- 在線時間
- 12 小時
- 最後登錄
- 17-7-11
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 185
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 135
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 325
- UID
- 33442
 
|
Re: 油塘基顯2006學年度家長會
Dear Ivy,
有我陪您呀, 我仲有個細女讀K2, 如無意外(5+6=11),
不過唔好介意我"懞懞地", 我想我女都似我,
我剛剛問她究竟派了給哪個同學, 她也答不出
今日打給植老師, 她很好, 說會幫忙提醒同學,
另你女兒這麼主動向您說在學校的情況, 真替您安心
我從小虎豬媽媽在bk發佈才知李校長有跟校車回來, 致電問她才說, 不過她也很開心校長一同坐車, 這也令我對學校很有信心 也是我先生唯一讚我的"right choice"
victleungivytang02 寫道:
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
booska~me 之前用booska.., 我同booska之前在媽媽會所 ----油塘內 talk 後來 浩媽通知小學雜談有基顯 topic所以過來 talk, 有好多媽咪一早在 媽媽會所 內已認識, 各位未認識我們的媽咪...請多多指教
基顯有我地lee班媽咪係處,一定吾會失色 睇黎我重有排長守lee 處呀(2個女+埋都有10年law) 大家多多交流多多指教, 千其吾好比我們嚇親 我地一d都吾可怕只係一班伸張正義ga媽咪 [/quote] |
|