關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2993
441#
發表於 06-9-27 21:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

李校長真係好 我又有點後悔添
hermanpapa 寫道:
很高興李校長能關心我們的小朋友,証明我們沒有選擇錯誤!

小虎豬媽媽,你條氣順哂啦!   

Rank: 5Rank: 5


2977
442#
發表於 06-9-27 22:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

心美:
又15/16呀!既然您得到所想,別再作比較,李兆強也是很多人心儀的官塘津小。
我相信每個教育工作者,都付出極大心血去培養我們的下一代,只是方式不一,試從多方面去欣賞孩子們的老師。
Cheers!

Rank: 3Rank: 3


325
443#
發表於 06-9-27 23:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dear Ivy,


有我陪您呀, 我仲有個細女讀K2, 如無意外(5+6=11),
不過唔好介意我"懞懞地", 我想我女都似我,
我剛剛問她究竟派了給哪個同學, 她也答不出      
今日打給植老師, 她很好, 說會幫忙提醒同學,
另你女兒這麼主動向您說在學校的情況, 真替您安心
我從小虎豬媽媽在bk發佈才知李校長有跟校車回來, 致電問她才說, 不過她也很開心校長一同坐車, 這也令我對學校很有信心   也是我先生唯一讚我的"right choice"


victleung
ivytang02 寫道:
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
booska~me 之前用booska.., 我同booska之前在媽媽會所 ----油塘內 talk 後來 浩媽通知小學雜談有基顯 topic所以過來 talk, 有好多媽咪一早在 媽媽會所 內已認識,  各位未認識我們的媽咪...請多多指教       


基顯有我地lee班媽咪係處,一定吾會失色    睇黎我重有排長守lee 處呀(2個女+埋都有10年law)    大家多多交流多多指教, 千其吾好比我們嚇親 我地一d都吾可怕只係一班伸張正義ga媽咪 [/quote]

Rank: 3Rank: 3


325
444#
發表於 06-9-27 23:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

可否comment現在學校的游泳教練, 我女問佢都總是答好好, 我唯一自己發現的就是有第二間小學的學生一起上課


victleung

Rank: 3Rank: 3


286
445#
發表於 06-9-28 03:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽....

米客氣la...最緊要校車真係改善左就好....

好老實...你為緊大家出力....我點捨得比你受委屈...
用得著我....實行兩協插刀...
9秒9call call何主任及冠忠講下真人真事故仔la...
只要係事實及客觀...相信萬事都有商量!!!

念起我同你2條友晨早劉劉...


Rank: 3Rank: 3


286
446#
發表於 06-9-28 03:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa....

小虎豬媽媽個口....笑到合唔埋   

hermanpapa 寫道:
很高興李校長能關心我們的小朋友,証明我們沒有選擇錯誤!

小虎豬媽媽,你條氣順哂啦!   


Rank: 3Rank: 3


286
447#
發表於 06-9-28 03:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
聖公會油塘基顯小學校車服務由冠忠遊覽車有限公司提供,今年將有14架校車提供服務,每架校車上均有一名隨車褓姆。

凡乘坐冠忠學童巴士的學生,如需參加星期一至五課後(下午3時15分後)之課外活動,可改乘下午5時開出之學童巴士返家。若需要此服務者,請向班主任索取有關申請表格。

接送時間只供參考,實際時間要視乎交通情況而定。

於考試及特別上課日期間,接送時間將有更改,校車司機或褓姆將另行通知學生。

校車公司會視乎人數及交通情況取消或增加站數。

如有意見或提議,歡迎與校車公司聯絡人聯絡,或致電該公司(25781178) 查詢。


Rank: 3Rank: 3


286
448#
發表於 06-9-28 03:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽...

見你d字眼....不難想像得到....你與何之電話交談....
是相當相當不快.....在此呻完就算...
老友記....切記....勿讓小朋友捲入旋窩...
老師在小朋友心中...還是留下正面的好....


小虎豬媽媽 寫道:
個隻何小燕, 不接受任何意見, 批評, 無愛心, 對大人係甘, 何況小朋友,    
學校只有最受歡迎老師選舉, 可惜無最黑人憎老師選舉, 如有我一定大カ推廣佢係最佳人選           



151
449#
發表於 06-9-28 10:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

明白了,唔怪得你地言談間咁熟絡啦!

Ah Kwok, 你零晨3點仲上緊BK,好犀利喎!第二日仲要送DoDo上校車添,唔辛苦咩?另外,小K話我知有時會同DoDo和其他同學去小食部買野食喎!

小虎豬媽媽 寫道:
booska~me 之前用booska.., 我同booska之前在媽媽會所 ----油塘內 talk 後來 浩媽通知小學雜談有基顯 topic所以過來 talk, 有好多媽咪一早在 媽媽會所 內已認識,  各位未認識我們的媽咪...請多多指教       

Rank: 3Rank: 3


242
450#
發表於 06-9-28 14:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi    VICTLEUNG

ee, 你小朋友都係15號車, 5知我們有無見過面呢?
我亞女p2, 佢特徵係肥肥地.

Rank: 2


68
451#
發表於 06-9-28 14:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
Hi, 各位,

我好耐冇出現啦,因屋企部電腦short咗,最近先裝好。
好耐冇來了,你們 D message 一日千里,好熱鬧喎!

請問booska~me 是新來的嗎?之前用什麼名呀?

小K媽

Kma...hihi
我前身叫 booska..因為個password 5記得左搵5返
所以從新開過新acc..其實我都係老屎忽一名Wa...kaka

Rank: 2


68
452#
發表於 06-9-28 14:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
Hi    VICTLEUNG

ee, 你小朋友都係15號車, 5知我們有無見過面呢?
我亞女p2, 佢特徵係肥肥地.

肥肥地ge令女一名~~~

Rank: 5Rank: 5


1934
453#
發表於 06-9-28 14:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me:

honey)))))))))))你仔點呀??

Rank: 2


68
454#
發表於 06-9-28 14:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大粉kwok...尋日真係5該哂你..用你強勁臂灣同埋你對人肉咕

Rank: 3Rank: 3


242
455#
發表於 06-9-28 14:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

何主任今早打比我, 佢話會打比所有15號車的家長

VICTLEUNG, booska, 亞 kwok, ivy, 浩媽, 你地收5收到何主任 call 呀

Rank: 2


68
456#
發表於 06-9-28 14:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢地跟車EE一定做哂大戲La...5通仲會呼喝D小朋友咩
我睇一定5只我地炸型...炒梗都似
小虎豬媽媽 寫道:
何主任今早打比我, 佢話會打比所有15號車的家長

Rank: 3Rank: 3


242
457#
發表於 06-9-28 14:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

主任問校車ee有無改善, 如沒有就換人, 我同主任講ee都好需要這份工作, 只要ee改善一下就 o.k., 吳需要換人, 主任重話校車有很多問題學校都5知, 例如未選車長, 早上用大車放學用細車, 安排小朋友坐吳安全的太平門位置, 壞冷氣等等........收到我們的信才知道, 已通知校車公司改善.

Rank: 2


68
458#
發表於 06-9-28 14:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

個EE幾十歲人自己都5識做...D小朋友先係佢米飯班主..咁對D小朋友..離譜la...又串爆wor...冇理由我俾$$搭校車要睇佢面色做人ge ma...我朝朝都40分前到都要受佢氣..
冇愛心真係咪鬼做La
小虎豬媽媽 寫道:
主任問校車ee有無改善, 如沒有就換人, 我同主任講ee都好需要這份工作, 只要ee改善一下就 o.k., 吳需要換人, 主任重話校車有很多問題學校都5知, 收到我們的信才知道, 已通知校車公司改善

Rank: 3Rank: 3


325
459#
發表於 06-9-28 15:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi小虎豬媽媽 ,

我想我們應未見過面, 因要返工, 開學以來送女搭校車一次, 我在功樂道上車  

我女特徵仲勁, 二年班似三,四年班,全班女生最高和都是肥妹一名
今年2A班開始到小食部買食物, 最愛咖哩魚蛋   
這個星期六家長日我會去, 會唔會見到面

victleung

Rank: 3Rank: 3


242
460#
發表於 06-9-28 15:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞 kwok

作日我同老公講, 天天隻腳受傷, 我地幾個c9都5知點算, 亞 kwok 就好勁甘包左天天上樓, 我又講亞kwok替我打比何主任件事佢聽......老公聽完話亞kwok好有大家姐風範, 係義氣仔女
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖