你諗多左啦!!! 你都識講lee排佢對你好好啦!!:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
462#
發表於 08-1-28 12:40 |只看該作者
佢唔係第一次啦, 上次扔個囡俾我媽, 自己走咗返大陸. 只講佢的仔會接走.  咁lunch time都未人有接, 問個小朋友, 幾時接你走, 佢話唔知. 打電話, 亞哥又無電話, 亞爸又唔方便听電話, 亞媽又揾唔到.  結果就好似昨日CC咁, 無奈叫埋佢食午飯.  唔係小氣食飯的問題, 係我唔鐘意咁囉, 你幾點來, 來唔到, 要話聲人听嘛. 咁我或者有事要出街, 咁唔同又帶住你個囡呀.


原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:35 發表
雪: 你同學仔的媽咪咁老實不客氣架?????

咁而家亞仔點? 好返d未????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
463#
發表於 08-1-28 12:42 |只看該作者
下?! mud佢咁gar, 自己小朋友都可以唔理gei?!
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:40 發表
佢唔係第一次啦, 上次扔個囡俾我媽, 自己走咗返大陸. 只講佢的仔會接走.  咁lunch time都未人有接, 問個小朋友, 幾時接你走, 佢話唔知. 打電話, 亞哥又無電話, 亞爸又唔方便听電話, 亞媽又揾唔到.  結果就好似昨日CC ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
464#
發表於 08-1-28 12:43 |只看該作者
come : 我仔好似無咩事, 昨天整天都無發燒.  今朝鼻好塞, 好多痰咁, 但都無計叫佢返學.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
465#
發表於 08-1-28 12:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:40 發表
佢唔係第一次啦, 上次扔個囡俾我媽, 自己走咗返大陸. 只講佢的仔會接走.  咁lunch time都未人有接, 問個小朋友, 幾時接你走, 佢話唔知. 打電話, 亞哥又無電話, 亞爸又唔方便听電話, 亞媽又揾唔到.  結果就好似昨日CC ...

比著我會同佢say no, 我要去街!!!
我媽對面住左2個兄弟, 讀平田李, 同佢地做左咁多年街坊, 佢地都係來過我媽家玩幾次架咋, 邊有人咁架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
466#
發表於 08-1-28 12:45 |只看該作者
咪係lor, 我仔去隔離屋玩, 我都怕打搞人, 最多只可半個鐘咋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:44 發表

比著我會同佢say no, 我要去街!!!
我媽對面住左2個兄弟, 讀平田李, 同佢地做左咁多年街坊, 佢地都係來過我媽家玩幾次架咋, 邊有人咁架!

Rank: 6Rank: 6


6601
467#
發表於 08-1-28 12:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:40 發表
佢唔係第一次啦, 上次扔個囡俾我媽, 自己走咗返大陸. 只講佢的仔會接走.  咁lunch time都未人有接, 問個小朋友, 幾時接你走, 佢話唔知. 打電話, 亞哥又無電話, 亞爸又唔方便听電話, 亞媽又揾唔到.  結果就好似昨日CC ...

睇怕佢呢個case都好快登報紙囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
468#
發表於 08-1-28 12:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:43 發表
come : 今朝鼻好塞, 好多痰咁, 但都無計叫佢返學.

食左藥都未得呀????

Rank: 5Rank: 5


2065
469#
發表於 08-1-28 12:46 |只看該作者
講樣好笑嘢比你地聽
昨天飲荼時亞女問我佢幾時變公公婆婆, 我話冇咁快有排.....跟住佢又好大聲問我, 咁我幾時要用衛生巾呀 , 我當時只有繼讀辦食野, do吾感望4週圍有冇人聽到

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-28 12:50 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
470#
發表於 08-1-28 12:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:43 發表
come : 我仔好似無咩事, 昨天整天都無發燒.  今朝鼻好塞, 好多痰咁, 但都無計叫佢返學.

雪雪:

希望仔仔冇事啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
471#
發表於 08-1-28 12:47 |只看該作者
一陣去食乜野好呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
472#
發表於 08-1-28 12:48 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-28 12:46 發表
講樣好笑嘢比你地聽
昨天飲荼時亞亞問我佢幾時變公公婆婆, 我話冇咁快有排.....跟住佢又好大聲問我, 咁我幾時要用衛生巾呀 , 我當時只有繼讀辦食野, do吾感望4週圍有冇人聽到 ...

好攪笑!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
473#
發表於 08-1-28 12:48 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-28 12:46 發表
講樣好笑嘢比你地聽
咁我幾時要用衛生巾呀 , 我當時只有繼讀辦食野, do吾感望4週圍有冇人聽到 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
474#
發表於 08-1-28 12:50 |只看該作者
吃飯去, 一陣傾啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
475#
發表於 08-1-28 12:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:47 發表
一陣去食乜野好呀???

好難諗喎!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
476#
發表於 08-1-28 12:50 |只看該作者
衛生巾 how does she know?
原文章由 katiekma 於 08-1-28 12:46 發表
講樣好笑嘢比你地聽
昨天飲荼時亞亞問我佢幾時變公公婆婆, 我話冇咁快有排.....跟住佢又好大聲問我, 咁我幾時要用衛生巾呀 , 我當時只有繼讀辦食野, do吾感望4週圍有冇人聽到 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
477#
發表於 08-1-28 12:50 |只看該作者
佢哋話我老公而家個樣同個張結緍相無咩分別

原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:37 發表

唔係話你老公"令仔"???? 咁係乜野??? 好難估!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
478#
發表於 08-1-28 12:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:50 發表
吃飯去, 一陣傾啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
479#
發表於 08-1-28 12:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:50 發表
佢哋話我老公而家個樣同個張結緍相無咩分別

keep得咁好!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
480#
發表於 08-1-28 12:52 |只看該作者


原文章由 katiekma 於 08-1-28 12:46 發表
講樣好笑嘢比你地聽
昨天飲荼時亞女問我佢幾時變公公婆婆, 我話冇咁快有排.....跟住佢又好大聲問我, 咁我幾時要用衛生巾呀 , 我當時只有繼讀辦食野, do吾感望4週圍有冇人聽到 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖