關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
461#
發表於 07-8-9 15:01 |只看該作者
果度叫康華苑喎.

嘩嘩嘩! 剛剛睇地圖, 原來係廣田, 寧寧捨捨得一棟, 都叫呀?!?!!?


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:00 發表

係咪最近將軍澳隧道個都呢?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-8-9 15:02 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
462#
發表於 07-8-9 15:04 |只看該作者
豬媽咪要買居屋 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
463#
發表於 07-8-9 15:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:01 發表
果度叫康華苑喎.

嘩嘩嘩! 剛剛睇地圖, 原來係廣田, 寧寧捨捨得一棟, 都叫苑呀?!?!!?

又唔叫得樓, 又唔叫得廈, 將就下啦~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
464#
發表於 07-8-9 15:07 |只看該作者
康瑞苑係痴住康柏苑gei
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:01 發表
果度叫康華苑喎.

嘩嘩嘩! 剛剛睇地圖, 原來係廣田, 寧寧捨捨得一棟, 都叫苑呀?!?!!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
465#
發表於 07-8-9 15:07 |只看該作者
佢話而家間屋唔夠住, 又申請唔倒調遷.

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:04 發表
豬媽咪要買居屋 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
466#
發表於 07-8-9 15:08 |只看該作者
而家知道啦, 又做返地膽先!

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:07 發表
康瑞苑係痴住康柏苑gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
467#
發表於 07-8-9 15:09 |只看該作者
我用洗衣粉先沉佢幾個鐘再刷.  都OK, 亞仔都會用返, 但我諗最多用過一學期就要扔, 因都"殘"啦

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:50 發表

唔該.

想問下你地, 舊書包點處置 ? 用返 ? 點洗干淨d?
我女上年的書包, 一年內洗過3次, 都係好污濁.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
468#
發表於 07-8-9 15:10 |只看該作者
我都咁話.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 14:57 發表
我都同意, 而家你個租客咁主動, 又唔會遲交租, 我都覺唔好為左果1-2佰而再博過囉, 一陣租著比d唔三唔四的人, 又或者遲交/唔交租又玩野的, 仲煩啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
469#
發表於 07-8-9 15:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:07 發表
佢話而家間屋唔夠住, 又申請唔倒調遷.


OH.  佢個都新的喎. 又海景.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
470#
發表於 07-8-9 15:13 |只看該作者
租金爭幾遠先? 你要計埋agent比成3-4, 除番1, 每月幾百, 又要搵個個新租客, 唔知準唔準時交租, 如果加得個1-2, agent費都唔夠比
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 14:48 發表
lunch果時租客打電話比我,
問我關於續租事宜,
佢係出年2月尾先到期既,
佢問我出年諗唔諗住照租佢想睇我有咩意向,
我話都會照出租,
佢都話有意思同我續約但唔想我加佢租,
佢都知e+出面租樓比 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
471#
發表於 07-8-9 15:13 |只看該作者
咁我又唔知jerry媽住邊座!
搬入黎將軍澳啦, 同我做鄰居.


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:11 發表

OH.  佢個都新的喎. 又海景.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
472#
發表於 07-8-9 15:15 |只看該作者
But佢話唔夠住ma

其實如果比我, 我會繼續住, 儲多d $, 唔駛比咁多利息銀行
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:11 發表


OH.  佢個都新的喎. 又海景.

Rank: 6Rank: 6


8953
473#
發表於 07-8-9 15:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:13 發表
咁我又唔知jerry媽住邊座!
搬入黎將軍澳啦, 同我做鄰居.

我都唔知ar.   亂估jei.
妳連d大廈有人自 x都知. 真係地膽呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
474#
發表於 07-8-9 15:16 |只看該作者
不過可能佢有好多, 一次過唔做mortgage

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
475#
發表於 07-8-9 15:17 |只看該作者
上晒報紙的, 同埋自己屋苑, 都會特別留意架!

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:16 發表
我都唔知ar.   亂估jei.
妳連d大廈有人自 x都知. 真係地膽呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
476#
發表於 07-8-9 15:19 |只看該作者
你唔記得jexxx有個強勁後台咩???
話時話, hoganma你搬左黎藍田幾耐呀?

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:16 發表
不過可能佢有好多, 一次過唔做mortgage   

Rank: 6Rank: 6


8953
477#
發表於 07-8-9 15:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:15 發表
But佢話唔夠住ma

其實如果比我, 我會繼續住, 儲多d $, 唔駛比咁多利息銀行

兩個都細, 我估都可以的, 大d就難講.

用綠表買都抵ar, 唔知政府以後仲有冇居屋了嘛.

不過如我個都, 第一期個d 就殘好多. 走廊d天花全發毛, 如果真係好平先買.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
478#
發表於 07-8-9 15:22 |只看該作者
我屋企係廣田gar, 唔記得9xSau Mau Ping搬去廣田
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 15:19 發表
你唔記得jexxx有個強勁後台咩???
話時話, hoganma你搬左黎藍田幾耐呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
479#
發表於 07-8-9 15:22 |只看該作者
你住邊樹?
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:20 發表

兩個都細, 我估都可以的, 大d就難講.

用綠表買都抵ar, 唔知政府以後仲有冇居屋了嘛.

不過如我個都, 第一期個d 就殘好多. 走廊d天花全發毛, 如果真係好平先買.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
480#
發表於 07-8-9 15:24 |只看該作者
龍媽 : 你係咪住曉xx呀???
如我所睇, 今次lee期係貴左的, 因我買時話係市價的六折, 而家係七折, 仲要已經6年樓齡.(以我屋苑黎計)

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 15:20 發表
用綠表買都抵ar, 唔知政府以後仲有冇居屋了嘛.
不過如我個都, 第一期個d 就殘好多. 走廊d天花全發毛, 如果真係好平先買.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖