關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
461#
發表於 07-6-24 22:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉~~~~~
我都唔想....
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

今日都有嘢鬧???? 無乜嘢架喎.....

放下假啫....e仔咁都中招?

Rank: 6Rank: 6


8185
462#
發表於 07-6-24 23:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

下????我無check 喎!!!

我老細線我!!!! >.<
佢前個星期上完北京, 題都無題過天氣熱. (佢係知我勁怕熱!)
tungtung-mama 寫道:
應該喺奧運前奏曲先啱

不過,e家的北京,38度??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
463#
發表於 07-6-24 23:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

我聽日仲要提佢返到學校要做功課...本數作冇帶返黎   
tungtung-mama 寫道:
mp,

咁好正帶吖,話哂都仲好細 6 -7 歲咋。

放鬆D,放鬆D,放鬆D,.....笑多D,笑多D,

Rank: 5Rank: 5


3302
464#
發表於 07-6-24 23:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

今曰阿仔話唔想再學琴 ,我唔想迫佢,而佢又懶 + 冇天份,但半途而廢 (雖然離半途仲差好遠),又有點可惜。
點算...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
465#
發表於 07-6-24 23:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

咁佢有冇講咩原因呀? 係因為辛苦? 因為覺得難? 因為唔想練琴? 定係因為對音樂冇興趣先? 佢係咪學緊一級?
tungtung-mama 寫道:
mp,

今曰阿仔話唔想再學琴 ,我唔想迫佢,而佢又懶 + 冇天份,但半途而廢 (雖然離半途仲差好遠),又有點可惜。
點算...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
466#
發表於 07-6-24 23:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

你老細今次都好大整估喎~~
[quote]
heiheikeikei 寫道:
下????我無check 喎!!!

我老細線我!!!! >.<
佢前個星期上完北京, 題都無題過天氣熱. (佢係知我勁怕熱!)

Rank: 5Rank: 5


3302
467#
發表於 07-6-24 23:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk

我老細線我!!!! >.<
佢前個星期上完北京, 題都無題過天氣熱. (佢係知我勁怕熱!)====> 所以咪冇題囉

Rank: 5Rank: 5


3302
468#
發表於 07-6-24 23:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

咁佢有冇講咩原因呀?
係因為辛苦?
因為覺得難?
因為唔想練琴?
定係因為對音樂冇興趣先? 唔知
佢係咪學緊一級?唔知

可能亦因為家姐彈得太好了

Rank: 6Rank: 6


8185
469#
發表於 07-6-24 23:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我啱啱check 書包....

1 F 班mami 大家記住帶牙刷!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
470#
發表於 07-6-24 23:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

希望你唔好介意.....上次飲茶.....覺得有時好似會不自覺咁攞左家姐同細佬比較.....佢可能唔鐘意所以咪唔學....你估會唔會係因為咁

另外, 唔好攞e仔同tt比較.....有時阿仔都會同其他同學比較, 我都會提佢唔好比, 我只知道你可以做得有幾好

Rank: 6Rank: 6


8185
471#
發表於 07-6-24 23:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我個仔......一路都好堅決同肯定嘅決心咁話....."唔學琴"
從無後恢.........(其中一個原因係懶囉~)
tungtung-mama 寫道:
mp,

今曰阿仔話唔想再學琴 ,我唔想迫佢,而佢又懶 + 冇天份,但半途而廢 (雖然離半途仲差好遠),又有點可惜。
點算...

Rank: 6Rank: 6


8185
472#
發表於 07-6-24 23:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

當你有兩件係手,而當時係火紅火綠....而當時人又唔嗲唔調....題極都係咁...而另一個有真係從無犯規.....你就知道.....你點忍....都會失手.....同&#134778;好明白上天係好公平....真係1 + 1 - 囉~~ :cry:
cheungmp 寫道:
ttmm,

希望你唔好介意.....上次飲茶.....覺得有時好似會不自覺咁攞左家姐同細佬比較.....佢可能唔鐘意所以咪唔學....你估會唔會係因為咁

另外, 唔好攞e仔同tt比較.....有時阿仔都會同其他同學比較, 我都會提佢唔好比, 我只知道你可以做得有幾好

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
473#
發表於 07-6-24 23:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

比個 case 你參考.....
之前阿仔學溜冰, 第一次學單腳....佢好驚....唔敢做...學左好多堂都克服唔到....嗰陣仲係 kinder...好細
有一日佢就同我講唔學啦, 因為好難 :-|
我就同阿仔講: 我地學所有野都會遇到困難, 但係我地唔可以因為咁就話唔學.....你之前bb識唔識行路呀? 唔識....咁而家點解會識? 因為你跌到有起身再行過....你之前識唔識寫字呀? 點解你而家又可以寫? 因為你有練習.....仲有好多好多.....人生本來就係不斷學習, 就算返學都會學到一d比較難嘅地方, 唔通我地又話唔返學咩? 我地除左要學"知識", 仲要學克服困難, 只要你唔怕, 一定可以成功的........我唔會因為你覺得難而比你唔學, 我可以陪你練, 但係唔可以因為難唔學.....你學識左單腳溜冰後仍然覺得冇興趣.....then....fine...可以唔學, 但係要克服左而家面對緊嘅困難先 ......最終, 佢的起心肝...學識左....之後就唔肯唔學啦

Rank: 5Rank: 5


3302
474#
發表於 07-6-24 23:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

有時,我可能

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
475#
發表於 07-6-24 23:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我都明係好難....所以我咪生一個囉....我老爺就係驚會比較
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

當你有兩件係手,而當時係火紅火綠....而當時人又唔嗲唔調....題極都係咁...而另一個有真係從無犯規.....你就知道.....你點忍....都會失手.....同&#134778;好明白上天係好公平....真係1 + 1 - 囉~~ :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
476#
發表於 07-6-24 23:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

順佢...順佢....不過要講明學到3級先可以話唔學  

仲有, 學小提琴係辛苦過學鋼琴, 唔會悶

[quote]
tungtung-mama 寫道:
有時,我可能

Rank: 5Rank: 5


3302
477#
發表於 07-6-24 23:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好我有你題醒

[quote]
heiheikeikei 寫道:
我啱啱check 書包....

1 F 班mami 大家記住帶牙刷!

Rank: 5Rank: 5


3302
478#
發表於 07-6-24 23:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

如果出生的次序調轉,我未必生第2個

[quote]
cheungmp 寫道:
我都明係好難....所以我咪生一個囉....我老爺就係驚會比較

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
479#
發表於 07-6-24 23:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

知道~ 知道~
不過聽朝仲要刷牙喎
tungtung-mama 寫道:
好我有你題醒

[quote]
heiheikeikei 寫道:
我啱啱check 書包....

1 F 班mami 大家記住帶牙刷!

Rank: 6Rank: 6


8185
480#
發表於 07-6-24 23:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哈哈哈.........但我聽過,個女堅過個仔十倍......問你驚唔驚....
tungtung-mama 寫道:
如果出生的次序調轉,我未必生第2個

[quote]
cheungmp 寫道:
我都明係好難....所以我咪生一個囉....我老爺就係驚會比較
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖