註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:16 發表 我唔知呀 , 想問下係咪有七色飯lee樣野架????
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:08 發表 官塘區邊度有k buffet????
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 12:17 發表 係咪牛郎織女見面果日呀 係gei, 就準備dom dom做祭品lor
原文章由 katiekma 於 08-1-10 12:09 發表 講開籮蔔糕, 我老公亞"sim"年年都整一底過我, 不過年年個心都吾熟嘅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:19 發表 cy: yes. 你真係丫
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:10 發表 想問條常識題: 七姐誕有乜野習俗 or 食品??
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 12:19 發表 銀x戲院樓上咪有囉, 再唔係淘大都好似有
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:08 發表 fun fun: 多謝你update呀!我2樣都OK(鍾意)。
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:18 發表 嘩!8寶飯我聽過,7色飯就 我都係冇乜常識囉!
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:20 發表 hoganma, 你上次問Chick & Duckling條question, 我禽晚問呀女喎!呀女諗左好耐話記得有呢本書,但唔記得呢條問題,亦唔知問乜!你話激唔激C呀!
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:22 發表 apm 上面 11樓果間係咪 neway? 唔知有冇呢 K buffet
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:24 發表 淘大間州州紅唔好去呀, 佢D BUFFET 呃$$架, 夠膽死擺D肚臍餅出黎比人食
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 12:25 發表 我尋日問左亞仔la, 老師無寫咩answer, only堂上叫2個同學, 1個扮chick 1個扮duckling, 都9唔搭8, 明明條question係Write the words in the class Word Chick.