關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
461#
發表於 07-11-20 11:43 |只看該作者
唉, 我蝕個D無講啫, 總括黎講, 我真係打個和GAR 咋
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:41 硐表

剛剛賺左個LV返黎.....

Rank: 8Rank: 8


17382
462#
發表於 07-11-20 11:43 |只看該作者
無呀 做功課都做到10點幾

原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:26 硐表
各位...昨晚有冇睇台慶?
我被阮兆祥 & 樓華...笑到我流眼淚

Rank: 6Rank: 6


8953
463#
發表於 07-11-20 11:44 |只看該作者
cy 妳個女幾大?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
464#
發表於 07-11-20 11:44 |只看該作者
come, fun

今日BK友話, 國貿個間小肥羊平日都要等超過一個鐘, 咁點算好

Rank: 5Rank: 5


2967
465#
發表於 07-11-20 11:45 |只看該作者
我都係ga,亞女越:cry: 我就越.但係我禽晚:cry:住同佢講,佢都可以冇反應,我:cry:完,勁lor.佢d成績 and 態度真係好差.
c6話唔like我有時 女,好似個din 婆咁,我e+唔理la,等c6搞掂,等佢感受吓我教女有幾辛苦.

不過亞女考試,我真係好鬼擔心



原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:25 硐表

cy: 我女都係咁架, 不過佢一:cry: , 我老公就乜火都無, 仲會取紙巾比佢抹眼淚.....
我就同佢調返轉, 亞女越:cry: 我就越 ......
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
466#
發表於 07-11-20 11:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:43 硐表
唉, 我蝕個D無講啫, 總括黎講, 我真係打個和GAR 咋

想問下你買左股票幾耐呀? 我自己就買左2年多咋!!! (半新手)

Rank: 5Rank: 5


2967
467#
發表於 07-11-20 11:48 |只看該作者
四年級,9 yrs old la.
諗起佢,我又好 la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:44 硐表
cy 妳個女幾大?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
468#
發表於 07-11-20 11:48 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:44 硐表
come, fun

今日BK友話, 國貿個間小肥羊平日都要等超過一個鐘, 咁點算好

咁一係食你話"口水雞" OR 東來X好嗎????
fun 有無其他提意?

Rank: 8Rank: 8


17382
469#
發表於 07-11-20 11:49 |只看該作者
唔洗THANKS

我E+呢位靚仔亞SIR都真係教得好好 比之前果位姐姐好好好好多 佢都教左成個月了,我及妹妹都好滿意 只係亞囡有時唔專心係度玩野囉 ,個亞SIR 呢排係中學做代課,放學之後就再來幫亞囡補


原文章由 katiekma 於 07-11-20 11:42 硐表
love, many many thanks

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
470#
發表於 07-11-20 11:49 |只看該作者
2年前, but上年年中到今年年中無買賣過, 因為我等股災, 但我等唔到, 又入過
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:47 硐表

想問下你買左股票幾耐呀? 我自己就買左2年多咋!!! (半新手)

Rank: 5Rank: 5


2065
471#
發表於 07-11-20 11:50 |只看該作者
cy,

我咪重激氣, 上星期亞仔派成績表。老師之前己打比我, 叫我最後去, 因有好多嘢同我講, 話我仔adtitude 差, 成日欠交功課......
去到我就在班主任面前 左出來, 可能佢比我嚇襯, 後尾都冇再講的乜, 只是叫佢比心機的做功課, 如果吾系可能升吾到班和轉校, 對住我個仔, 我真系覺得自己好失敗

原文章由 cyclmama 於 07-11-20 11:18 硐表
我今日冇哂心樹,食咗唔知幾多chocolate la.
講埋下part:

夠鐘咁我叫佢去   ,過咗一陣,我聽到佢好似喊,問佢muk事.
佢話唔見咗個禮貌大使襟章,老師話一定今日要帶回學校.我又開始 and 佢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
472#
發表於 07-11-20 11:53 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-20 11:50 硐表
cy,

我咪重激氣, 上星期亞仔派成績表。老師之前己打比我, 叫我最後去, 因有好多嘢同我講, 話我仔adtitude 差, 成日欠交功課......
去到我就在班主任面前 左出來, 可能佢比我嚇襯, 後尾都冇再講的乜, 只是叫佢比 ...

KATIEKMA: :cry: :cry: 做家長真係好無奈呀.....

Rank: 8Rank: 8


17382
473#
發表於 07-11-20 11:54 |只看該作者
就在班主任面前 左出來
媽媽你真係辛苦:cry: :cry: :cry: 我諗你經歷過亞仔既問題之後再教亞囡會好好多了因為吸收左經驗:cry: :cry: :cry:  


原文章由 katiekma 於 07-11-20 11:50 硐表
cy,

我咪重激氣, 上星期亞仔派成績表。老師之前己打比我, 叫我最後去, 因有好多嘢同我講, 話我仔adtitude 差, 成日欠交功課......
去到我就在班主任面前 左出來, 可能佢比我嚇襯, 後尾都冇再講的乜, 只是叫佢比 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
474#
發表於 07-11-20 11:54 |只看該作者
我冇所謂, 跟你地啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:48 硐表

咁一係食你話"口水雞" OR 東來X好嗎????
fun 有無其他提意?

Rank: 6Rank: 6


8953
475#
發表於 07-11-20 11:55 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 11:48 硐表
四年級,9 yrs old la.
諗起佢,我又好 la

記唔記得自已四年班時係點 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
476#
發表於 07-11-20 11:56 |只看該作者
6月派唔到xx, 我返到幼稚園一見到k2班主任, 佢未出聲問我, 我已喊左出黎, 嚇到佢即走
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 11:54 硐表
就在班主任面前 左出來
媽媽你真係辛苦:cry: :cry: :cry: 我諗你經歷過亞仔既問題之後再教亞囡會好好多了因為吸收左經驗:cry: :cry: :cry:  


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
477#
發表於 07-11-20 11:56 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:54 硐表
我冇所謂, 跟你地啦.

FUN: 你有無搭過深圳地鐵???

Rank: 6Rank: 6


8953
478#
發表於 07-11-20 11:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:53 硐表

KATIEKMA: :cry: :cry: 做家長真係好無奈呀.....

係啊, 好無奈.
家校合作, 講就係合作, 但係俾我睇就係校方要求家長多. 倒轉頭將仔女問題講俾學校聽, 學校就不了了之..... 呢個我講的. :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
479#
發表於 07-11-20 11:57 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:55 硐表

記唔記得自已四年班時係點 ?

ON居居囉!

Rank: 6Rank: 6


8953
480#
發表於 07-11-20 11:58 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 11:49 硐表
唔洗THANKS

我E+呢位靚仔亞SIR都真係教得好好 比之前果位姐姐好好好好多 佢都教左成個月了,我及妹妹都好滿意 只係亞囡有時唔專心係度玩野囉 ,個亞SIR 呢排係中學做代 ...

八下, 亞sir 收幾多$$
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖