關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 觀塘K interview 討論區
樓主: lwy_brenda
go

觀塘K interview 討論區   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2284
441#
發表於 14-11-26 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apple_love+於+14-11-25+發表

原帖由 Mocheongcheong 於 14-11-26 發表
我報咗平田救世軍、靈糧、靈安、油救同圓玄。平田救世軍同靈安已經rejected 我個囝,靈糧都凍過水,因為in ...
不過佢地都過左dealine同埋comment麻麻,但如果你唸住有個offer係手就試下打去啦



Rank: 5Rank: 5


2317
442#
發表於 14-11-26 09:08 |只看該作者
Mocheongcheong 發表於 14-11-26 00:04
我報咗平田救世軍、靈糧、靈安、油救同圓玄。平田救世軍同靈安已經rejected 我個囝,靈糧都凍過水,因為in ...
請問靈安係電話定郵寄通知. 我重未收到信. 好心急.

Rank: 5Rank: 5


2136
443#
發表於 14-11-26 10:42 |只看該作者
回覆 superivy 的帖子

金麗,圓玄 係咪佛教? 我唔太like

Rank: 5Rank: 5


2136
444#
發表於 14-11-26 10:43 |只看該作者
回覆 Evachau 的帖子

樂華嗰間好似係褔中, 油塘係褔小

Rank: 5Rank: 5


2136
445#
發表於 14-11-26 10:46 |只看該作者
回覆 karinawong1031 的帖子

48 網聖馬太 和油基, 基法, 兆強比較, 請問排名點?
46 柏德, 聖若翰和48 網聖馬太, 又點排呢?

Rank: 5Rank: 5


2136
446#
發表於 14-11-26 10:48 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

聖安當唔係女校咩? 收男仔?

Rank: 5Rank: 5


2284
447#
發表於 14-11-26 10:55 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 聖安當唔係女校咩

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 apple_love 的帖子

聖安當唔係女校咩? 收男仔?
幼稚園男女架,小學先女仔,不過小學係大抽獎的



Rank: 5Rank: 5


2284
448#
發表於 14-11-26 10:57 |只看該作者

引用:回覆+superivy+的帖子 金麗,圓玄+係咪佛

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 superivy 的帖子

金麗,圓玄 係咪佛教? 我唔太like
金麗係佛教,我地有去in,無可否認中國風比較濃,佈置同leaflet都感覺到



Rank: 3Rank: 3


470
449#
發表於 14-11-26 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-11-26+

原帖由 apple_love 於 14-11-26 發表
你住邊頭?你只係報左呢幾間?一係你試下打去聖安當同鯉魚門循道衛理,聖安當個曰我無去in因撞期,佢地主動 ...
我頭先打去呢2間問過,佢哋只係叫我留電話,遲啲通知我



Rank: 5Rank: 5


1215
450#
發表於 14-11-26 11:26 |只看該作者
回覆 piggymonkey 的帖子

Sorry, 不是用家真係唔敢答。依家個仔連K1都未知讀邊間
以我所知呢幾間全部都谷學術,升中派位都相當好,真係爭崩頭。如果三年後報小學,而又發覺個仔讀書上可以谷得起,呢幾間我只會諗位置邊間近我屋企。

到時响小一選校再研究下

Rank: 5Rank: 5


2136
451#
發表於 14-11-26 11:41 |只看該作者
回覆 karinawong1031 的帖子

我只想入聖馬太, 因爲油塘無直車到, 但我住46 網, 48網要跨網, 無得111, 好想自行中到

Rank: 5Rank: 5


1215
452#
發表於 14-11-26 11:47 |只看該作者
回覆 piggymonkey 的帖子

兩年後再煩吧~~
早幾個月填表報K,都有諗過下升小問題。依家等IN等結果,已經唔到我地控制。仲有小朋友呢兩三年既發展,又唔知教育局會唔會得閒得濟冇嗰樣整嗰樣,咁多變數,都係唔好諗住

RELAX

Rank: 6Rank: 6


5606
453#
發表於 14-11-26 12:09 |只看該作者

引用:回覆+Evachau+的帖子 樂華嗰間好似係褔中,

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 Evachau 的帖子

樂華嗰間好似係褔中, 油塘係褔小
樂華有小學和中學吖!



Rank: 5Rank: 5


2136
454#
發表於 14-11-26 12:20 |只看該作者
回覆 karinawong1031 的帖子

真係relax 唔到呢, 好驚做錯決定累咗阿囡, K1都未攪掂又要睇埋小一

Rank: 5Rank: 5


2284
455#
發表於 14-11-26 12:24 |只看該作者

引用:回覆+karinawong1031+的帖子 我只想入聖馬

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 karinawong1031 的帖子

我只想入聖馬太, 因爲油塘無直車到, 但我住46 網, 48網要跨網, 無得111, 好想 ...
其實咩係自行?



Rank: 5Rank: 5


2136
456#
發表於 14-11-26 12:29 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

自行選校, 不論校網區區都可以報, 但只限一間(官中, 津貼), 計分, 高分入先, 同分就抽籤
如首名子女15分, 同宗教多5分, etc ...
直資or 私小可以報N 咁多間, 但學費貴呢
所以自行唔中, 就要大抽獎, 人人等運到

Rank: 5Rank: 5


2284
457#
發表於 14-11-26 12:32 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 自行選校,+不論校

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 apple_love 的帖子

自行選校, 不論校網區區都可以報, 但只限一間(官中, 津貼), 計分, 高分入先, 同分 ...
甘我得15分自行咪凍過水?



Rank: 5Rank: 5


2136
458#
發表於 14-11-26 12:38 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

某程度上可以咁講

Rank: 5Rank: 5


2284
459#
發表於 14-11-26 12:41 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 某程度上可以咁講

原帖由 piggymonkey 於 14-11-26 發表
回覆 apple_love 的帖子

某程度上可以咁講
咁就真係大煲粥夾杰



Rank: 5Rank: 5


1215
460#
發表於 14-11-26 12:59 |只看該作者
回覆 piggymonkey 的帖子

學校固然重要,但都好睇小朋友資質、家教同性格。嚟緊仲有十幾廿年書要讀,邊緊張得咁多。做家長盡力而為啦,其餘就要睇個小朋友既造化。不需驘在起跑線,也不需驘在終點,人人都有唔同既路向。
其實我自己都有啲緊張,要成日提自己唔好有壓力,因為個小朋友會感受到會唔開心

加油呀,希望大家都入到心儀學校啦~~



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖