註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:45 硐表 我fd 22/12去bangkok 2個人住香格里拉要萬二
返回頂部
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:44 硐表 係呀, 淨係滑雪場d房價都貴到傻, 渣渣地都2仟銀一晚, 12月中都要1仟銀1晚呀. 唔去啦~~~~~~~~~~~~
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:47 硐表 我唔鍾意korea, 去過2次, 唔會再去
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:46 硐表 萬二 ? 真係香啦~~~
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:47 硐表 12月頭淨係2公婆去 , 留低亞女~~~~
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:48 硐表 無計, 佢老公教書gei, 一定要呢d時間去, 萬二, 比我寧願唔去旅行
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:48 硐表 點解呢 ? 我兩個都鍾意. 因為中意d食物.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:48 硐表 去幾多日呀?????????????
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:51 硐表 我97年去過一次~~一個字~~悶! 去過幾個地方旅行, 第一次想快d返香港嘅, 就係去南韓...食物 天氣 不過而家睇得多韓劇, 都會再想去多次嘅:loveliness:
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:50 硐表 早2年去滑雪團, 又凍, 入到室內又熱, 亞仔病到九彩, 買野又貴, 都係去泰國好, 方便快捷, 平靚正
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 16:44 硐表 嘩 好貴好貴,E+上左小學都無得話請假就請假 一定係果D日子先去得:evil:
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:52 硐表 我未睇過韓劇, 對韓劇無咩好感, 只睇日劇
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:51 硐表 我又準備收工啦. 接放學... 妳地今晚食多D啦, 飲多杯呀~~~ 祝大家 玩得開心~~~~~~~~~