關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
461#
發表於 07-12-21 16:36 |只看該作者


Merry X'mas , Lan Lan

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-21 16:34 發表
預祝各位 聖誕快樂 !


身份曝露左, 有時間再上黎八.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
462#
發表於 07-12-21 16:38 |只看該作者
CY,你份工真係唔容易做.  成日都受氣.

come,我好忙呀, 趕住放假前做完D嘢.

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 16:34 發表
我又 la, supplier 做錯單, 攪到我跟佢錯, 去c la.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
463#
發表於 07-12-21 16:42 |只看該作者
各位, 原來我搬咗大屋啦

Rank: 6Rank: 6


8125
464#
發表於 07-12-21 16:46 |只看該作者
雪文/cy

我地今晚行程點?? beer beer 佢 or shopping or 工展會??

Rank: 5Rank: 5


3212
465#
發表於 07-12-21 16:49 |只看該作者
我差不多收工啦, 預祝各位冬至快樂 !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
466#
發表於 07-12-21 16:49 |只看該作者
多, 正想揾你.  不如都係去工展會, 如無咩睇, 我哋早D出來揾地方坐吓or去玩具店 ??

問題係 : 你哋幾點放工 ??  我放5點半

原文章由 多利是 於 07-12-21 16:46 發表
雪文/cy

我地今晚行程點?? beer beer 佢 or shopping or 工展會??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
467#
發表於 07-12-21 16:51 |只看該作者
各位我 醒啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
468#
發表於 07-12-21 16:52 |只看該作者
886, 亞頭.

Merry X'mas & Happy New year !

原文章由 novemberwm 於 07-12-21 16:49 發表
我差不多收工啦, 預祝各位冬至快樂 !

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
469#
發表於 07-12-21 16:52 |只看該作者
頭先蛇左樓下商場買禮物, 又換多一盒朱古力 (今次是蜜瓜味)

e+ 執定野早收工.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
470#
發表於 07-12-21 16:53 |只看該作者
去唔去上次sharon去個間煮館粥火锅.???


原文章由 多利是 於 07-12-21 16:46 發表
雪文/cy

我地今晚行程點?? beer beer 佢 or shopping or 工展會??

Rank: 6Rank: 6


8125
471#
發表於 07-12-21 16:53 |只看該作者
5點半? 我肯定唔得, boss閃了回來

原文章由 雪文 於 07-12-21 04:49 PM 發表
多, 正想揾你.  不如都係去工展會, 如無咩睇, 我哋早D出來揾地方坐吓or去玩具店 ??

問題係 : 你哋幾點放工 ??  我放5點半

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
472#
發表於 07-12-21 16:54 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 16:42 發表
各位, 原來我搬咗大屋啦

你而家先知呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
473#
發表於 07-12-21 16:55 |只看該作者
fun,你真係開心啦.  

係呀, 28號我多數會直接由惠州坐直通巴士回港, 29號陪唔到你行深圳啦, sorry.

30號大家等我電話啦, 我返港後睇亞仔做功課完成情況再決定.

原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 16:52 發表
頭先蛇左樓下商場買禮物, 又換多一盒朱古力 (今次是蜜瓜味)

e+ 執定野早收工.

Rank: 6Rank: 6


8125
474#
發表於 07-12-21 16:55 |只看該作者
過左海, 我 = 路盲..你地話事啦 : :

原文章由 雪文 於 07-12-21 04:53 PM 發表
去唔去上次sharon去個間煮館粥火锅.???


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
475#
發表於 07-12-21 16:55 |只看該作者
november, funfun:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
476#
發表於 07-12-21 16:56 |只看該作者
咁你要俾個時間我先得加.  等我決定去那里游蕩.

原文章由 多利是 於 07-12-21 16:53 發表
5點半? 我肯定唔得, boss閃了回來

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
477#
發表於 07-12-21 16:57 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 16:55 發表
fun,你真係開心啦.  

係呀, 28號我多數會直接由惠州坐直通巴士回港, 29號陪唔到你行深圳啦, sorry.

30號大家等我電話啦, 我返港後睇亞仔做功課完成情況再決定.

...

雪文: 你23號上到28號呀????
你係咪話今次唔好叫你買野呀????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-21 17:00 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
478#
發表於 07-12-21 16:57 |只看該作者
我唔理LA, 我要準時閃, 唔想再俾佢地折磨

雪, PLEASE CALL 我
原文章由 多利是 於 07-12-21 16:53 發表
5點半? 我肯定唔得, boss閃了回來
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
479#
發表於 07-12-21 16:59 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-21 16:57 發表
我唔理LA, 我要準時閃, 唔想再俾佢地折磨

cy: 你份工真辛苦

Rank: 6Rank: 6


8125
480#
發表於 07-12-21 16:59 |只看該作者


仲有, 你仔女來唔來?? if 來, 我要再拎飛, 我 on hand 有3張 only
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖