關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 4


679
461#
發表於 07-10-2 17:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:13 硐表
油塘邊間:D

油塘基顯

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
462#
發表於 07-10-2 17:22 |只看該作者
lor, 真係頂佢2個唔順
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:20 硐表
都係架,尋日佢2個都好SWEET SWEET

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
463#
發表於 07-10-2 17:22 |只看該作者
幾年班??  

Herman仔, Jerry仔的同學仔 ??

你個小朋友仔仔定囡囡呀 ?

原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:21 硐表

油塘基顯

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
464#
發表於 07-10-2 17:22 |只看該作者
一年班就話"拍拖", 你地話c唔c.............
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:18 硐表
我昨日都有問我仔來, 佢話唔知, 只知佢二個開始閙交

Rank: 5Rank: 5


2065
465#
發表於 07-10-2 17:24 |只看該作者
等我回家問下我隻佬先。我c6 吾鐘意响街鬧仔,除非好大鑊la (佢話肉酸 wor, 最大原因系佢驚比人望)。但有時度氣過佐就吾記得鬧。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表
我見到連玩緊時要點企都話

Rank: 8Rank: 8


17382
466#
發表於 07-10-2 17:24 |只看該作者
係呀,係藍球埸果邊玩時

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:09 硐表
係????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
467#
發表於 07-10-2 17:26 |只看該作者
希望佢老板快D請到人啦:cry:


原文章由 雪文 於 07-10-2 17:13 硐表
唉.........

我老公老細個私人xx, 今日俾人即炒

我老公又要頂佢個位, 又要開始日日OT到12點的日子

希望佢老細快D請返個人啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
468#
發表於 07-10-2 17:27 |只看該作者
你住將軍澳定坑口呀? 我同你可能係鄰居喎.
原文章由 irenec11 於 07-10-2 17:21 硐表

油塘基顯

Rank: 8Rank: 8


17382
469#
發表於 07-10-2 17:27 |只看該作者
唔激,試左一次,之後佢唔敢架啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:13 硐表
咁又太激左d~~對我女黎講!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
470#
發表於 07-10-2 17:29 |只看該作者
我走先啦, 各位明天見.

Rank: 8Rank: 8


17382
471#
發表於 07-10-2 17:29 |只看該作者
我見你老公你由朝早一來到,到散埸都係咁
我想像唔到如果日日係咁點頂:-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:17 硐表
佢太自我, 鍾意事無大小都同你拗一餐, 所以我而家都怕左佢, 唔講野好過

Rank: 8Rank: 8


17382
472#
發表於 07-10-2 17:31 |只看該作者
一到左BBQ埸無耐已經開始閙交啦


原文章由 雪文 於 07-10-2 17:18 硐表
我昨日都有問我仔來, 佢話唔知, 只知佢二個開始閙交

Rank: 4


679
473#
發表於 07-10-2 17:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:22 硐表
幾年班??  

Herman仔, Jerry仔的同學仔 ??

你個小朋友仔仔定囡囡呀 ?

囡囡讀緊四年班,仔仔讀緊高班,今個禮拜會幫佢去家姐間學校交
form!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
474#
發表於 07-10-2 17:32 |只看該作者
hoganma: 你老公知唔知道"我地"係點識架?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
475#
發表於 07-10-2 17:32 |只看該作者
, 咪唔講野lor, 我而家1 日都未必同佢講到1句野, 所以點解我之前話同佢溝通唔到lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:29 硐表
我見你老公你由朝早一來到,到散埸都係咁
我想像唔到如果日日係咁點頂:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
476#
發表於 07-10-2 17:34 |只看該作者
我聽我妹講E+ D小學1,2年級已經好早熟架啦
可能要再提早性教育亞囡先得啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:22 硐表
係lor, 真係頂佢2個唔順   

Rank: 5Rank: 5


2065
477#
發表於 07-10-2 17:35 |只看該作者
系呀!我 c6 話佢地一開始就鬧交, 跟住踏單車 就 friend 返,可能再玩耐的佢地就分手 la。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:31 硐表
一到左BBQ埸無耐已經開始閙交啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
478#
發表於 07-10-2 17:35 |只看該作者
但長此落去, 唔單止對你2公婆, 連對亞仔都唔好囉!!
(睇下有無辦法改善?)
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 17:32 硐表
唉, 咪唔講野lor, 我而家1 日都未必同佢講到1句野, 所以點解我之前話同佢溝通唔到lor

Rank: 8Rank: 8


17382
479#
發表於 07-10-2 17:36 |只看該作者
咪係囉 不過E+時代唔同左啦,想當年我1年級時仲拾下拾咁架

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:22 硐表
一年班就話"拍拖", 你地話c唔c.............

Rank: 4


679
480#
發表於 07-10-2 17:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 17:27 硐表
你住將軍澳定坑口呀? 我同你可能係鄰居喎.

我住係將軍澳!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖