- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
佢唔係第一次啦, 上次扔個囡俾我媽, 自己走咗返大陸. 只講佢的仔會接走. 咁lunch time都未人有接, 問個小朋友, 幾時接你走, 佢話唔知. 打電話, 亞哥又無電話, 亞爸又唔方便听電話, 亞媽又揾唔到. 結果就好似昨日CC咁, 無奈叫埋佢食午飯. 唔係小氣食飯的問題, 係我唔鐘意咁囉, 你幾點來, 來唔到, 要話聲人听嘛. 咁我或者有事要出街, 咁唔同又帶住你個囡呀.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:35 發表 
雪: 你同學仔的媽咪咁老實不客氣架?????
咁而家亞仔點? 好返d未???? |
|