- 在線時間
- 990 小時
- 最後登錄
- 13-7-4
- 國民生產力
- 294
- 附加生產力
- 510
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-2-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 12110
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 12914
- UID
- 40650
  
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
ttmm,
比個 case 你參考.....
之前阿仔學溜冰, 第一次學單腳....佢好驚....唔敢做...學左好多堂都克服唔到....嗰陣仲係 kinder...好細
有一日佢就同我講唔學啦, 因為好難 :-|
我就同阿仔講: 我地學所有野都會遇到困難, 但係我地唔可以因為咁就話唔學.....你之前bb識唔識行路呀? 唔識....咁而家點解會識? 因為你跌到有起身再行過....你之前識唔識寫字呀? 點解你而家又可以寫? 因為你有練習.....仲有好多好多.....人生本來就係不斷學習, 就算返學都會學到一d比較難嘅地方, 唔通我地又話唔返學咩? 我地除左要學"知識", 仲要學克服困難, 只要你唔怕, 一定可以成功的........我唔會因為你覺得難而比你唔學, 我可以陪你練, 但係唔可以因為難唔學.....你學識左單腳溜冰後仍然覺得冇興趣.....then....fine...可以唔學, 但係要克服左而家面對緊嘅困難先 ......最終, 佢的起心肝...學識左....之後就唔肯唔學啦 |
|