關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
441#
發表於 06-10-23 17:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉! 尋日先至因為溫ORAL 發我脾氣,我都廢事勞氣,於是我唔同佢溫,由得佢自生自滅,佢由10點坐到11點,要我同佢溫,又喊又唔肯去訓,我都唔睬佢,睇下佢驚唔驚~
希望咁對佢會WORK啦~!

Rank: 5Rank: 5


3218
442#
發表於 06-10-23 17:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

上星期睇完英文ORAL+dict個範圍,我立刻同佢test.都好easy.你個仔應該都無問題, 放心拉!

Rank: 5Rank: 5


1178
443#
發表於 06-10-23 17:59 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

sat 都佢溫返中文第一、二課,好多字都唔記得咗啦!

Rank: 5Rank: 5


3218
444#
發表於 06-10-23 21:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我已經睇左份評估,亞女起初好驚....佢d字寫得好衰,比老師扣左幾分! 哈哈,扺呀!

Rank: 5Rank: 5


1178
445#
發表於 06-10-23 22:08 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

扣字體分~ 真係唔抵。
我個仔有成日寫標點唔好,都比老師圈過幾次。
到而家都寫唔好個','號,中英都係咁~

Rank: 4


506
446#
發表於 06-10-23 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女中文評估96分,錯咗'小火車經過____和河流',佢答'穿過山'repeat 咗,都已very good,想讚吓佢,但我返嚟佢已sleep!
昨日,我都有同佢温Eng. Dict.& oral,都ok!希望佢keep 住啦!

Rank: 5Rank: 5


1178
447#
發表於 06-10-24 11:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

請問中文test dict 有冇比範圍?

Rank: 5Rank: 5


1178
448#
發表於 06-10-24 17:02 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angeshwh,

你係未返shift?
你唔响屋企係未老公睇亞女做功課呀?

agneshwh 寫道:
我個女中文評估96分,錯咗'小火車經過____和河流',佢答'穿過山'repeat 咗,都已very good,想讚吓佢,但我返嚟佢已sleep!
昨日,我都有同佢温Eng. Dict.& oral,都ok!希望佢keep 住啦!

Rank: 4


506
449#
發表於 06-10-24 19:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Yes.但我老公就成日睇唔到個女做錯/做漏,唯有第二日一早叫亞女改番先返學!是否男人都粗心大意?


[quote]
2fungs 寫道:
angeshwh,

你係未返shift?
你唔响屋企係未老公睇亞女做功課呀?

Rank: 4


506
450#
發表於 06-10-24 19:33 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔覺有? 唔係要全部温晒掛!

2fungs 寫道:
kittymummy, agneshwh,

請問中文test dict 有冇比範圍?

Rank: 5Rank: 5


3218
451#
發表於 06-10-25 10:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾好意思,昨日上左珠海做嘢,無online.
其實你老公幫你亞女睇功課已經好好拉,只係粗心大意啫.
依家d男人只會依賴d女人(所有屋企嘢). 但係d女人都要出黎做嘢.d亞媽教女教到發脾氣, d男人只會話:吾係掛,駛吾駛咁燥呀.... d女人就會話:咁叻,你教拉.....(model answer) 其實都幾好笑,原來吾只係自己身上,好多家庭都係咁.

Rank: 5Rank: 5


1178
452#
發表於 06-10-25 10:31 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我咪有係~
大住個肚都一腳踢,話就話有工人,我淨係要佢湊bb,因為生完後佢日頭要一個人湊2個b,都唔係易事,我情願自己辛若d~  
我老公同個女小小嘢就鬧個仔,明知個仔EQ低就比多D耐性教嘛,交比佢地教仲死多幾錢重。

Kittymummy 寫道:
吾好意思,昨日上左珠海做嘢,無online.
其實你老公幫你亞女睇功課已經好好拉,只係粗心大意啫.
依家d男人只會依賴d女人(所有屋企嘢). 但係d女人都要出黎做嘢.d亞媽教女教到發脾氣, d男人只會話:吾係掛,駛吾駛咁燥呀.... d女人就會話:咁叻,你教拉.....(model answer) 其實都幾好笑,原來吾只係自己身上,好多家庭都係咁.

Rank: 5Rank: 5


1178
453#
發表於 06-10-25 10:32 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我咪有係~
大住個肚都一腳踢,話就話有工人,我淨係要佢湊bb,因為生完後佢日頭要一個人湊2個b,都唔係易事,我情願自己辛若d~  
我老公同個女小小嘢就鬧個仔,明知個仔EQ低就比多D耐性教嘛,交比佢地教仲死多幾錢重。

Kittymummy 寫道:
吾好意思,昨日上左珠海做嘢,無online.
其實你老公幫你亞女睇功課已經好好拉,只係粗心大意啫.
依家d男人只會依賴d女人(所有屋企嘢). 但係d女人都要出黎做嘢.d亞媽教女教到發脾氣, d男人只會話:吾係掛,駛吾駛咁燥呀.... d女人就會話:咁叻,你教拉.....(model answer) 其實都幾好笑,原來吾只係自己身上,好多家庭都係咁.

Rank: 5Rank: 5


3218
454#
發表於 06-10-25 10:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

"交比佢地教仲死多幾錢重". 你話得好. 所以我自己已經睇開左.吾再同D男人計較. 寧願自己辛苦D.應該已細路的利益出發.

Rank: 5Rank: 5


1178
455#
發表於 06-10-25 11:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy,
亞女 27/10 扮嘜鬼?
我個仔又話扮呢樣又話扮o個樣,我都唔得閒幫佢搞。

Rank: 5Rank: 5


3218
456#
發表於 06-10-25 11:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吾打算扮.都吾得閒幫佢搞.又要買衣服和化妝品.....

Rank: 5Rank: 5


1178
457#
發表於 06-10-25 13:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咁亞女有冇扭計要扮呀?
我亞仔以前幼稚園Christmas年年都要扮。
唔幫佢扮好似好失落咁。

Kittymummy 寫道:
吾打算扮.都吾得閒幫佢搞.又要買衣服和化妝品.....

Rank: 5Rank: 5


3218
458#
發表於 06-10-25 14:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

冇扭計喎.以前幼稚園Christmas party只係穿著便服番學.

Rank: 4


506
459#
發表於 06-10-25 20:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個女今年扮女巫,以前扮過天使同snow white。

2fungs 寫道:
kittymummy,
亞女 27/10 扮嘜鬼?
我個仔又話扮呢樣又話扮o個樣,我都唔得閒幫佢搞。

Rank: 5Rank: 5


1178
460#
發表於 06-10-26 12:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

尋晚上咗大陸,唔知亞仔今日評估o忝~
‹ 上一主題|下一主題