註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:12 發表 有hoganma做老婆,佢老公真係心甜呀!
返回頂部
珍珠宮
男爵府
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:41 發表 katiema,亞囡社牙根做咗幾錢呀 ?? 你听到佢咁痛, 實好心酸啦. 第二次應該無咁痛的, 因放咗葯會好D.
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:14 發表 茶都係飲過幾次
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:17 發表 琴晚咳左成晚,都冇乜點瞓! 下星期暖番啦!
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:17 發表 我唔係咁好gar 咋, 只不過係我99對我好, 我先對佢好咋 我覺得我老公唔覺我係好老婆lor, 成日發脾氣:tongue:
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:16 發表 come come: 真係冇貨,咪買第2樣囉!
原文章由 yan02 於 08-1-17 10:19 發表 請問,小一填表 甲部有三間填,是三間填晒定填一間呀 急
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:14 發表 fun fun: 早晨!你用左新野未呀?:loveliness: :loveliness:
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:21 發表 hoganma, 佢係個心到甜喇!唔講你聽啫!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:20 發表 KY: 你又咳呀??? 想問你同FUNFUN交易~~袋個底係咪好硬好硬???? 你中SIZE幾$$????
原文章由 funbabyhk 於 08-1-17 10:24 發表 昨天用左. 我個上司同事見到問: 個袋新 gar? e...原來肚臍 wor, 幾錢? 我話特價買番黎, 都要過千. 佢即瞪大眼話: 唔係嘛, 尼龍 wor, 唔值啦. 我話: 買人地個品牌吖嘛:tongue: (男人都唔識貨 ) ...
伯爵府
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:30 AM 發表 多多, 剛想同你講, 明天Jerryma代我交收手錶同2-3斤honey可以嗎 ?? 其余的honey同錢, 25/1我再俾你. 咁方唔方便 ?? 因唔知你公司去打雀地方近唔近.