- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
開學前我都怕仔仔唔食飯及超慢 (因為佢專注力好弱, 好容易比人羅咗個注意力去, 所以都幾煩.), 不過好彩有個家長幫我看住1d班, 所以個家長話比我知佢食野好快, 因有人鬥快. 而佢知午息得15分鐘..所以佢會爭取時間.
我仔仔唔會選餸吃的, 什麼都無所謂, 因為我企硬.
但有時佢會話日日吃飯..好悶, 所以我會時時轉下, 問下佢吃什麼, 如果佢日日吃曬我會煮得特別起勁. 有時我會做壽c, 有時就做意粉, 煮烏東水餃, 今日煮麥片及'拾'蛋+提子汁+哈密瓜. 佢通通吃曬. 話你知呀......第1日返學, 佢是最快吃完的, 而且還向班主任投訴唔夠吃tim, 先生話返我知, 笑死我呀! (其實佢在家會好慢, 不過佢唔怕醜話比所有人知佢在家裏吃飯慢'tum tum'.)
不過你要學老師惡d企硬要佢吃呀.......我大仔小時都是奶奶及工人帶大, 選飲擇食, 激死我, 唔餵唔食, 你話死未呀?
:evil: 所以到我揍返佢, 佢未死致意我會就佢, 結果自己食, 到現在已無問題, 佢唔可以選飲擇食, 我會閙死佢, 佢會怕鬼咗我, 跟住就吃啦.
比心機呀!!!!  Matthew_媽咪 寫道:
露絲
首先真係好多謝妳, 如果冇妳, 我都唔知仔仔學校 d 事, 等陣真係要問下佢今日發生左 d 咩事, 我仔仔係屋企好少少, 因為我要佢一定要食飯, 不過佢就真係食白飯, 其它乜都唔食, 佢好似天生唔係太鍾意食野甘, 叫佢食野仲慘過乜, 有時佢鍾意, 佢可以食一碗飯同其它送, 有時佢都真係一 d 都唔食, 真係幾煩 ! 妳仔仔食飯係咪都係甘架 ?
"圍棋" 個度麻煩晒妳喇, 妳有消息先通知我喇, Thanks ! |
|