註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:23 發表 $100我又唔覺得小wor, 咁大個都唔駛點照顧la, 唔係bb ma, 同埋都係半日又唔係全日wor
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 17:25 發表 唔包的,係比錢叫ee幫佢地買 or外賣 我女由7月1日至7月15日 放1點 7月16至8月30託全日,總數$5,340 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 17:25 發表 咁可能果個人覺得要幫我take care 個仔, 冇得出街, 要俾多d 補償掛
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 17:16 發表 love: 咁你女暑期果度收幾$$/月呀??? 我見ymca有d朝8晚7(定8)收3300
男爵府
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:28 發表 嘩.... $5xxx, 不如去ymca, 好多activities gar
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 17:33 發表 因為7月1至15號我地早放學呢,佢地會幫我過去接亞女,如ymca就無人幫我接女呢 其實都唔算貴啦頭頭尾尾都成2個月係度 ...
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:36 發表 1/7 to 15/7 mud我地放半日咩? 點解我唔知gei?
原文章由 多利是 於 08-5-21 17:30 發表 係啦..我屋企附近個社區中心, 暑假全託都係3800
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 17:40 發表 係呀,因為我交錢時佢地講比我知的,1/7 to 15/7放1點呀,15號至30/8就係暑假,所以我搵佢地一take過睇住亞女囉
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:43 發表 係補習社同你講?? 家長都唔知, 佢地知, 咁犀利
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 17:45 發表 我諗應該年年都係咁既運作所以佢地先知,ky應該知wor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 17:42 發表 hoganma: 係我攪錯, $3800先啱!!