關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
441#
發表於 06-3-21 17:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

weldone... [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/141949.gif[/img]

收工[img align=left]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/12/02/111844.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


300
442#
發表於 06-3-22 10:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

good morning all  

ckckcktina, 我係紅磡返工ge, 你呢? emiluihk & anna_gigi, 你地又係邊頭返工ga? 我暫時都未可以唔做野, 仲有時要OT! 所以我都諗緊阿女第日要test/dictation 果陣點攪好.

我地兩個都有戴眼鏡架, 晴晴堂哥都有戴眼鏡, 所以佢算易接受d.

anna_gigi, 請問 free 4 trail swimming lessons 仲有無ar  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
443#
發表於 06-3-22 11:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀 各位,

       我係tst番工架... 朝十晚六... 而家個女k2都已經覺得
d時間唔夠用,都咪話等上primary,所以我想幫佢搵間全日既,
放學之後搵間補習社,等佢可以係喎到做埋d功課,咁放工番
到去幫佢睇一睇&溫一溫,好過由頭跟到尾,佢浪費時間之餘,
又要傷感情。所以, 睇完學校又要睇吓邊到有好補習社...
淨係睇呢d野都睇到自己怕怕,越來越替時下d小朋友辛苦,
學少d野都輸比呢個社會呀...[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/064.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


300
444#
發表於 06-3-22 12:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, 囡囡生日唔好唔開心la!  
去disneyland ge 經驗真係麻麻. 我去年一有得訂hotel 時就訂定, 講埋要高層, 結果去到等得4點幾5點先入到房, 仲要係最低果層, window外就係車路.    二千幾蚊,真係唔抵!  又無mud facilities! 仲要我係專登請假入樂園玩, 入到去多人到   影相排一粒鐘, 玩野又排大半粒鐘    唯一好ge 係dinner buffet, 同公仔影相好開心.
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
445#
發表於 06-3-22 12:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,

      咦~~~ 我今日好番好多了,我昨晚問囡囡,佢想要去兩次disneyland 定係堅持生日嗰日去一次&加個生日襟章,結果佢
好堅定咁答我去一次+襟章,所以今日已經無時了,有個唔貪心
既女好滿足。 不過我又好有興趣想知你提及的dinner buffet喎,係咪要酒店住客先可入去享用架,walk in做唔做架,because我打過去問早餐唔做walk in架,我都係貪佢可以同character影相
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


300
446#
發表於 06-3-22 12:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, 好同意你講ge 野. 我個女上小學時應該轉哂全日制, 如果我找到半日工就最好la, 唔係都應該會去補習社la.
你囡囡而家有無上緊d 興趣班ar? 我個女上緊 tom lee, 中國舞 & 溜冰.

我暫時首選係嘉勒撒, 想問下唔想太多功課ge, 仲可以選邊間. 另之前見你地講甲部乙部ge 係mud? 我到而家都仲未知幾時選 & 要做d mud.
晴晴媽媽

Rank: 3Rank: 3


300
447#
發表於 06-3-22 12:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dinner buffet 係 hotel guest 有優先, 如果到時有位都可walk-in 的. 果晚 daisy tum 到我個女好happy.
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
448#
發表於 06-3-22 13:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,

         係~~~咁請問幾錢位呀? 係邊間HOTEL呀 ? 係咪
有限時 ? hehe 唔好見怪我問咁多問題.
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
449#
發表於 06-3-22 13:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

      咦今日唔見你既 ? 你又好忙呀
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
450#
發表於 06-3-22 14:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi everyone I am back la.

今朝個大女發燒, 帶左佢去睇醫生, 請左半日假, 下午先返工lor, 我office響柴灣架, 我都響度做左about10年lor, 係我第一份工來架, 做到有好似屋企o既感覺咁啊.  

emiluihk,
哇, 你同晴晴媽一樣響kowloon返工啊, 咁每日搭車時間&使費都好重皮喎.. but如果返左全日, 之後又要去補習班, 到時想學其他野埋無時間lor. 我都好頭痛啊.

晴晴媽,
唔使急la. 我問左la. 到時宜家阿女間幼稚園會通知你架la, 因為就算係1st round選校都係幼稚園俾form你填架. 今年9月就會有架la. 只係我o地宜家要選定心水小學lor. 到時就咁交form就ok架la. 我都只係知咁多, 其他又等anna_gigi答la.     

Rank: 5Rank: 5


1245
451#
發表於 06-3-22 15:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

      你個女無乜大礙麻,我個女都有小小傷風,呢D天氣
真係比佢激死,聽日又話轉涼... 大家都要保重呀
      有個朋友問我知唔知道北角衛理堂幼稚園好唔好,
如果個小朋友同時考上蘇浙及衛理堂,個小朋友好SMART
,不過話有D脾氣,硬頸,咁有無意見比佢番邊間好D ?
多謝你尋日敎我整嗰個ICON , 以後可以加多好多有趣
既ICON[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202028.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
452#
發表於 06-3-22 15:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,
係呀, 呢d天氣真係想死啊, 地又濕, 天又矇, 又轉涼咩, 都無睇天氣唔知喎, 死la, 阿女又病左, 我今日係帶左我2個女齊齊睇醫生啊, 細囡起先, 之後就到我, 跟住就大囡, 唔知我老公會唔會中招呢?    

我有朋友個女以前讀開北角衛理堂幼稚園架, 又係話好淺lor, 無咩特別, 返去玩, 不過就好似小學會入硬北角衛理小學lor, but我朋友個女宜家就讀緊聖米加勒, 話好深lor. 你個frd係仔定係女啊? 蘇浙聽人講都幾貴下喎, 佢讀普通部or國際部架?

Rank: 5Rank: 5


2769
453#
發表於 06-3-22 15:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽
唔好意思 好多野做上唔到BK
free 4 trail swimming lessons 你試打去史丹福問下佢地,電話23221381,而家小女既同學仔又想學而家仲問緊有無位

我返工係中環,做左就快19年啦

Rank: 5Rank: 5


2238
454#
發表於 06-3-22 15:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

哇... 你仲長情過我喎....       賣身俾間公司lor.

Rank: 5Rank: 5


2769
455#
發表於 06-3-22 15:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽
你唔使理做d mud, 你暫時首選係嘉勒撒,mud都唔使諗,9月入form去嘉勒撒,跟住等派彩
不過提提你選嘉勒撒下午班機會率較高,,上下校始終都會08轉全日,所以下午校都無所謂

Rank: 5Rank: 5


2769
456#
發表於 06-3-22 15:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
鬼咩,係都唔放我走因為差不多裁員裁淨我一個   我想走但要佢賠$$$先,而家諗緊計   

Rank: 5Rank: 5


2238
457#
發表於 06-3-22 15:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

啊... 咩原來係咁啊? 仲以為你同間公司好好添, 你公司做咩架, 裁淨你一個, 咁埋好多野做, 想做死人咩... 咁係無咁笨, 自己走la. 點都要佢賠埋長期服務添la. 咁你扮懶lor, 又成日做錯野. 成日上bk唔做野, 搏炒....      

Rank: 3Rank: 3


220
458#
發表於 06-3-22 16:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Rank: 3Rank: 3


220
459#
發表於 06-3-22 16:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘉勒撒 係07年轉全日制. 如果你今年06入紙, 應該已是全日制的.

Rank: 5Rank: 5


1245
460#
發表於 06-3-22 16:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖