關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 4


617
441#
發表於 06-10-22 21:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

我都無去到喎! 係呢, 十一月五日國際義工日有無人去呀
温書温到頭都大埋

Rank: 6Rank: 6


5065
442#
發表於 06-10-22 21:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j

本來想參加國際義工日,但計吓計吓11月2日中默,咁11月7日咪英默囉,杏研英文比較弱要多啲時間溫,所以都係唔去  :-|

Rank: 2


94
443#
發表於 06-10-23 21:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m,

我都唔得閒去呢!

翠堯媽

Rank: 2


36
444#
發表於 06-10-23 22:37 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

家長會無去到。。。。。。。。11月5號已經報名了﹐不知道結果﹐好似話如果人多要抽籤決定阿~~~~~~~~~~
catleelee 寫道:
m,j

我都無去到喎! 係呢, 十一月五日國際義工日有無人去呀
温書温到頭都大埋
該用戶已被刪除

445#
發表於 06-10-23 23:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


54
446#
發表於 06-10-24 09:35 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

many 寫道:
各位家長,

請問知唔知interview係咩形式同用咩語言來面試?要唔要見埋家長?
另外,聖方濟各在音樂,美術,運動...等,在小一面試時,對小孩要求高唔高?

thx


呢度係講灣仔嘉諾撒聖方濟各,係津貼,第一輪交表唔駛面試.

Rank: 4


617
447#
發表於 06-10-24 20:56 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

honeycherrin

多謝妳送給芷漫的咭, 她十分喜歡 大家終可鬆一口氣去輕鬆吓喇  

catleelee   


3400
448#
發表於 06-10-25 21:15 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5065
449#
發表於 06-10-25 21:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

嘻嘻!唔係我嚟架


3400
450#
發表於 06-10-25 21:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3400
451#
發表於 06-10-25 21:55 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5065
452#
發表於 06-10-26 01:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

杏研話今日調了位,去了第三組同芷漫坐喎

Rank: 4


617
453#
發表於 06-10-26 19:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,j

今天功課如下:
數: 補p.34,35
Eng: Test corr & sign; suppl ex. (3)
中文: 詞6行; 工(1); 簽改測試(一)

請問詞語6行是否在"快快樂樂上學去"的(二)開學了之課文內寫其中圈的6個詞語呀

Rank: 2


94
454#
發表於 06-10-26 19:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m,c,

翠堯都去咗第3組,真係開心了!

翠堯媽

mielmiel 寫道:
c,

杏研話今日調了位,去了第三組同芷漫坐喎

Rank: 3Rank: 3


448
455#
發表於 06-10-26 20:27 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi 各位家長


大家努力完了可以放底心情去玩,測驗卷亦派了3科還剩下數学好緊張


hilouey

Rank: 2


36
456#
發表於 06-10-26 20:41 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

不晒客氣﹐星期1過日溫常識溫到傻阿。。。。我告訴Cherrin明天好似芷漫生日噢﹐她即刻話要畫張卡送了﹐哈哈﹐等她自己可以玩一會了嘛~~~~~~~~~不過幾好啊﹐大家都可以輕鬆輕鬆。

    
catleelee 寫道:
honeycherrin

多謝妳送給芷漫的咭, 她十分喜歡 大家終可鬆一口氣去輕鬆吓喇  

catleelee   

Rank: 2


36
457#
發表於 06-10-26 20:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

不同班﹖﹖﹖1D只派左中文和英文阿~~~~~~~~~~~好開心阿﹐CHERRIN得到一張英文老師送的Outstanding Performance卡阿﹐中文結果也不錯﹐算滿意了。
  :

不過估計常識麻麻﹐她說有的字不識寫噢    [quote]

Rank: 2


36
458#
發表於 06-10-26 20:57 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

是啊。。。“今天”到“快樂”好似是這6個   
catleelee 寫道:
m,j

今天功課如下:
數: 補p.34,35
Eng: Test corr & sign; suppl ex. (3)
中文: 詞6行; 工(1); 簽改測試(一)

請問詞語6行是否在"快快樂樂上學去"的(二)開學了之課文內寫其中圈的6個詞語呀

Rank: 4


617
459#
發表於 06-10-26 21:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hc

CHERRIN 咁叻女呀, 芷漫就滿意啦  
即係話只抄由"今天"至"快樂"抄6個圈住的詞語在詞語簿上   

Rank: 2


94
460#
發表於 06-10-26 22:20 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,m

堯堯話中文詞語係抄:我是誰 中的
喜歡,一起,學習,讀書,寫字,開心!
(二)開學了 的是下一次寫的.

究竟應該做甚麼呢?

堯堯媽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖