- 在線時間
- 428 小時
- 最後登錄
- 18-8-8
- 國民生產力
- 135
- 附加生產力
- 1673
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 7145
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 8953
- UID
- 98561
 
|
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 15:15 發表 
But佢話唔夠住ma
其實如果比我, 我會繼續住, 儲多d $, 唔駛比咁多利息銀行
兩個都細, 我估都可以的, 大d就難講.
用綠表買都抵ar, 唔知政府以後仲有冇居屋了嘛.
不過如我個都, 第一期個d 就殘好多. 走廊d天花全發毛, 如果真係好平先買. |
|