關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
461#
發表於 07-11-9 16:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:45 硐表
我fd 22/12去bangkok 2個人住香格里拉要萬二   

萬二 ?
真係香啦~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
462#
發表於 07-11-9 16:47 |只看該作者
我唔鍾意korea, 去過2次, 唔會再去
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:44 硐表

係呀, 淨係滑雪場d房價都貴到傻, 渣渣地都2仟銀一晚, 12月中都要1仟銀1晚呀.
唔去啦~~~~~~~~~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
463#
發表於 07-11-9 16:47 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:44 硐表

係呀, 淨係滑雪場d房價都貴到傻, 渣渣地都2仟銀一晚, 12月中都要1仟銀1晚呀.
唔去啦~~~~~~~~~~~~

12月頭淨係2公婆去 , 留低亞女~~~~

Rank: 6Rank: 6


8953
464#
發表於 07-11-9 16:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:47 硐表
我唔鍾意korea, 去過2次, 唔會再去  

點解呢 ?
我兩個都鍾意. 因為中意d食物.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
465#
發表於 07-11-9 16:48 |只看該作者
無計, 佢老公教書gei, 一定要呢d時間去, 萬二, 比我寧願唔去旅行
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:46 硐表

萬二 ?
真係香啦~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
466#
發表於 07-11-9 16:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:45 硐表
我fd 22/12去bangkok 2個人住香格里拉要萬二   

去幾多日呀?????????????

Rank: 6Rank: 6


8953
467#
發表於 07-11-9 16:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:47 硐表

12月頭淨係2公婆去 , 留低亞女~~~~

:evil:
O甘可能電話費貴過旅費喎.

no la , 係大小姐今年又要去滑雪我先問下咋....
帶好多衫, 麻煩.....:loveliness:

Rank: 6Rank: 6


8953
468#
發表於 07-11-9 16:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:48 硐表
無計, 佢老公教書gei, 一定要呢d時間去, 萬二, 比我寧願唔去旅行

教書點解唔暑假去呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
469#
發表於 07-11-9 16:50 |只看該作者
咁又係呀,咁貴真係好唔低


原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:48 硐表
無計, 佢老公教書gei, 一定要呢d時間去, 萬二, 比我寧願唔去旅行

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
470#
發表於 07-11-9 16:50 |只看該作者
早2年去滑雪團, 又凍, 入到室內又熱, 亞仔病到九彩, 買野又貴, 都係去泰國好, 方便快捷, 平靚正
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:48 硐表

點解呢 ?
我兩個都鍾意. 因為中意d食物.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
471#
發表於 07-11-9 16:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:47 硐表
我唔鍾意korea, 去過2次, 唔會再去  

我97年去過一次~~一個字~~悶! 去過幾個地方旅行, 第一次想快d返香港嘅, 就係去南韓...食物 天氣
不過而家睇得多韓劇, 都會再想去多次嘅:loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
472#
發表於 07-11-9 16:51 |只看該作者
5 days咋, 佢老公堅持要去wor, 我fd幾想book唔到機位
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:48 硐表

去幾多日呀?????????????

Rank: 6Rank: 6


8953
473#
發表於 07-11-9 16:51 |只看該作者
我又準備收工啦. 接放學...
妳地今晚食多D啦, 飲多杯呀~~~
祝大家 玩得開心~~~~~~~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
474#
發表於 07-11-9 16:52 |只看該作者
我未睇過韓劇, 對韓劇無咩好感, 只睇日劇
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:51 硐表

我97年去過一次~~一個字~~悶! 去過幾個地方旅行, 第一次想快d返香港嘅, 就係去南韓...食物 天氣
不過而家睇得多韓劇, 都會再想去多次嘅:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
475#
發表於 07-11-9 16:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:50 硐表
早2年去滑雪團, 又凍, 入到室內又熱, 亞仔病到九彩, 買野又貴, 都係去泰國好, 方便快捷, 平靚正

泰國~~我都鐘意:D :D :D :D :D

Rank: 5Rank: 5


2967
476#
發表於 07-11-9 16:53 |只看該作者
所以亞女讀咗4年小學,只去過1次旅行:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 16:44 硐表

好貴好貴,E+上左小學都無得話請假就請假 一定係果D日子先去得:evil:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
477#
發表於 07-11-9 16:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:50 硐表
早2年去滑雪團, 又凍, 入到室內又熱, 亞仔病到九彩, 買野又貴, 都係去泰國好, 方便快捷, 平靚正

我都鍾意泰國喎, 又係D食物.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
478#
發表於 07-11-9 16:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:52 硐表
我未睇過韓劇, 對韓劇無咩好感, 只睇日劇

日韓劇我都like架.
至至至鐘意, 係n年前嘅悠長假期

Rank: 8Rank: 8


17382
479#
發表於 07-11-9 16:55 |只看該作者

如果我都可以5點收工就好啦:cry:


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:51 硐表
我又準備收工啦. 接放學...
妳地今晚食多D啦, 飲多杯呀~~~
祝大家 玩得開心~~~~~~~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
480#
發表於 07-11-9 16:55 |只看該作者
嘩,你個fd都好豪wor
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:45 硐表
我fd 22/12去bangkok 2個人住香格里拉要萬二   
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖