關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 23
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 23 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
441#
發表於 07-3-19 14:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

真係玩c, 又話今日會凍, 剛剛出街食飯時, 熱到隻野咁! (我穿左樽嶺衫+褸), 返黎時仲見有人穿短袖衫添呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
442#
發表於 07-3-19 14:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

如果可以的話, 盡量早瞓少少啦, 對你身體都好d架! [quote]
KY2004 寫道:
一樣係咁夜呀! [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
443#
發表於 07-3-19 14:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

lunch係好熱呀!我出去買包包都冇著褸(穿左樽嶺衫+裙)。呢D天氣真係玩C。
come爸嘩 寫道:
真係玩c, 又話今日會凍, 剛剛出街食飯時, 熱到隻野咁! (我穿左樽嶺衫+褸), 返黎時仲見有人穿短袖衫添呀!

Rank: 6Rank: 6


8953
444#
發表於 07-3-19 14:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23


午安~~ 食飽飽沒呀 ?
捨得 捨得 先捨而後得 不是不捨得, 而是捨不得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
445#
發表於 07-3-19 14:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

minnie: Veeko~~係唔係鄭肥文同劉+玲賣廣告果間呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
446#
發表於 07-3-19 14:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我都明!但早

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
447#
發表於 07-3-19 14:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

34 = 幾多碼 ?  我要穿 38 .

我係東匯廣場買的, 你過來揾我一齊行呀 :  :

你哋話我夸, 今日lunch有二個女人買咗 10幾條褲       見到我呀, 係一人買10幾條呀[quote]
KY2004 寫道:
咩碼呀?間間唔同,多數XS 或 24碼 你係邊樹見到D褲咁平呀![quote]
雪文 寫道:
KY, 你褲穿幾多碼 ?  我見有Veeko的褲好平,  $39黑色幾型

Rank: 5Rank: 5


3060
448#
發表於 07-3-19 14:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

HI, 老細上咗大陸啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
449#
發表於 07-3-19 14:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

係, veeko 同wanko都係.

我記得前年, 係吉吉島買佢的換季衫買咗二仟幾銀呀, 相對而平, 真係平民好多. :
come爸嘩 寫道:
minnie: Veeko~~係唔係鄭肥文同劉+玲賣廣告果間呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
450#
發表於 07-3-19 14:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

咁真係要諗諗辦法啦, 長此落去唔掂架!!! :-x  :-x [quote]
KY2004 寫道:
我都明!但早

Rank: 5Rank: 5


4403
451#
發表於 07-3-19 14:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

Today I am clever D lar, wear V嶺衫+pant + scarf (if necessary + 褸.  Not cold as expected ar....呢D天氣真係玩C     

Tomorrow should be colder gar wow    

Rank: 6Rank: 6


6601
452#
發表於 07-3-19 14:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

蘭蘭:

我唔記得返屋企check個airport tax呀!聽日覆你呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
453#
發表於 07-3-19 14:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

點解而家平咁多嘅??????
我都好耐無行街買野啦!!!    [quote]
雪文 寫道:
買咗二仟幾銀呀, 相對而平, 真係平民好多. : [quote]

Rank: 5Rank: 5


4403
454#
發表於 07-3-19 14:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

KY,

唔到4點都

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
455#
發表於 07-3-19 14:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我都係呀, 熱C我啦, 行來行去.

come爸嘩 寫道:
真係玩c, 又話今日會凍, 剛剛出街食飯時, 熱到隻野咁! (我穿左樽嶺衫+褸), 返黎時仲見有人穿短袖衫添呀!

Rank: 5Rank: 5


3060
456#
發表於 07-3-19 14:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

sat 去咗君怡hotel dinner buffet 都ok  $ 230/per head

Rank: 6Rank: 6


6601
457#
發表於 07-3-19 14:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

唔係哇!屋企冇褲著都唔駛買咁多掛     

34碼應該OK,我esprit著要32碼  : [quote]
雪文 寫道:
34 = 幾多碼 ?  我要穿 38 .

我係東匯廣場買的, 你過來

Rank: 6Rank: 6


6601
458#
發表於 07-3-19 14:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

係邊樹來架? [quote]
mandy_lee 寫道:
sat 去

Rank: 6Rank: 6


6601
459#
發表於 07-3-19 14:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

你買咁多野10度都熱啦!    [quote]
雪文 寫道:
我都係呀, 熱C我啦, 行來行去.

Rank: 6Rank: 6


6601
460#
發表於 07-3-19 14:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

minnie:

二仟幾銀>>你真係有米呀! [quote]
雪文 寫道:

我記得前年, 係吉吉島買佢的換季衫買
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖