註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:13 硐表 油塘邊間:D
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:20 硐表 都係架,尋日佢2個都好SWEET SWEET
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:21 硐表 油塘基顯
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:18 硐表 我昨日都有問我仔來, 佢話唔知, 只知佢二個開始閙交
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表 我見到連玩緊時要點企都話
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:09 硐表 係????????????????
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:13 硐表 唉......... 我老公老細個私人xx, 今日俾人即炒 我老公又要頂佢個位, 又要開始日日OT到12點的日子 希望佢老細快D請返個人啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:13 硐表 咁又太激左d~~對我女黎講!
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:17 硐表 佢太自我, 鍾意事無大小都同你拗一餐, 所以我而家都怕左佢, 唔講野好過
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:22 硐表 幾年班?? Herman仔, Jerry仔的同學仔 ?? 你個小朋友仔仔定囡囡呀 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:29 硐表 我見你老公你由朝早一來到,到散埸都係咁 我想像唔到如果日日係咁點頂:-|
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:22 硐表 係lor, 真係頂佢2個唔順
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:31 硐表 一到左BBQ埸無耐已經開始閙交啦
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:32 硐表 唉, 咪唔講野lor, 我而家1 日都未必同佢講到1句野, 所以點解我之前話同佢溝通唔到lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:22 硐表 一年班就話"拍拖", 你地話c唔c.............
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:27 硐表 你住將軍澳定坑口呀? 我同你可能係鄰居喎.