關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
441#
發表於 06-11-16 11:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
今個星期六, 我佬會帶個女去拎番個回鄉證, 咁就諗住下個星期六日or 再下個星期六日出發, 視乎天氣而定啦, 事關呢輪d天氣, 好飄忽啊! 不過我地都仲頭痛緊, 因為星期六朝去的話, 咁星期六下晝個音樂班就上唔到架喇! 但老師又話呢輪唔會請假, 佢淨係請左12月23日呢個假咋! 所以maybe會改到1223先去呀! 睇下點先啦!  

Rank: 4


850
442#
發表於 06-11-16 11:34 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

如果你去的話..到時可唔可以比d相我地睇下呀...因我未去過..都好想知咩料子.......hehe

另cankan 如有相都過d黎睇下啦........

Rank: 5Rank: 5


4411
443#
發表於 06-11-16 11:56 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

睇相當然無問題啦, 如果我地去完, 返唻就upload條link畀你睇下我地d相啦!  

Rank: 5Rank: 5


4411
444#
發表於 06-11-16 15:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位,
今日本手冊又有果幾個小評估喇, 嘩...好勁呀...今次份評估入面, 果四項, 老師都係畀紅色呀! 好surprise呀!
上星期五生日會果日, 見到老師, 老師已經同我講, 話阿女進步左好多, 上堂已經可以坐定定, 唔會周圍搞野, 又專心左, 同埋好主動舉手答問題, 又當老師問邊個同學想出唻示範之類果陣, 阿女都會主動舉手話: 王老師, 叫我, 叫我!
估唔到, 今個星期就畀左四個紅色印印佢, 唔怪得阿女日日返唻都話王老師讚佢"很捧"! 我諗老師真係有讚佢的啊!
希望阿女可以keep住呢四個紅色印印啦!  

Rank: 4


850
445#
發表於 06-11-16 15:36 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

你個女好叻呀.....繼續努力..........     

Rank: 5Rank: 5


4411
446#
發表於 06-11-16 21:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

過獎喇, 可能只係老師手鬆咋!     希望佢可以keep住做得到, 做得好啦!    

Rank: 4


605
447#
發表於 06-11-17 13:53 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你同 anson 去旅行,幫佢同學校請假既時候係咪會照同老師講話去旅行?知唔知尺駛唔駛白紙黑字請假?抑或口講就可以?我12月諗住去旅行,要同亞女請三日假,唔知老師會唔會唔鍾意。

cankan

Rank: 4


850
448#
發表於 06-11-17 14:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

去邊呀...........overover

Rank: 5Rank: 5


4411
449#
發表於 06-11-17 15:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
上次我地只係響阿女生日果日, 請左一日假咁大把咋喎, 果次無白紙黑字通知老師呀, 我果朝直頭連電話都無打番去請假! 事關對上一次, 阿女唔舒服, 我無畀佢返學, 咁我自己打左返學校請假, 老師上完堂, 一個問候電話都無, 所以阿女生日果次, 我就特登唔鬼打電話返學校, 睇下老師會唔會打電話唻問下點解唔返學, 咁中午果陣, 老師打我手提, 當時我地響迪迪仔睇緊SHOW, 睇完至覆佢電話咋!

不過你請三日假, 你都係同老師講聲好, 佢地而家K1, 又無評估又無其他野, 老師應該唔會有問題啩!

話時話, 去邊樹威啫? 請三日假咁少既? 夠唔夠架, 玩多幾日啦!    

Rank: 4


850
450#
發表於 06-11-17 16:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hihi
老公岩岩打比我...佢話明晚有獅子座流星雨睇...明日我地去東坪洲...過埋夜...星日回來.......

Rank: 5Rank: 5


4411
451#
發表於 06-11-17 22:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

嘩...好浪漫啊! 羡慕C人既呢! 咁阿女會唔會做電燈膽呀?  

Rank: 4


850
452#
發表於 06-11-18 09:36 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

甘又唔會...遲d我同老公去埃及先慢慢浪漫都未遲...不過唔知今晚阿女會唔會驚呢...個度又無電又無野玩....又黑...依家我個背包都好多野.....今朝d同事一見到我就...嘩..你上山呀.....跟住我就話都可以甘講...hehe

Rank: 5Rank: 5


4411
453#
發表於 06-11-18 11:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

嘩, 你帶埋阿女去呀? 咁瞓邊呀? 露營????? 租屋???? 拎咁多野, 似擔泥多d啊!    

Rank: 5Rank: 5


4352
454#
發表於 06-11-18 11:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

請問蘇淅幼稚園是的私立學校or 非牟利??    
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 4


850
455#
發表於 06-11-18 19:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

係呀...好鬼重呀..我一個背包...我老公又一個....我地係租屋的...不過如果要沖涼要比錢...如要熱水又要比錢...個度d屋只不過係一d好簡陋石屋炸..咩都無.....e..你地係咪覺得好奇怪點解我依家重可以上網呢......hehe...因為我地無去到呀........唉....我地大約兩點幾到左大學站...行去馬料水碼頭唸住搭為一一班船3:30pm...點知行行下阿女突然肚痛....一路抱住都典來典去....幾個字後都係甘...我地驚佢唔知有咩事.....決定唔去...即刻打的去醫院.......返將軍澳醫院.... ..不過到左醫院過左一陣佢就無野lou..重同醫生笑添...其實係的士到我都有d驚...因為佢一路典來典去那住那住....好彩已經無事....醫生話有時d小朋友條 腸扭住左會痛....
不過我地比租屋d訂金就無左.....係大學打的返來又無左佰幾銀...算啦......佢無事都

Rank: 4


605
456#
發表於 06-11-21 14:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

東坪洲我以前去過,實在好簡陋,瞓果 d 係木板床,食既係蛋同午餐肉炒米粉,果陣我都有 d 驚,不過都算係一種體驗,今次去唔成,咪下次再去囖。

我下個月諗住同亞女去浮羅交怡,中途會停一日新加坡,總共去四日三夜,其實主要都係想休息下,同埋亞女一齊去,其實都唔知有冇得休息,但我驚若果我留低佢香港,我會好內疚同埋掛住佢,因為有時我地放低佢係麻麻度同d朋友去街,佢都要等埋我地去接佢,捱到頂唔順先瞓覺,亦會打俾我話好掛住我,所以唯有同埋佢一齊去,費事自己後悔。

cankan

Rank: 4


850
457#
發表於 06-11-21 14:45 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan

你會唔會住水中高腳屋呀..........我上次去就有住....有蚊架......記住帶蚊怕水.............

Rank: 5Rank: 5


4411
458#
發表於 06-11-21 16:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
原來係去浮羅交怡呀? 咁係咪聖誕假期去呀? 咦...唔係喎, 你諗住同kelly請假, 咁無理由係聖誕假期去喎!

joeytcy,
哎吔, 你去d咁簡陋既地方, 唔好啦, 就算真係要去, 都唔好帶阿女去喇, 就算真係要帶阿女去, 都等佢大d先喇, 呢d咁既地方...去行下就得, 去住喎, 咪搞我, 諗下都瞓唔著呀!    

各位,
我個長隆trip, 凍過水呀, 事關我外家個個都想去, 但d期好難就呀, 阿媽想我改到過年前後至去, 但我佬就想十二月頭去, 而家好頭痕, 仲未搵到解決方案呀!  

Rank: 4


850
459#
發表於 06-11-21 17:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽 :

東坪洲暫時唔唸住lou.........

如果長隆個度...你地就到一班人一齊去又係幾好玩ger...唔緊要啦...重有時間度下有無計.............

Rank: 4


605
460#
發表於 06-11-21 18:55 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

我唔會住高腳屋唔,不過都多謝你提我拎蚊怕水。

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖