註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:48 發表 咁犀利!
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:12 發表 我都係得3A3C2D咋!
原文章由 fatfatma 於 08-1-23 11:13 發表 我又來啦!!!
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:14 發表 Come 你係咪同我, cy, love同年
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 11:27 發表 come好似細我地1-2年
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:30 發表 OIC come係咪係kt讀中學? 我係ar
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 11:38 發表 KY, 你真係打得少
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:43 發表 我中學係黃大仙讀!! 邊間就唔好講啦, 醜死怪!!
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 11:42 發表 有d人就話我似仲係20到'蚊', 擺明玩我lor
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 11:41 發表 我就係shek kip mei.
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 11:46 發表 唔駛怕醜wor, 姐姐請你食糖
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:48 發表 我個間咪又係, 我個年都係band 2, 3, 而家band 5 la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:48 發表 仲係名校添, 你就好啦!!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:52 發表 我想要朱古力得唔得呀????
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:14 發表 有成2x分啦, 仲咋!!!!!!