關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
461#
發表於 07-10-30 12:07 |只看該作者
我知啦


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:05 硐表
HI妹妹mami 你小朋友同我囡同校嗎?

Rank: 2


83
462#
發表於 07-10-30 12:08 |只看該作者
Sorry Sorry, 入錯 topic

原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:03 硐表
我去tko買算 la。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
463#
發表於 07-10-30 12:09 |只看該作者
昨日你地講緊 chi chi 地果 d 人, 自由果邊有人中招

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1185590&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
464#
發表於 07-10-30 12:09 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-30 12:04 硐表
我地未出通告,不過上網見到19日開始可以轉,都唔知學校會唔會睇天氣改

我女學校都未有通告, 上年就11月中開始換季.

Rank: 8Rank: 8


17382
465#
發表於 07-10-30 12:10 |只看該作者
唔洗SORRY


原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:08 硐表
Sorry Sorry, 入錯 topic

  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
466#
發表於 07-10-30 12:11 |只看該作者
當然冇問題啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 12:06 硐表

oic, 咁我或者申請定先啦.....如果在睇中野叫你幫我買可以嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
467#
發表於 07-10-30 12:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:09 硐表
昨日你地講緊 chi chi 地果 d 人, 自由果邊有人中招

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1185590&extra=page%3D1

仲有人上當?????????????/

Rank: 8Rank: 8


17382
468#
發表於 07-10-30 12:12 |只看該作者
咁都會中招 我都唔會信 一來自己咁”高”


原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:09 硐表
昨日你地講緊 chi chi 地果 d 人, 自由果邊有人中招

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1185590&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
469#
發表於 07-10-30 12:16 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:11 硐表
當然冇問題啦

唔該(定)你先!!
我家姐唔多like佢地d衫, 佢話bread & butter 好d喎?!??

Rank: 5Rank: 5


3104
470#
發表於 07-10-30 12:19 |只看該作者
我下午出速遞,你應該明早會收到,留意下.



原文章由 irenec11 於 07-10-30 09:45 硐表
thanks.
please check pm.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
471#
發表於 07-10-30 12:20 |只看該作者
我尋日瞓得好差, 唔知係胃痛定肚痛, 係張床度轆左成個鐘先瞓返!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
472#
發表於 07-10-30 12:22 |只看該作者
邊個來加 ??

k媽 ??

原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:04 硐表
你個 login name 好直接 bor

Rank: 4


679
473#
發表於 07-10-30 12:22 |只看該作者

原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:08 硐表
Sorry Sorry, 入錯 topic

  

Rank: 4


679
474#
發表於 07-10-30 12:23 |只看該作者
咁你有冇see doctor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 12:20 硐表
我尋日瞓得好差, 唔知係胃痛定肚痛, 係張床度轆左成個鐘先瞓返!!!

Rank: 4


679
475#
發表於 07-10-30 12:28 |只看該作者
睇完佢個post,都唔知話佢"精" "定" stupid
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:12 硐表
咁都會中招 我都唔會信 一來自己咁”高”

Rank: 8Rank: 8


17382
476#
發表於 07-10-30 12:32 |只看該作者
今日仲有無痛 :-| :-|

原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 12:20 硐表
我尋日瞓得好差, 唔知係胃痛定肚痛, 係張床度轆左成個鐘先瞓返!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
477#
發表於 07-10-30 12:33 |只看該作者
應該唔係呱,佢話入錯TOPIC WOR

原文章由 雪文 於 07-10-30 12:22 硐表
邊個來加 ??

k媽 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
478#
發表於 07-10-30 12:33 |只看該作者
irene,你lunch time方便講電話嗎 ?  我想同你傾吓.

Rank: 4


679
479#
發表於 07-10-30 12:34 |只看該作者
入錯TOPIC 
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:33 硐表
應該唔係呱,佢話入錯TOPIC WOR

Rank: 4


679
480#
發表於 07-10-30 12:36 |只看該作者
我ok,你打俾我吖  
pm咗tel no. 俾你

我去洗lunch box, around 10mins 返
原文章由 雪文 於 07-10-30 12:33 硐表
irene,你lunch time方便講電話嗎 ?  我想同你傾吓.

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-30 12:39 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題