註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:05 硐表 HI妹妹mami 你小朋友同我囡同校嗎?
返回頂部
洋房
原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:03 硐表 我去tko買算 la。
男爵府
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-30 12:04 硐表 我地未出通告,不過上網見到19日開始可以轉,都唔知學校會唔會睇天氣改
原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:08 硐表 Sorry Sorry, 入錯 topic
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 12:06 硐表 oic, 咁我或者申請定先啦.....如果在睇中野叫你幫我買可以嗎???
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:09 硐表 昨日你地講緊 chi chi 地果 d 人, 自由果邊有人中招 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1185590&extra=page%3D1
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:11 硐表 當然冇問題啦
大宅
原文章由 irenec11 於 07-10-30 09:45 硐表 thanks. please check pm.
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:04 硐表 你個 login name 好直接 bor
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 12:20 硐表 我尋日瞓得好差, 唔知係胃痛定肚痛, 係張床度轆左成個鐘先瞓返!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:12 硐表 咁都會中招 我都唔會信 一來自己咁”高”
原文章由 雪文 於 07-10-30 12:22 硐表 邊個來加 ?? k媽 ??
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 12:33 硐表 應該唔係呱,佢話入錯TOPIC WOR
原文章由 雪文 於 07-10-30 12:33 硐表 irene,你lunch time方便講電話嗎 ? 我想同你傾吓.