關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
441#
發表於 06-9-18 00:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

妳有咩需要我幫下手可以聽日 call 我喇 !    

Rank: 3Rank: 3


304
442#
發表於 06-9-18 00:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma

吓 ~ ~ ~ 甘妳點算呀 ? 甘妳兩個女邊個 takecare, 要唔要我工人幫下手, 妳俾張報名表個女番學報名都得架, 妳報 d 咩呀 ?  


Matthew_媽咪
我剛剛張個細女湊返去大埔姨媽到, 明天打電話比個agent
睇吓點算, 再同老細商量吓點搞, 可能叫個同事幫多幾日, 下午請假, 暫時唔駛麻煩你住, 唔該晒, 有需要先搵你幫手

我而家唸緊幫個女報芭蕾舞 定係 體操好, 另外我已報咗學校嘅英文拼音, 唔知點解咁平, hk$50.00 咋, 其他個d好貴呢.   
^_^

Rank: 4


554
443#
發表於 06-9-18 01:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama,

有d專業人士都教人填form時, 甲部只填1個, 是對的, 機會會大d.   因為甲部第1如果唔得..會直接入去乙部第1, but你就真是好鍾意這間學校囉...真是為此校生為此校亡, 明唔明.

相反...如果你亦有其他區或本區好想去的第2學校, 但你唔填的話會浪費咗其他機會....雖然係好微...但都仍有機會呀~~
政府唔主張我地只填一個架, 乙部都係要填曬, 因為如果乙部只填頭3名, 但真的唔好彩既話, 就什麼都無架啦~~佢地會編排你到就近而重有位的學校.

頌安村都有一間陳元喜和台山商會黃達道的合併小學..名為宣道會台山陳元喜小學, 其實d人話唔錯, 原身黃達道雖然人小, 但我見過他的派位唔差, 可惜唔知點解會無人肯讀, 間學校在我樓下的, 我未曽見過d學生唔好, 一般, 有禮貌, 無聽過佢地放學鬼剎禁曹.   其實兩者都可考慮.  

我覺得今次派位, 一定會影響到靈小及其他本區學校, 因為陳元喜的名氣都好好. 到時又各出其某啦~~   

如果你唔係好著重個科心靈教育, 你可以選陳元喜tim~~
話曬佢可能開4班, 禁未著數囉. 而且未必有人會帶'買'個細老妹報'買'e 到瓜.

話曬馬循已在馬鞍山有一定位置, 點都唔會比人死校馬~~


重有佢既教學理念已定訂很久, 而且前幾年的學生已比佢地做白老鼠(e.g.普通話), 我地e班唔會架啦, 最多加小小就無減小小.   前路是好明確, 唔會'瞎鍾鍾'架啦.
Marcus-Mama 寫道:
露絲

死啦!我頭先睇完有關陳元喜的討論,講咗個活動教學嘅例子吸引咗我,動搖咗我嘅 first choice.而家15/16, 你有無例子提供呀?

另想問填甲部,係咪最好填一間心儀學校,其餘空白呀!
唔好意思,太多問題.

Thanks
露 絲 :-)

Rank: 4


554
444#
發表於 06-9-18 01:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我有幫細仔報咗英文呀, 不過唔知抽唔抽到.

我現在想緊比佢參加學校的圍棋定係以前靈糧嗰個, 因為如果返反幼稚園的話, 我會同他一起上堂, 禁..佢d行為唔會禁離譜囉. :evil:  話曬個亞sir都幾有威嚴, 細仔都幾聽及專重佢.

楊振個到我而家都想緊, 唔知報咩好, 不過一定會報一樣, 因為我想細仔對學校有更多歸屬感. (其實而家個家長義工都話我個仔已好屬間學校, 當咗自己屋企黎架啦~~ )

我覺得你仔仔可能好累, 又要做功課, 又要等你, 無得比佢發洩及開解, 講唔到心事先至禁樣姐.   如果唔介意的話, 你可叫我個八厭仔同佢玩下.   等佢發洩返出來未好d囉, 不過你都唔好唔理佢, 要同佢減壓呀~

[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

開左學之後, 我都發現仔仔情緒有少少問題, 可能真係唔慣, 依家少少野都好易發脾氣, 好多以前參加既課外活動都同佢停左喇, 依家係馬循同佢擇左個 "英文話劇班", 希望佢可以多 d 自信心, 不過唔知入唔入到, 因為都要抽籤嘛, 妳呢, 有冇同小朋友係馬循擇左 d 咩參加呀 ?

露 絲 :-)

Rank: 4


554
445#
發表於 06-9-18 01:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

咩野話.........你個工人唔返黎呀?  點算好...你未好忙囉.

有冇辦法叫住個鐘點呀?  跟住入紙immigration叫佢地比你快d批個第2個工人呀?
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1287
446#
發表於 06-9-18 12:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
Thank you !
我想我會博下....
露絲 寫道:
KK1706,

你好呀~~

我細仔是第二次電腦派位的.  真是好好彩, 所以我會珍惜的.     

我好難講15分有冇機會, 因為據知就算有教會分的小朋友都未必能在第一round入到, 所以如果你真是好喜歡此校的話, <<記住第一round, 第二round甲及乙部第一志願都要填馬循,  就算不幸要叩門個機會都會大d-->校長話>>
  
[quote]
KK1706 寫道:
露絲,
好多謝您的分享.
我阿女都係07年讀小一,馬循都係我的第一選擇,但係我得15分,有冇機會呢 ?您細仔係第一round入的或是第二round入的呢?
thank you
  [/quote]

Rank: 4


588
447#
發表於 06-9-18 12:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
448#
發表於 06-9-18 12:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
449#
發表於 06-9-18 14:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
有人話好似2年級公報咗wor.

有個圍棋老師是唔錯的, 等我check下再話你知.

你個仔今日又唔食飯啦~~

佢話頭先唔知smell到d唔知咩味, 所以唔想食, 但一味飲水(全樽飲光).

叫佢吃小小...佢真是吃小小(幾粒囉).   跟住先生叫佢吃飯, 佢唔吃, 問佢點解, 係唔係吃咗好多零食, 佢話吃咗好多wor.

跟住老師行'買'個位望住佢, 叫佢吃飯...致小要吃5啖, 結果佢死死地地吃咗小小囉.

你問下佢點解呀?

今日佢竟然話我知上次唔想食係有原因wor, 跟住就無點講啦~~~

佢在家時都是這樣嗎?  因為佢怕老師嚴, 所以先吃小小ja! :evil:

留意下個小朋友呀......我怕他在家時而你上班, 佢唔吃..工人就唔4要佢吃ja.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

都好呀 ? 仔仔話得好少朋友喎, 有機會等佢同妳仔仔玩下, 我都諗住同佢搵 "圍棋班" 報, 有冇好介紹呀, 我唔打算同佢係 "馬循" 報喇, 因為同英交話劇撞期. 我都有報學校個英文班, 妳知唔知幾時通知抽唔抽到呀, 今朝聽人講, 好似上個禮拜公報左喇, 唔知係咪真 ?

Matthew 媽咪



露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

我有幫細仔報咗英文呀, 不過唔知抽唔抽到.

我現在想緊比佢參加學校的圍棋定係以前靈糧嗰個, 因為如果返反幼稚園的話, 我會同他一起上堂, 禁..佢d行為唔會禁離譜囉. :evil:  話曬個亞sir都幾有威嚴, 細仔都幾聽及專重佢.

楊振個到我而家都想緊, 唔知報咩好, 不過一定會報一樣, 因為我想細仔對學校有更多歸屬感. (其實而家個家長義工都話我個仔已好屬間學校, 當咗自己屋企黎架啦~~ )

我覺得你仔仔可能好累, 又要做功課, 又要等你, 無得比佢發洩及開解, 講唔到心事先至禁樣姐.   如果唔介意的話, 你可叫我個八厭仔同佢玩下.   等佢發洩返出來未好d囉, 不過你都唔好唔理佢, 要同佢減壓呀~
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
450#
發表於 06-9-18 14:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy ,

我想你一定要同仔仔傾下, 好嚴重, 佢完全唔肯食.   同佢講野完全唔應你, 但佢今日可能成日玩筆盒所以比其他老師收咗, 要等乖先比番, 唔知係唔係因個筆盒比人收咗, 老師話應該唔係.  但我問佢係唔係比老師收咗個筆盒無心機呀....佢答我老師收咗呀..跟住就唔講野啦...

我覺得你最好比佢見姑娘問清楚, 佢一味玩條手巾仔和水樽, 唔肯聽人講, 好特別.   老師講得好對, 你一定要帶佢見下姑娘問清楚先.   我大仔好遲先去見姑娘, 之前都發覺有問題及情緒, 後來我細老教我去見, 所以我就想辦法去見d姑娘囉.

而家個大仔無咩野啦...都ok, 不過如果之前早d見咗, 可能個成效會快d.

我細仔9月尾去大埔見醫生及玩遊戲, 遲d去尤德見下姑娘做下評估以防萬一呀馬......  
B珠Mummy 寫道:
Hi 露絲,

我仔仔都係1B班, 我聽班主任講話我個仔食飯時唔多肯食嘢,問佢係咪唔舒服定係唔鍾意食嗰啲飯, 佢又唔答又唔望老師, 老師話擔心佢唔食飯會使到佢學習能力降低.  你可唔可以幫我留意下佢, 叫佢盡量食多啲飯. Thank you.
露 絲 :-)

Rank: 4


773
451#
發表於 06-9-18 15:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi! 露絲, Matthew_媽咪

Thanks!
其實我覺得舊有的小學都有好好的,唔知係唔係多咗千禧學校,吸引咗好多人入讀,舊有的小學就愈來愈少人讀,比人感覺少人讀就無咁好,好似骨牌效應咁.但又真係無佢地d家長上嚟發表下,都唔知真實情況係點.

"黃耀南小學"都幾合我心水,不過唔想小朋友咁辛苦.
最近我屋企,唔洗坐校車,而又好口啤的就是'馬循'及'台山陳元喜',所以15/16.

Rank: 4


588
452#
發表於 06-9-18 15:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀


"

Rank: 3Rank: 3


313
453#
發表於 06-9-18 16:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔該哂你呀!我都知道佢好trouble, 人地唔知以為佢無禮貌唔采人, 其實佢性格好怕醜, 好內向, 我問過佢點解咁樣, 佢答我佢好驚喎! 想請問你點樣見姑娘, 最初手續係點, 可否解釋一下呢? 我都好想佢開朗

Rank: 4


554
454#
發表於 06-9-18 16:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

開學前我都怕仔仔唔食飯及超慢 (因為佢專注力好弱, 好容易比人羅咗個注意力去, 所以都幾煩.), 不過好彩有個家長幫我看住1d班, 所以個家長話比我知佢食野好快, 因有人鬥快.  而佢知午息得15分鐘..所以佢會爭取時間.

我仔仔唔會選餸吃的, 什麼都無所謂, 因為我企硬.

但有時佢會話日日吃飯..好悶, 所以我會時時轉下, 問下佢吃什麼, 如果佢日日吃曬我會煮得特別起勁.   有時我會做壽c, 有時就做意粉, 煮烏東水餃, 今日煮麥片及'拾'蛋+提子汁+哈密瓜.  佢通通吃曬.   話你知呀......第1日返學, 佢是最快吃完的, 而且還向班主任投訴唔夠吃tim, 先生話返我知, 笑死我呀!   (其實佢在家會好慢, 不過佢唔怕醜話比所有人知佢在家裏吃飯慢'tum tum'.)

不過你要學老師惡d企硬要佢吃呀.......我大仔小時都是奶奶及工人帶大, 選飲擇食, 激死我, 唔餵唔食, 你話死未呀?
:evil: 所以到我揍返佢, 佢未死致意我會就佢, 結果自己食, 到現在已無問題, 佢唔可以選飲擇食, 我會閙死佢, 佢會怕鬼咗我, 跟住就吃啦.

比心機呀!!!!
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

首先真係好多謝妳, 如果冇妳, 我都唔知仔仔學校 d 事, 等陣真係要問下佢今日發生左 d 咩事, 我仔仔係屋企好少少, 因為我要佢一定要食飯, 不過佢就真係食白飯, 其它乜都唔食, 佢好似天生唔係太鍾意食野甘, 叫佢食野仲慘過乜, 有時佢鍾意, 佢可以食一碗飯同其它送, 有時佢都真係一 d 都唔食, 真係幾煩 !    妳仔仔食飯係咪都係甘架 ?

"圍棋" 個度麻煩晒妳喇, 妳有消息先通知我喇, Thanks !
露 絲 :-)

Rank: 4


554
455#
發表於 06-9-18 17:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

你個仔無eye-contact, 要注意呀!!  

你可看門診時, 順便同醫生講....話唔知點解個仔時時唔出聲唔望人..在校唔應先生..在校完全唔肯吃飯...在吃飯時時常把玩手巾及水樽(不由自主), 所有人問極叫極都唔應,  先生好担心有問題, 所以請醫生寫紙去見沙田尤德夫人做評估.

跟手你就打電話去沙田尤德夫人到, 話比佢知你仔的情況, 話冇eye-contact, 唔肯吃飯, 不停把玩手巾及水樽, 唔應人, 連先生都話有d問題..怕影響學業, 你重話好担心tim.  禁佢會同你登記...約期見姑娘, 之後..你要跟姑娘的要求帶d所需文件去見下姑娘, 見完後佢地會開會, 3個月到就約你回去做評估架啦!!!!!

我一到暑假就會帶大細仔參加社區中心的活動, 等佢地多d接觸人, 學下群體生活(學合群及大担).   我今年暑假比佢地學足球(群體), 水墨畫(專注), 魔術(探索).  今年個社工話細仔好乖, 乖過上年, 話真是估唔到tim呀~~~ 開心死我.
因為上年真離譜, 全社區中心無人不識我個細仔, 佳因社交及服從性差, 唔肯合作, 唔明人時..會意為人地攻擊佢, 所以好煩. :evil: 我上年有想過今年都唔參加, 費事比人話..真是好魚架...

不過今年他乖咗好多, 我好開心呀~~~

是呀>>>無論如何, 你都比d心機遊說個仔吃飯呀...如果唔係實餓親個仔架... [quote]
B珠Mummy 寫道:
唔該哂你呀!我都知道佢好trouble, 人地唔知以為佢無禮貌唔采人, 其實佢性格好怕醜, 好內向, 我問過佢點解咁樣, 佢答我佢好驚喎! 想請問你點樣見姑娘, 最初手續係點, 可否解釋一下呢? 我都好想佢開朗
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


443
456#
發表於 06-9-18 21:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello yoballma & matthew 媽咪,
好耐無見啦 ! 你地d小朋友ok嗎 ? 不用擔心呀, 小學同幼稚園既生活有多大分別, 小朋友需要時間, 好快就會習慣架啦 !
唉, yoballma, 你個工人禁無口齒架 ? 佢老公剛剛結婚又自殺, d工人既大話真係次次新鮮, 你而家點算呀 ?要唔要搵個新工人呀 ? 希望你快d settle down 啦 !  
yoballma 寫道:
Matthwe_媽咪

help! 個c野真係唔返黎呀. 佢話佢老公今朝自殺, 而家係醫院, 剛比電話我話要做手述, 點算好   

Rank: 3Rank: 3


304
457#
發表於 06-9-18 23:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
nonowong 寫道:
hello yoballma & matthew 媽咪,
好耐無見啦 ! 你地d小朋友ok嗎 ? 不用擔心呀, 小學同幼稚園既生活有多大分別, 小朋友需要時間, 好快就會習慣架啦 !
唉, yoballma, 你個工人禁無口齒架 ? 佢老公剛剛結婚又自殺, d工人既大話真係次次新鮮, 你而家點算呀 ?要唔要搵個新工人呀 ? 希望你快d settle down 啦 !  
[quote]

我已經決定 fire 佢, 而家約咗幾個快完約的印印 interview
最快星期四有一個完約, 32歲, 結咗婚, 到時先知 啱唔啱,
等我仲送咗條金鏈同比咗$500利是佢, 真係比個良心佢當狗肺. 激死我
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
458#
發表於 06-9-18 23:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HELLO 各位媽咪

我想問你地有冇參加 (中,英,數互動學習課程)呀. HK$336個個呢, 我都唔係好明佢係點樣, 同埋幾時上堂, 因為佢寫住係學校電腦室, 又冇講馮星期幾, 上課時間還是放學後, 我都未交張回條返去, 你地知唔知究竟係來呢
^_^

Rank: 4


588
459#
發表於 06-9-18 23:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
460#
發表於 06-9-18 23:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

RE : 另外我已報咗學校嘅英文拼音, 唔知點解咁平, hk$50.00 咋, 其他個d好貴呢.

妳講呢個英文班係咪之前話要抽籤個個呀 ? 乜&已經抽左籤喇, 我都有報名, 不過到依家都冇人通知抽到我仔仔同交 $ , 可能已經落選左喇, 因為名額好少, 妳係咪已經交左 $50 喇 !

Matthew 媽咪


HI Matthew 媽咪
我仲未交$, 今日打過去學校問, 話要今個星期尾先知抽籤結果, 係呢, 我個女話你地明天開始係"康傑"上車喎, 咁未見唔到你地, 不過你要叫個工人小心D睇住浩浩呀, 今日佢企上個欄杆到, 跟住跳咗落黎, 嚇死我呀.   
^_^
‹ 上一主題|下一主題